Graspop Metal Meeting 2025

Is dat een echte regel of heb jij die net bedacht? :)

Ik kan me niet echt voorstellen dat ze dat gaan gebruiken onder de 30 graden vooral. Dat hebben ze voor het eerst een keer gebruikt toen ze met die hete editie met 34 graden zaten?

Ik kan me niet echt voorstellen dat ze dat gaan gebruiken onder de 30 graden vooral. Dat hebben ze voor het eerst een keer gebruikt toen ze met die hete editie met 34 graden zaten?
Ja, maar dat soort leveranciers worden natuurlijk wel ruim op voorhand vastgelegd. Het is waarschijnlijk niet "voor 18 juni 23:59 gratis annuleren" zoals op Booking.com :)

Afgelopen periode heeft er op enig moment voor bijna iedere dag wel een 30+ voorspelling gestaan, ze zullen op enig moment de knoop hebben doorgehakt met de dreigende hittegolf.

Maar goed er is natuurlijk geen manier om het vantevoren te weten, we gaan het zien. Zoals het er nu uit ziet is het inderdaad op de donderdag en vrijdag niet nodig. Op de zaterdag en zondag die nog tussen de 28 en 32 zweven zou het een welkome toevoeging zijn voor mij in ieder geval.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Koekdoos
Imminence zou een signeersessie doen, ik neem aan dat dit op zaterdag voor hun optreden is? Iemand enig idee hoe laat dit is?
En ik zou eventueel mijn zwarte imminence shirt willen laten ondertekenen. Neem ik best zelf een stift mee of hebben ze die zelf?
Is het ook mogelijk om een foto (selfie) te nemen?

Sorry voor de vele vragen 😅

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Imminence zou een signeersessie doen, ik neem aan dat dit op zaterdag voor hun optreden is? Iemand enig idee hoe laat dit is?
En ik zou eventueel mijn zwarte imminence shirt willen laten ondertekenen. Neem ik best zelf een stift mee of hebben ze die zelf?

Meestal zijn de signeersessies op de dag van het optreden, maar dit is geen garantie. Soms signeren ze de dag ervoor. Ik ken Imminence hun tourschema niet, though.
Hoe laat wordt meestal de dag zelf via socials & via de grote schermen bekendgemaakt.
Je kan normaal wel dingen laten ondertekenen, ze hebben zelf een stift, maar voel je vrij om je eigen stift mee te nemen.
Meestal laat de Graspop security geen foto's/selfies toe om de rijen te doen vlotten.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en PreFXDesigns
Zijn te groot denk ik. Dus zou er niet vanuitgaan. Zou het overigens e een toffe naam vinden!
Halestorm stond in 2023 om 17u op de South Stage, dus zeg maar op de Krokus plek. Dan vind ik letterlijk één slot eerder op dezelfde stage niet een enorme downgrade, toch?

Desalniettemin denk ik niet dat ze komen hoor. Van Wenen naar Dessel en dan naar Lille is niet een heel logische route om drie dagen achter elkaar op te treden. Dat zou wel een heel flinke extra belasting voor hun crew betekenen op zo'n korte termijn.

Halestorm stond in 2023 om 17u op de South Stage, dus zeg maar op de Krokus plek. Dan vind ik letterlijk één slot eerder op dezelfde stage niet een enorme downgrade, toch?

Desalniettemin denk ik niet dat ze komen hoor. Van Wenen naar Dessel en dan naar Lille is niet een heel logische route om drie dagen achter elkaar op te treden. Dat zou wel een heel flinke extra belasting voor hun crew betekenen op zo'n korte termijn.
Ah oké, voor mn gevoel stonden ze later. Dan zou het wel kunnen!

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Selfie moet je geluk mee hebben. Ligt er ook aan hoe populair de sessie is. Ik heb onder andere selfies Lena Scissorhands (zij pakte letterlijk mijn telefoon om een foto te maken lol), Peter Tagtren van Pain en met de hele Brand of Sacrifice band. Allemaal waren ze niet populair en was de security super vriendelijk (of die vent herkende mij gewoon hahaha)

Ze hebben meestal wel een zwarte stift. Soms een zilveren

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Alles is al wel beantwoord inmiddels volgens mij. Naast de grote schermen en socials kan je het ook zien op het kleine scherm boven de signing booth én hangt er vaak aan de binnenkant daar ook een papiertje met de tijden van die dag (laat op de dag ook wel eens die van de dag erop).

Tip om mee te geven: er zijn twee rijen bij het signeren. De huidige band aan de ene kant en de volgende band aan de andere kant. Wisselt per band ook om. Bijvoorbeeld: band A begint linkerkant, band B rechts, band C weer links. Goed om in de gaten te houden dat je niet verkeerd gaat staan, want soms zijn er al vroeg rijen voor de volgende

De skullies zullen er doorvliegen met deze temperaturen

Ik vraag me af of dat ook oprecht zo is. Denk dat mensen veel meer geneigd zullen zijn om (gratis) water te drinken en ook de eetstanden doen het dan toch wat minder goed. Veel zin in een warme hap heb ik toch niet in zo'n temperaturen 😅 (de laatste erg warme editie had ik zelf zonneslag, meer dan een broodje is er toen ook niet meer binnen geraakt)

1000031757.png

Zaterdag ziet er weer een stukje beter uit🙏
Succes alvast voor de mensen die zondag gaan, temperatuur blijft maar stijgen.

Ik vraag me af of dat ook oprecht zo is. Denk dat mensen veel meer geneigd zullen zijn om (gratis) water te drinken en ook de eetstanden doen het dan toch wat minder goed. Veel zin in een warme hap heb ik toch niet in zo'n temperaturen 😅 (de laatste erg warme editie had ik zelf zonneslag, meer dan een broodje is er toen ook niet meer binnen geraakt)
Inderdaad, de vorige warme editie dronk ik overdag ook vooral gratis water. Bij gewone temperaturen drink ik overdag veel meer bier.

Het is echt zo.
Warm weer zorgt voor meer dorst zowel bier als water.

2024 heb ik echt minder bier gedronken en veel meer gezeken.
Ik zeg dat er minder verdampt is.

Eten is bij mij onafhankelijk al zal ik vaker iets lichters proberen te zoeken.

Fruit (appels) zijn altijd welkom tijdens zo'n warme festivaldag. Verfrissend, sappig en nog gezond ook. Maar het zal idd veel water drinken worden en regelmatig flesjes bijvullen.

Donderdag en vrijdag blijven stabiel, maar zaterdag en zondag blijven verder opwarmen als ik de website van het KMI bekijk. Ik vermoed dat we zaterdag ook wel voorbij de 30 graden zullen gaan en dat zondag de 35 zal gehaald worden. Als ik mijn schema bekijk, denk ik dat ik zondag pas om 17 uur op de wei zal aankomen, eerst nog wat verkoeling zoeken in Aqua Mundo :).

Het is echt zo.
Warm weer zorgt voor meer dorst zowel bier als water.

2024 heb ik echt minder bier gedronken en veel meer gezeken.
Ik zeg dat er minder verdampt is.

Eten is bij mij onafhankelijk al zal ik vaker iets lichters proberen te zoeken.
Het is niet echt zo ;) Beste weer voor bierverbruik is 20-25 graden en zonnig, eens de 25 voorbij daalt het bierverbruik en stijgt de frisdrankverkoop.

Users who are viewing this thread