Pinkpop 2025

Als je maar graag genoeg wil is voor ieder standpunt een onderzoekje te vinden. Ik denk dat we ieders voorpret hier beter niet kunnen vergallen, dus ik ga er verder maar niet op in.
Haha dat is zo.. ik relateer het altijd aan mijn zelf verzonnen bier index. Hoeveel bier kun je kopen voor een uur werken bij je bijbaantje als scholier. Als je eind jaren 90 zeg maar 10 gulden per uur kreeg en een biertje was pakweg 2 gulden dan is dat dus 5 bier. Als je nu 10 euro per uur verdient en een biertje is pakweg 3,5 euro is dat krap 3 bier. 😅

gaat inderdaad een tropisch dagje worden, tot een moment 33 graden verwacht met gevoelstemperatuur 31 graden.
De wolkjes zijn nu ook weg, enige wat wel is is de windkracht 3.
Helaas, jammer dat het boven de 30 gaat, het weer is helaas niet te sturen... Maar, dan liever dit, dan tot de enkels in de modder, dikke trui en hele dag in de regenjas. Hier kan je je nog tegen "kleden" en smeren en drinken...
De stratenmaker en de dakdekker trotseren ook dit soort dagen, dan moet een festivalganger dat ook kunnen.

Bekijk bijlage 14675
Al eerder door een enthousiaste weer-meneer/mevrouw hier verteld, maar de luchtvochtigheid is hierin belangrijk. Aangezien gevoelstemperatuur lager ligt, zal de vochtigheid meevallen en het niet benauwd zijn. Beter een ‘droge’ 33 dan een vochtige 25!

Denk betreffende Hardy dat ze de annulering en bevestiging vervanging in dezelfde post doen. HOPEN OP WUNDERHORSE!!

Ze duwen Wunderhorse overal in een tent/kleinste podium, wat ik niet begrijp. Dus als Pinkpop net zo slecht op de hoogte is van hedendaagse rocktrends als andere festivals, dan kan de tent prima!

Aangezien The Warning ook in de tent staat, bevestigd dit mijn vermoeden hierover ;)

Vrijdag 19 juni de afsluiter van dag 1
dat kan toch bijna niet mis...
ik denk 14 juni Download UK en 19 juni Pinkpop...
het is dat de festivals zelf nog niet de aankondiging willen doen lijkt me, maar dit kan toch lastig anders te zien zijn. Een wat is een 'tour route' nog tegenwoordig als er 1 dag tussen optredens zit, dat krijg je zelfs met een vrachtwagen nog gereden.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ze duwen Wunderhorse overal in een tent/kleinste podium, wat ik niet begrijp. Dus als Pinkpop net zo slecht op de hoogte is van hedendaagse rocktrends als andere festivals, dan kan de tent prima!

Aangezien The Warning ook in de tent staat, bevestigd dit mijn vermoeden hierover ;)
Graspop kampt met dezelfde afzegging van Hardy, dus misschien dat er een stevigere gitaren act als vervanger komt voor Hardy? Zou daarnaast ook een mooie tegenhanger zijn als die (grotendeels) tegelijk komt spelen met de slaapverwekkende Tom Odell

Welke act denken jullie dat verrassend goed ontvangen gaat worden dit jaar (even afgezien van je persoonlijke smaak)? Ik denk dat Oscar and the Wolf wel eens een toffe show neer kan gaan zetten. En ik verwacht ook wel wat van Hiqpy, the Royston Club en Elephant, maar dat zijn natuurlijk wat kleinere namen.
Oh, en Pommelien!

Welke act denken jullie dat verrassend goed ontvangen gaat worden dit jaar (even afgezien van je persoonlijke smaak)? Ik denk dat Oscar and the Wolf wel eens een toffe show neer kan gaan zetten. En ik verwacht ook wel wat van Hiqpy, the Royston Club en Elephant, maar dat zijn natuurlijk wat kleinere namen.
Oh, en Pommelien!
Ik denk The Warning, Biffy Clyro en Olivia Rodrigo

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: spongebobsong en Maria

Users who are viewing this thread