Graspop Metal Meeting 2025

LP net aangekondigd op Parklife volgend jaar.. geen graspop dus
Als er nog mensen zijn die in de war zijn, Parklife is blijjkbaar een nieuwe festivaldag in Werchter, naast Boutique, TW Classic en Rock Werchter.

Ik snap dat ze de hype willen kapitaliseren, maar meer dan 1 jaar op voorhand een optreden aankondigen gaat toch wat ver.

Als er nog mensen zijn die in de war zijn, Parklife is blijjkbaar een nieuwe festivaldag in Werchter, naast Boutique, TW Classic en Rock Werchter.

Ik snap dat ze de hype willen kapitaliseren, maar meer dan 1 jaar op voorhand een optreden aankondigen gaat toch wat ver.

dus je hebt
parklife werchter
werchter boutique
werchter classic
rock werchter
en het volgt elkaar elke week op zo wat,.....

Kan je het dan niet gewoon werchter rockmix month gaan noemen ofzo

damnnnn

• Leuk
Waarderingen: Steph85

denk dat RAR dat vorig jaar met slipknot ook deed? kan fout zijn maar staat me precies iets van voor.

is wel snel idd, maar geeft wel het voordeel van de duidelijkheid :D

Ik verwacht niet dat ze dat dit jaar gaan doen nu inmiddels elke dag onder de 30 graden is gezakt
In 2023 stonden die er toch ook gewoon en toen was de warmste dag 27graden als ik het me goed herinner?
Hoop er in ieder geval ook op, stond ook altijd in de buurt van zo'n sproeier

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Wacken, Alcatraz, Bloodstock,… doen het allemaal.

Bij Parklife commercieel goed, mensen die nu naast de tickets grepen meteen opnieuw kans geven.

De handventilator is toegekomen en voor wie het snel warm heeft echt een aanrader, zeker op de camping. Kan ook met koord over de nek en werkt ook goed. Ik ga ervanuit dat op een festival je het geluid niet gaat horen. Iemand ervaring met een hoed of pet met ingebouwde ventilator want is misschien nog handiger voor op het terrein zelf?

Ik weet dat wij in onze vriendengroep vorig jaar het er nog over hadden of Graspop hieraan mee zou doen en Slipknot al aankondigen op het festival zelf. Ze hebben dit nog nooit gedaan maar het was wel duidelijk (van de aankondingen van alle andere festivals rondom) dat Slipknot ging komen.

• Leuk
Waarderingen: saurus en Nightrage

Een jaar van te voren hype beginnen is prima. Maar vreemde keuze van mojo op een nieuw festival te starten, met een headliner die dit jaar ook al op Werchter staat ipv van de logischere keuze om Linkin Park gewoon eens op Graspop te laten komen

• Leuk
Waarderingen: won666
Een jaar van te voren hype beginnen is prima. Maar vreemde keuze van mojo op een nieuw festival te starten, met een headliner die dit jaar ook al op Werchter staat ipv van de logischere keuze om Linkin Park gewoon eens op Graspop te laten komen
Dit zal willen zeggen dat er volgend jaar meer dan genoeg bands touren om de headlinespots van werchter en graspop te vullen, anders zou LN dit niet doen denk ik.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en saurus
In 2023 stonden die er toch ook gewoon en toen was de warmste dag 27graden als ik het me goed herinner?
Hoop er in ieder geval ook op, stond ook altijd in de buurt van zo'n sproeier
Waar staan die sproeiers? Ben die toen 4 dagen niet tegengekomen blijkbaar...

Waarom is dat een logische keuze? De capaciteit van de wei van Werchter is voor zover ik weet een stuk groter in Werchter, dus alleen al aan tickets zullen ze meer verdienen.

De versnippering begint wel een beetje zorgwekkend te worden, want om die line-up te vervolledigen zullen ze potentiële headliners van andere festivals wegtrekken. Live is Live kon bvb al niet doorgaan dit jaar, dus die zullen het lastig krijgen om volgend jaar een programma in elkaar te boksen.

Ik vind het jammer dat ze op een apart Werchter festival staan, hadden beter op Graspop gestaan. Maar ja dat weekend hebben ze nog maar een vrije dagen dat zal voor Pinkpop wel zijn.

Metallica heb ik ook uitgerekend, en rekening houdende met hun data en vrije dagen, zijn ze enkel op zaterdag 6 juni (en dinsdag 16, en nog wel een twee tal dagen maar ik neem even enkel een zaterdag). Ik had ze dan op een Werchter event verwacht (want Rock Am Ring en Rock Im Park komt slecht uit met hun rustdagen) maar nu ze al een event rond Linkin Park doen ...

Wie schiet er nu nog qua grote vissen over voor GMM26? Enkel System Of A Down nog denk ik? Als die al gaan touren? En niet kiezen voor Rock Werchter

Ik vind het jammer dat ze op een apart Werchter festival staan, hadden beter op Graspop gestaan. Maar ja dat weekend hebben ze nog maar een vrije dagen dat zal voor Pinkpop wel zijn.

Metallica heb ik ook uitgerekend, en rekening houdende met hun data en vrije dagen, zijn ze enkel op zaterdag 6 juni (en dinsdag 16, en nog wel een twee tal dagen maar ik neem even enkel een zaterdag). Ik had ze dan op een Werchter event verwacht (want Rock Am Ring en Rock Im Park komt slecht uit met hun rustdagen) maar nu ze al een event rond Linkin Park doen ...

Wie schiet er nu nog qua grote vissen over voor GMM26? Enkel System Of A Down nog denk ik? Als die al gaan touren? En niet kiezen voor Rock Werchter
Natuurlijk genoeg potentiele GMM headliners volgend jaar, gmm heEft maar zelden een bijzondere Headliner.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik lees ook over Werchter Parklife dat de programmatie in de lijn van Linkin Park zal liggen. Subiet hebben ze nog Gojira daar ipv op Graspop! (Ik ging tot nu er vanuit dat Gojira tussen hun Metallica dates er wel festivals waaronder Graspop zou tussen nemen)

Ik lees ook over Werchter Parklife dat de programmatie in de lijn van Linkin Park zal liggen. Subiet hebben ze nog Gojira daar ipv op Graspop! (Ik ging tot nu er vanuit dat Gojira tussen hun Metallica dates er wel festivals waaronder Graspop zou tussen nemen)
Gojira is voorprogramma van Metallica in Wales op de dag van Werchter Parklife.

• On fire
Waarderingen: nikita
Natuurlijk genoeg potentiele GMM headliners volgend jaar, gmm heEft maar zelden een bijzondere Headliner.
Even los van de discussie headliner / afsluiter, maar vorig jaar Tool, dit jaar NiN en regelmatig nieuwe headliners zoals PWD en Gojira en BMTH, vind ik Graspop toch ieder jaar weer verrassend uit de hoek komen, hoor.

Users who are viewing this thread