Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Over de Linkin Park discussie in het Graspop topic, om nog even aan te geven hoe veel tickets die verschuiven: Rock Am Ring heeft 45k weekendtickets verkocht in 1 dag met slechts 1 aangekondigde artiest.

De hype is voorlopig nog niet weg.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Over de Linkin Park discussie in het Graspop topic, om nog even aan te geven hoe veel tickets die verschuiven: Rock Am Ring heeft 45k weekendtickets verkocht in 1 dag met slechts 1 aangekondigde artiest.

De hype is voorlopig nog niet weg.
Die is nu nog volop gaande natuurlijk. Ik denk dat je dat pas kan zien na volgend jaar. Als ze de gewone tour en festivals gehad hebben.

Sorry dat ik er zo laat pas op reageer, maar heb de reden kunnen bemachtigen.

De persoon die het pand van Nocturna(/ex-café Ambiorix) heeft overgekocht wil het niet langer verhuurd zien als café. Daarom is de huidige huurder (Dave, barman) genoodzaakt om het pand te verlaten. Hij gaat iets verder van ons Limburg huis, namelijk in Antwerpen, een andere horecazaak overnemen.
Wordt het dan iets gelijkaardigs? Want Antwerpen heeft na de sluiting van The Rocking Bull geen metalcafé meer.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Kevin Quirion heeft na 15 jaar Deicide verlaten. Naar eigen zeggen omdat hij het touren beu is. Deicide heeft een South American tour op stapel staan in het najaar, ben benieuwd wie de vervanger wordt.

Wordt het dan iets gelijkaardigs? Want Antwerpen heeft na de sluiting van The Rocking Bull geen metalcafé meer.

Enkel de Kid's (officieel natuurlijk rhythm & blues in hun naam) kan er nog een klein beetje voor doorgaan,
aangezien die toch geregeld rock & metal optreden hebben.
Maar verder triest gesteld inderdaad.

Enkel de Kid's (officieel natuurlijk rhythm & blues in hun naam) kan er nog een klein beetje voor doorgaan,
aangezien die toch geregeld rock & metal optreden hebben.
Maar verder triest gesteld inderdaad.
Dat klopt, maar Kid's is een beetje een amalgaam van muziekgenres. Er zijn de wekelijkse Jam Sessions (voor de amateurmuzikanten onder jullie) en op zaterdag Discobar De Rockmachien.

Een metalbar pur sang is er al lang niet meer, en zowat altijd ligt de oorzaak bij klachten van de buren.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Voor de geInteresseerden er zijn terug tickets beschikbaar gekomen bij ticketmaster voor de Back to the Beginning show in Birmingham in redelijk veel categorieën waaronder ook nog middenplein en golden circle

Die nieuwe van Psychonaut is ook wel fijn hè?
Had deze nog niet gehoord, bedankt.

Dacht eerst dat het hele nummer sferisch zou worden. Maar de tweede helft gooide het helemaal om waardoor ik de hele plaat nu in mooi balans vindt.

Maken een mooie bak geluid met 3 personen.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Euh, wat is dit dan? Na Paul stopt Loïc na Hellfest na zestien jaar als zanger bij The Ocean. Lijkt wel alsof daar iets niet helemaal goed gaat.
Hmm, dus toch... Heb een tijdje geleden al vrij serieuze geruchten hierover opgevangen. Tijdje gehoopt dat het niet waar zou zijn, maar helaas.
David eergister ook al met het bericht dat hij eruit stapt. Dus lijkt er inderdaad op dat er iets vreemds aan de hand is daar.

Mooi klote als je favoriete band uit elkaar valt. :(

Euh, wat is dit dan? Na Paul stopt Loïc na Hellfest na zestien jaar als zanger bij The Ocean. Lijkt wel alsof daar iets niet helemaal goed gaat.

Hmm, dus toch... Heb een tijdje geleden al vrij serieuze geruchten hierover opgevangen. Tijdje gehoopt dat het niet waar zou zijn, maar helaas.
David eergister ook al met het bericht dat hij eruit stapt. Dus lijkt er inderdaad op dat er iets vreemds aan de hand is daar.

Mooi klote als je favoriete band uit elkaar valt. :(

Robin is gewoon The Ocean dat is toch altijd zo geweest?
Na Precambrian wat ik ook een topplaat vind is de volledige bezetting ook al eens veranderd en dat is toen voor mij althans ook heel goed uitgedraaid. Ik hoop dat hetzelfde nu ook gewoon gebeurd en met wat geluk duikt Loïc nog op in een andere interessante band.
Het zal waarschijnlijk wel weer zorgen voor een split in de fanbase, weet bv. ook een aantal mensen die na Precambrian afgehaakt zijn omdat de vocals van Loïc te "emo" waren of zoiets. Het feit dat de lineup met Loïc en Paul zo lang standgehouden heeft waardoor dus heel veel mensen niets anders gekend hebben gaat hier zeker niet bij helpen.

Weet iemand hier hoe het werkt met parkeren bij wacken als je niet op de campings van wacken verblijft?

Users who are viewing this thread