Metallica

• Onderwerp starter Onderwerp starter Paddy
  • Startdatum Startdatum
Boedapest

Support act zou Slipknot worden, heb ik al horen waaien

Bijlagen

• 1747813692278.png
    1747813692278.png
    283,8 KB · Weergaven: 38
Als het klopt vind ik het jammer dat ze Brussel doen ipv Oostende. En vraag ik me af wanneer ze ooit nog eens in Londen en het Ruhrgebied gaan spelen
zie wel meer wat ik jammer zou vinden...
geen NL daar tussen, da's jammer, ik zou een ArenA of een outdoor NL locatie verwachten?
( en klein festival gerelateerd puntje, geen festivals er tussen en enkele mogelijke festivals waar Metallica zou kunnen komen lijken me ook al uitgesloten, zoals door Brussel dus Rock Werchter of door Polen zou Pinkpop uitgesloten zijn, ook duitse festivals als RaR/RiP en Hu/So zijn uitgesloten bijvoorbeeld )

geen NL daar tussen, da's jammer, ik zou een ArenA of een outdoor NL locatie verwachten?
( en klein festival gerelateerd puntje, geen festivals er tussen en enkele mogelijke festivals waar Metallica zou kunnen komen lijken me ook al uitgesloten, zoals door Brussel dus Rock Werchter of door Polen zou Pinkpop uitgesloten zijn, ook duitse festivals als RaR/RiP en Hu/So zijn uitgesloten bijvoorbeeld )
Maar Nederland heeft sinds 72 Seasons al een show gehad, en België nog niet, dus dat snap ik nog wel eerlijk gezegd. Ook lijkt het dat de band 4 dagen tussen elke show in wilt. Dus festivals lijkt inderdaad moeilijk te gaan worden, gaat puur een arena tour worden precies (enkel Dublin is een park blijkbaar)

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Ziet er wel echt heel erg nep uit. Mocht dit de echte tour poster zijn, dan zal er toch iemand ontslagen moeten worden op de pr afdeling😂

Vorige keer was het NL en geen BE
Dus zou logisch ,zijn

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Ziet er wel echt heel erg nep uit. Mocht dit de echte tour poster zijn, dan zal er toch iemand ontslagen moeten worden op de pr afdeling😂
Deze band heeft officiële posters gehad die nog een stuk lelijker waren dan deze.

Dit was serieus de mockup voor hun 2019 tour. Heb die ook ergens in Gent zien hangen toen, weet ik nog. Zo'n wereldband maar toch geen grafisch ontwerper willen betalen.

• Leuk
Waarderingen: Bob105 en Honk
Ik hoop dat Metallica weer eens terug komt naar Nederland. Ik ben al erg lang fan van Metallica. Alleen ben helaas nog nooit naar hun concert geweest. En dat is toch mijn alle grootste wens.

Users who are viewing this thread