Graspop Metal Meeting 2025

Hey allemaal, heb een vraagje over de parkings. Ben aan het twijfelen om parking te kopen of mij in station Mol te zetten zoals vorig jaar en dan met de gratis pendel bus af te komen naar de festival site. Dan bespaar je al 16 euro per dag en moet je iets minder lang wandelen (15min ipv 30 min in mijn geval).

Ik vermoed dat er minder bussen dan vorig jaar rijden (in de veronderstelling dat de parkings opengesteld gaan worden).
Hoe lang moet je wachten op een bus, is dat nog steeds +/- 15min zoals vorig jaar?
Op piekmomenten zal je even langer moeten wachten maar over het algemeen rijden er echt wel voldoende hoor!

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Haha zeker zin in maar het heb geluk dat ik alle weekends al bezig ben.
Dus alleen tijdens het werk is het ff taai

.....
Ben ik de enige ?
.....
Of zijn jullie ook al zo focking hyper en enthousiast dat het bijna weer zo ver is
Hahaha heeeel herkenbaar! Per dag neemt de focus voor al het andere af. Zoveel zin in een paar dagen onderdompeling in het mooiste metal feestje van het jaar! Die GMM bubble is echt uniek...DUURT LANG!

• Leuk
Waarderingen: Imag en Valthys
ik ben ergens wel benieuwd welke Hardy we gaan zien op graspop, als hij zijn setlist gaat afstemmen op het publiek

ik ben ergens wel benieuwd welke Hardy we gaan zien op graspop, als hij zijn setlist gaat afstemmen op het publiek

ik denk dat ik hem zo wie zo de onzichtbare Hardy ga zien....... ( niet dus )

Pfff heb nu zachtjes op me buro me GMM playlist weer opstaan.... wil meer wil plattegronden zien van het veld
wil de nieuwe shop en items,... meer meer meer GMM
handtekening sessie what ever

Plattegrond is dit jaar laat voor mijn gevoel, of valt dat wel mee?
Zal volgende week wel komen zeker?

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze die foodtruck area weer open zetten. Dat het afgesloten was en je je biertje niet mee naar buiten mocht nemen vond ik maar niks. Desnoods maar zonder de nieuwe mooie 'glazen'. Gewoon even een speciaalbiertje halen en dan naar de jupiler/metaldome halen was altijd wel relaxed daar.

Verder was de nieuwe setup daar wel heel nice overigens

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze die foodtruck area weer open zetten. Dat het afgesloten was en je je biertje niet mee naar buiten mocht nemen vond ik maar niks. Desnoods maar zonder de nieuwe mooie 'glazen'. Gewoon even een speciaalbiertje halen en dan naar de jupiler/metaldome halen was altijd wel relaxed daar.

Verder was de nieuwe setup daar wel heel nice overigens
Je kon daar gewoon vragen of ze dat in een gewone beker deden, dan ging dat wel.
Soms waren hun halve liter bekers wel op dus was op het handig als je toevallig zelf eentje bij had, maar denk dat je anders gewoon ook voor 2 kleine bekers kon gaan.

Maar het was daar wel wat een bottleneck, die nog erger werd door de grotere modderpoel die daardoor ook ontstond.

vind ik ook best vreemd, ik verwacht niet dat we echt veel verandering gaan zijn ivm vorig jaar
Normaal gezien de boneyard die volledig gesloten moet worden en dan de vraag hoe mensen van de shuttles gaan moeten lopen. En waar de merch kan afgehaald worden op woensdagavond (als ze dat dit jaar nog gaan doen)

Normaal gezien de boneyard die volledig gesloten moet worden en dan de vraag hoe mensen van de shuttles gaan moeten lopen. En waar de merch kan afgehaald worden op woensdagavond (als ze dat dit jaar nog gaan doen)
mag het hopen van wel, dat vooraf bestellen en afhalen scheelde ergenis

Ik hoop vooral dat de officiele bandmerch stand een aanpassing heeft gekregen, de laatste jaren gaat dat als je wat pech hebt belachelijk traag, 2 mainstage shows wachten is niet ongebruikelijk.

Users who are viewing this thread