Graspop Metal Meeting 2025

Kunnen uiteraard gewoon bij Nine Inch Nails optreden, zonder zelf een losse show te spelen, als vaste (mee tourende) gast. Young Fathers doet dat ook bij festivals van Massive Attack.

Man wat kijk ik uit naar mijn eerste Graspop dag aanstaande zaterdag voor NIN en Korn onder andere. Zal zaterdag ook bij de meeting zijn!
Zou kunnen maar aangezien ze maar anderhalf uur hebben op Graspop en de show van gisteren 1 h 45 was, en dat stukje denk ik juist een kwartier is ... . En dan was het ook nog eens op een speciaal platform dat bij Graspop wel niet mogelijk zal zijn

Nou ligt geheel aan de persoon. Zoals een paar andere kan ik beter tegen kou dan hitte.

Ik heb een fleece trui bij en die fungeert als kussen in de tent. Hij zou er uit kunnen komen op de camping misschien. Maar in de afgelopen 4 jaar niet gebeurd.

Dus ook vorig jaar. Niks anders aan dan een T-shirt en shorts aan en een poncho bij. Het is moeilijk om het koud te krijgen in de mensenmassa.
Tsja ik ben zo'n persoon die 25 tot 30 graden erg lekker weer vindt. Met 20 graden kan ik het nog nét aan zonder trui/jas, dus ik ga zeker wat meenemen voor 's avonds.

Ik heb voor overdag een t-shirt en een rokje, en voor 's avonds heb ik een maillot erbij en een jas zodat ik niet bevries XD

• Leuk
Waarderingen: Projunk en Pauly Robin
Zou kunnen maar aangezien ze maar anderhalf uur hebben op Graspop en de show van gisteren 1 h 45 was, en dat stukje denk ik juist een kwartier is ... . En dan was het ook nog eens op een speciaal platform dat bij Graspop wel niet mogelijk zal zijn
bij ons is het antwoord op iets dat niet mogelijk zou zijn steeds: Ze gaan wel naar de maan.

Druk schema zeg.

Valt me wel op dat je op zaterdag niet van plan bent om te gaan slapen?
Was afgeleid door limp business. Hopend en benieuwd dat hij het beter doet dan fredje en co.
Heb het in mijn excel file aangepast. Tnx
btw hoop alles te zien vanaf !! ! of minder maakt niet zo veel uit.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Tsja ik ben zo'n persoon die 25 tot 30 graden erg lekker weer vindt. Met 20 graden kan ik het nog nét aan zonder trui/jas, dus ik ga zeker wat meenemen voor 's avonds.

Ik heb voor overdag een t-shirt en een rokje, en voor 's avonds heb ik een maillot erbij en een jas zodat ik niet bevries XD
Ik citeer:

Graspop Metal Meeting 2025

Ofwel hittegolf, ofwel zondvloed ofwel 's nachts bevriezen. Kies maar.

• Leuk
Waarderingen: Projunk
Mijn grootste hoop is dat ze weer van die waterkanonnen hebben zoals in 2023. Ik kan goed begrijpen dat ze die afgelopen jaar niet hadden want toen was het niet nodig, maar met deze temperaturen zou dat toch heel fijn zijn.

Dat heeft me toen echt gered in die hittegolf, ik ging ieder optreden bij dat ding in de buurt staan.

Mijn grootste hoop is dat ze weer van die waterkanonnen hebben zoals in 2023. Ik kan goed begrijpen dat ze die afgelopen jaar niet hadden want toen was het niet nodig, maar met deze temperaturen zou dat toch heel fijn zijn.

Dat heeft me toen echt gered in die hittegolf, ik ging ieder optreden bij dat ding in de buurt staan.

Ik verwacht niet dat ze dat dit jaar gaan doen nu inmiddels elke dag onder de 30 graden is gezakt

Die is met coffin feeder bezig
op zich zou Coffin Feeder wel kunnen. Spelen op zaterdag in Duitsland en pas 4 juli in Ieper. Dus Dessel ligt nog de weg naar Ieper ook 🤣

Maar 2 van de 5 leden van FM zijn dus normaal vrij. Dus op zich , het zou kunnen. Maar denk dat ze eerder met een sabbath bezig zijn en voorbereidingen op de tiende verjaardag, net als een nieuw album

Zaterdag van 31 graden naar 28 graden op 2 dagen tijd... Hopelijk nog zo'n 2 graden eraf en het is perfect🤞

Users who are viewing this thread