Pinkpop 2025

Weet iemand tot wanneer de officiële ticketverkoop en doorverkoop open blijven? De doorverkoop prijzen zakken maar niet, dus als de verkoop binnenkort sluit koop ik wel een normale
Prijzen zakken vandaag wel hoor. Vrienden van me kochten zojuist voor 115,- op Ticketmaster resale. 100,- moet met geduld ook wel mogelijk zijn.

Prijzen zakken vandaag wel hoor. Vrienden van me kochten zojuist voor 115,- op Ticketmaster resale. 100,- moet met geduld ook wel mogelijk zijn.
Maar ik wil het hele weekend gaan haha, die komt niet verder dan 288 momenteel. Dan kan ik net zo goed gewoon de 305 betalen.

Maar ik wil het hele weekend gaan haha, die komt niet verder dan 288 momenteel. Dan kan ik net zo goed gewoon de 305 betalen.
Gisteren zag ik er 1 van 245 voorbij komen voor het hele weekend. Je kunt best nog even loeren op Ticketswap, het gaat toch niet uitverkopen.

wie zegt dat?
ik stel voor eens in de whatsapp van rock werchter stubru te zitte
veel van de jeugd gaat werken op werchter/Pinkpop om het kunnen meemaken want anders kunnen ze het niet betalen en zijn ze er gewoon niet bij

het is niet om dat je jeugd ziet rondrijden met fatbikes dat dat representatief is voor de doorsnee jeugd

maar ja laten we maar in hokjes blijven denken
daar zijn we goed in

en duidelijk dat voeling hebben met wat er bij jongere speelt niet aanwezig is
dus laatste bericht hierover van mij
dit heeft toch geen zin
In feite is iedere generatie iets meer fucked dan die ervoor. Maar dat besef lijkt bij boomers niet doorgedrongen, daar is nog steeds de idee dat ze vroeger veul harder werkten en ook niet klaagden. Dat je toen met 1 salaris met speels gemak een huis kon kopen en 4 kinderen onderhield, wordt dan nog eens vergeten.

Generaliseermodus off.

wie zegt dat?
veel van de jeugd gaat werken op werchter/Pinkpop om het kunnen meemaken want anders kunnen ze het niet betalen en zijn ze er gewoon niet bij

het is niet om dat je jeugd ziet rondrijden met fatbikes dat dat representatief is voor de doorsnee jeugd

daar zijn we goed in

dit heeft toch geen zin
Je weet dat het net zo goed geldt voor jouw opmerking dat de jeugd het tegenwoordig niet kan betalen. Dat is ook gewoon een generalisatie.

In feite is iedere generatie iets meer fucked dan die ervoor. Maar dat besef lijkt bij boomers niet doorgedrongen, daar is nog steeds de idee dat ze vroeger veul harder werkten en ook niet klaagden. Dat je toen met 1 salaris met speels gemak een huis kon kopen en 4 kinderen onderhield, wordt dan nog eens vergeten.

Generaliseermodus off.

• Thinking
Waarderingen: degrotegeneraal
wie zegt dat?

daar zijn we goed in

dit heeft toch geen zin
De mensen die hier in pakweg een stad als Purmerend op een fatbike rijden zijn niet het gemiddelde Pinkpop publiek... In dat opzicht is PP nog niet zo inclusief 🫣

• Haha
Waarderingen: hersenscheetje
Als je maar graag genoeg wil is voor ieder standpunt een onderzoekje te vinden. Ik denk dat we ieders voorpret hier beter niet kunnen vergallen, dus ik ga er verder maar niet op in.

Users who are viewing this thread