Graspop Metal Meeting 2025

Dag beste kijkers,
Ik ga eerst de cijfers zeggen, dan wat uitleg omdat het veel tekst is. Zo kunnen jullie kiezen of jullie de tekst lezen.

max wo - ma: 26, 26, 29, 30, 28,, 25
min wo/do - zo/ma: 15, 16, 19, 17, 17
neerslag: kleine kans vanaf zaterdag op zondag (onbekende hoeveelheid door hitte)
wind: een klein beetje vanaf maandag.

Eerst droog, gisteren effe een buitje voor woensdag en een plensbui voor zaterdag op zondag. Nu zou het opnieuw droog zijn.
woensdag tot vrijdag komen buienradar en meteo redelijk overeen. Dat zie ik ook in de grafiek. Kan een graadje minder of meer zijn.
Maar buienradar geeft zaterdag tot maandag al afkoeling van 25, 24 en 21 graden. Dat zie ik ook terug bij de grafiek van meeo. Zaterdag is nog onzeker en zondag en maandag nog extreem onzeker. Dus als we dit zien weet ik uit ervaring dat we in de buurt van België onstabiel weer hebben dat misschien wel zaterdagavond, zondag, maandag of later bij ons zou komen of misschien niet. (Zie vandaag: Waar blijft de regen in Tongeren?)
Ik zie ook dat er vanaf zaterdag op zondag ook nog altijd een kleine neerslagkans is. Waarschijnlijk niets maar met zo warm weer weet je niet hoe en waar.
Langer als dit zal het wss niet worden

Morgenavond zijn we er weer met meer weer.

Weet iemand hoe het komt waarom unprocessed zijn setlisten neit online zet? Ik ben benieuwd of ze dark, silent, complete gaan spelen. Dacht dat ik ooit een oudere setlist vond waar ze dat niet speelden. Weet iemand of dat nummer al gespeeld is in deze tour? 15 juni heb ik de laatste kans voor graspop. Dus maandag nog eens checken of ze het dan wel posten?

Weet iemand hoe het komt waarom unprocessed zijn setlisten neit online zet? Ik ben benieuwd of ze dark, silent, complete gaan spelen. Dacht dat ik ooit een oudere setlist vond waar ze dat niet speelden. Weet iemand of dat nummer al gespeeld is in deze tour? 15 juni heb ik de laatste kans voor graspop. Dus maandag nog eens checken of ze het dan wel posten?
Het zijn niet de artiesten die die setlists online zetten maar de fans zelf, soms vooral bij kleinere bands gebeurt het idd dat er niemand is die het doet. heb er in de afgelopen dagen ook tegen aan gelopen dat ik setlists wilde checken maar dat ze er niet waren, helaas.

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Deze gevonden van 4 juni dit jaar. Setlist wel incompleet, maar toch drie nummers die ze speelden toen!

• Haha
Waarderingen: Pauly Robin en Loek123
Deze gevonden van 4 juni dit jaar. Setlist wel incompleet, maar toch drie nummers die ze speelden toen!

Daarvan was ik idd op de hoogte. En het grappige van al is: Eerst stonden er maar 2 nummers op. Wie weet het vierde nummer? :D

Maat doet een testnachtje in de tent voor Graspop. Nu dat niemand meegaat zal ik er in m'n eentje in slapen en is het wel ineens een asociaal groot ding. Genoeg ruimte voor de watermeloenen en lekker rustig, maar toch leeg

Ik heb serieus het idee dat iedere keer dat ik naar het weer kijk, dat er 1 graad bij komt🫠
De weerpluimen schieten helaas ook elke keer naar boven. Die zaten vorige week al redelijk hoog, maar hoe dichter tegen de datum, hoe nauwkeuriger.

Maat doet een testnachtje in de tent voor Graspop. Nu dat niemand meegaat zal ik er in m'n eentje in slapen en is het wel ineens een asociaal groot ding. Genoeg ruimte voor de watermeloenen en lekker rustig, maar toch leeg
Maar jij moest dan volgens de wiskundige berekening ook iets van 175 meloenen kwijt toch?

• Haha
Waarderingen: DaanV
Ik vraag mij enkel af hoe je die meloenen gaat snijden?

• Thinking
Waarderingen: El_Leipo
Het zijn niet de artiesten die die setlists online zetten maar de fans zelf, soms vooral bij kleinere bands gebeurt het idd dat er niemand is die het doet. heb er in de afgelopen dagen ook tegen aan gelopen dat ik setlists wilde checken maar dat ze er niet waren, helaas.
Bij sommige artiesten doet iemand van de crew dat.

Hi all,
I used to watch the forum at least twice a day because of the enormous love and excitement for the gmm festival and it's people.
Unfortunately, due to the new war with Iran- all flights are canceled for today and tomorrow so it's just a matter of time until my flight on Wednesday will get canceled too.
I'm still monitoring the situation and pray that there will be a change but it a 99 percent situation that won't happen.

If that would be the case I'll try to sell my combi ticket + 60 tokens for like 330 euros. If anyone wants or know someone that does please contact me.
Hoping for good news tomorrow and a dramatic turn of events...
Thanks for reading 🤍

Users who are viewing this thread