Concertaankondigingen

Amenra 🇧🇪 @ Spot, Groningen (€32,10) wo 12 nov '25 [sludge metal, drone metal, doom metal, p...]
Blaudzun 🇳🇱 @ De Bosuil, Weert (€27,00) vr 21 nov '25 [dutch indie, dutch pop, dutch rock...]
The Chameleons 🇬🇧 @ De Bosuil, Weert (€30,00) do 6 nov '25 [gothic rock, shoegaze, uk post-punk...]
Cornelius Leonardus @ Nieuwe Nor, Heerlen (€20,00) za 28 feb '26
David Ramirez 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) di 16 sep '25 [americana...]
Spot, Groningen do 18 sep '25
Dead Bob 🇨🇦 @ Willem Twee, Den Bosch (€14,00) wo 15 okt '25 [punk, punk rock...]
Focus 🇳🇱 @ De Bosuil, Weert (€25,00) vr 28 nov '25 [art rock, dutch prog, flute rock, nederp...]
Gibby Haynes 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€35,00) di 12 aug '25 [neo-psychedelic, noise rock, queercore...]
Henrik Freischlader 🇩🇪 @ De Bosuil, Weert (€25,00) za 1 nov '25 [blues, blues rock, modern blues, jazz bl...]
The Hillbilly Moonshiners @ De Bosuil, Weert (€17,00) za 29 nov '25 [bluegrass...]
The Kik 🇳🇱 @ MgE, Eindhoven (€35,50) do 5 jun '25 [dutch indie, dutch rock...]
King King 🇬🇧 @ De Bosuil, Weert (€23,00) do 13 nov '25 [modern blues, modern blues rock, modern ...]
L'orne 🇳🇱 @ Rotown, Rotterdam (€14,00) za 6 dec '25 [slowcore, shoegaze...]
LeNoise 🇧🇪 @ De Bosuil, Weert (€22,00) zo 30 nov '25 [argentine alternative rock...]
Meule @ Paradiso, Amsterdam (€12,50) vr 21 nov '25 [neo-kraut...]
Rotown, Rotterdam ma 29 sep '25
Noah Guthrie 🇺🇸 @ Effenaar, Eindhoven za 11 okt '25
Paradiso, Amsterdam di 7 okt '25
Pendulum 🇦🇺 @ 013, Tilburg (€42,80) di 28 okt '25 [drum and bass, dubstep...]
ROYA 🇸🇪 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) zo 2 nov '25 [swedish synth...]
Ray Wilson 🇬🇧 @ De Bosuil, Weert (€27,00) za 22 nov '25 [progressive rock...]
STAHLZEIT 🇩🇪 @ De Bosuil, Weert (€37,00) vr 14 nov '25
Saya Gray @ Paradiso, Amsterdam (€24,00) ma 27 okt '25 [experimental r&b...]
Triggerfinger 🇧🇪 @ De Bosuil, Weert (€27,00) zo 2 nov '25 [stoner rock, hard rock, alternative rock...]

veeeel later dan gehoopt... beetje gevolg van een overleg dat te lang duurde, ouders die te vroeg waren vooor een etentje en daarna manu chao, die zo goed was dat ik niet durfde om eerder weg te gaan! en als er dingen instaan die er niet in horen... manu chao is de schuldige!

Drake op 30 en 31 juli naar de Ziggo Dome
  • Premium Seats - Zitplaatsen:
    €201,60
  • General Admission -
    Staanplaatsen: €168,00
  • Rang 1 - Zitplaatsen: €168,00
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €140,00
  • Rang 3 - Zitplaatsen: €112,00
  • Rang 4 - Zitplaatsen: €89,60
  • Rolstoel- en begeleidersplaats:
    €140,00
Koekoek

Nu snap ik ook ineens waarom hij de tour "$ome $pecial $hows 4 EU" noemt. Sportpaleis is overigens net iets minder duur (62,3€ -> 157,5€)

• Haha
Waarderingen: Joris
170 euro voor de zaal. Bizar. Eigenlijk verbaast het mij niet meer inmiddels, maar toch. Benieuwd wat het kantelpunt gaat zijn.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Is het echt zo slecht gesteld met vervoer daar?
Alles rond Antwerpen is elke dag al een verkeersinfarct. Als je dan nog 2 extra grote evenementen op één dag erbij krijgt, kan je er vergif opnemen dat je daar weer meer dan één uur staat aan te schuiven.

Op een weekenddag kan het mits wat spreiding meevallen, maar op een werkdag, zelfs in het midden van de vakantie, zijn 55.000 extra mensen die in de stad moeten zijn geen cadeau.

Coheed And Cambria (Welcome to Forever Tour) op 15 oktober naar Doornroosje, Nijmegen
Come celebrate The Father of Make Believe with us as we play songs from the Vaxis stories as well as classics and deep cuts from before.
Haken will be our special guest on all UK dates (We will be announcing EU support very soon). We will be bringing production where space permits!

Benson Boone op naar de Ziggo Dome op 10 november. kaartverkoop start 5 juni

T Rex Flip GIF by Mashable
Zijn daar al prijzen voor gekend?

Is het echt zo slecht gesteld met vervoer daar?
wegens de werken aan de ring loopt het tijdens werkdagen en in het weekend soms al erg snel op.
vorige week 2 uur in de wagen gezeten van bij mij thuis naar mijn werk.
om 8u vertrokken om 10u15 aangekomen, en ik moest dan maar een stukje van de ring doen...

Users who are viewing this thread