Lowlands 2025

Ah, wellicht interpreteer ik wat ze zeggen in de lowcast verkeerd. Ik hoop het, want dan sta ik met wat meer energie bij hun show!

Bij de vorige doorkomst stond Chase & Status in de Alpha en deden ze een DJ-set in de zondagnacht (wel in de Bravo dacht ik).

In de Lowcast zeiden ze dat Chase & Status zondag afsluiten. Dat zal dan in de India zijn neem ik aan.
Nog even teruggeluisterd en ze zeggen dit inderdaad. Ze zeggen overigens niet dat het in de India is.

Het volgende kan ook:

Alpha: Fontaines DC - Asap Rocky
Bravo: Chase & Status

Nog even teruggeluisterd en ze zeggen dit inderdaad. Ze zeggen overigens niet dat het in de India is.

Het volgende kan ook:

Ik denk inderdaad dat dit 'm gaat zijn. Is ook wel de echte echte bevestiging (vooral voor mijn hoop dat ze in de Bravo zouden staan) dat Fontaines op de Alpha staat

Het volgende kan ook:

Zal dan inderdaad wel zoiets worden als destijds met Pendulum die de Bravo afsloten en Arctic Monkeys de Alpha.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Chase & Status hebben al in de Alpha gestaan. Die gaan het nu echt niet voor minder doen.

Chase & Status hebben al in de Alpha gestaan. Die gaan het nu echt niet voor minder doen.
Wel meer acts die van de Alpha naar de Bravo of van bravo naar Heineken zijn gegaan. Afsluiten van een tent (al dan niet in het donker) speelt ook mee.

• Leuk
Waarderingen: redle
Ik neem aan dat Chase & Status gewoon een liveset is? en niet zoals de Boilerroom (welke ook prima is) set? Zeg maar zoals dit:

• Leuk
Waarderingen: redle
Wel meer acts die van de Alpha naar de Bravo of van bravo naar Heineken zijn gegaan. Afsluiten van een tent (al dan niet in het donker) speelt ook mee.
Dit inderdaad, tussen 18:00 Alpha of 22:30 Bravo zit in grootte van een naam soms niet heel veel verschil, maar maakt een hoop uit qua sfeer.

Zie ook die belachelijke spot van Bicep een paar jaar geleden.

Wordt wel balen als het Fontaines DC (Alpha) - Chase & Status (Bravo) - A$AP Rocky (Alpha) wordt

A$AP Rocky vanaf een afstandje zie ik niet zo zitten. Overigens heeft hij nog steeds geen nieuw album uitgebracht.

Nou dat denk ik niet. Bovendien is de boeking wel eerder gedaan. Overigens denk ik zelf dat hij er gewoon is, na alle hectiek, heeft hij vast wel zin in optredens.

En ik hoop het ook zeker voor jullie! En voor mezelf scheelt het weer een stuk lopen 😅

Users who are viewing this thread