Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit jaar gaan we voor het eerst op woensdag komen, eerder zijn we altijd pas op donderdag afgezakt. Volgens de website gaat de camping (Boneyard) woensdag om 15:00 open. Heeft het zin om eerder te komen, of wordt deze tijd echt strikt gehanteerd?
Dit jaar gaan we voor het eerst op woensdag komen, eerder zijn we altijd pas op donderdag afgezakt. Volgens de website gaat de camping (Boneyard) woensdag om 15:00 open. Heeft het zin om eerder te komen, of wordt deze tijd echt strikt gehanteerd?
In mijn planning was sowieso geen ruimte voor een extra clash, dus prima toevoeging.
As everything unfolds > House of Protection > Villagers > Myles kennedy samen houden me wel even bezig op die vrijdag
Inderdaad, de presale van de shirtjes met ophalen was een fantastisch systeem. Hopelijk dit jaar weer! Weet iemand wanneer dit aangekondigd werd voor de vorige editie?
Inderdaad, de presale van de shirtjes met ophalen was een fantastisch systeem. Hopelijk dit jaar weer! Weet iemand wanneer dit aangekondigd werd voor de vorige editie?
About the T-shirts preorder- I sent an email last week and this is the response I got.
Super helpful, I know!
But I think that indicates that soon is the word.
Ik hoop dat dit opnieuw mogelijk gaat zijn maar dat ze dat afhaalpunt dan wel op het deel van het terrein zetten dag woensdag open is. Voor de mensen die niet overnachten op de camping
Ik hoop dat dit opnieuw mogelijk gaat zijn maar dat ze dat afhaalpunt dan wel op het deel van het terrein zetten dag woensdag open is. Voor de mensen die niet overnachten op de camping
Ja, dat klopt. Maar vorig jaar kon je nog gewoon met je festival bandje Boneyard op. Nu dat ook met betaalde plaatsen gaat kan dat natuurlijk wel anders zijn