Graspop Metal Meeting 2025

Dit jaar gaan we voor het eerst op woensdag komen, eerder zijn we altijd pas op donderdag afgezakt. Volgens de website gaat de camping (Boneyard) woensdag om 15:00 open. Heeft het zin om eerder te komen, of wordt deze tijd echt strikt gehanteerd?

• Leuk
Waarderingen: Heyaneihad
Dit jaar gaan we voor het eerst op woensdag komen, eerder zijn we altijd pas op donderdag afgezakt. Volgens de website gaat de camping (Boneyard) woensdag om 15:00 open. Heeft het zin om eerder te komen, of wordt deze tijd echt strikt gehanteerd?
De opening is redelijk strikt, maar er staat al heel wat volk vroeg te wachten voor de opening om een gunstig plaatsje te scoren.

• Leuk
Waarderingen: Elisa Day en Heyaneihad
In mijn planning was sowieso geen ruimte voor een extra clash, dus prima toevoeging.
As everything unfolds > House of Protection > Villagers > Myles kennedy samen houden me wel even bezig op die vrijdag

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Vette vervanging en zeker een upgrade wat mij betreft. Na House of Protection het laatste beetje van meepakken vanuit de BBB.

Dat maakt het al wat eenvoudiger.
Pro-Pain maandje geleden al op Durbuy Rock gezien.
Dus nu geen twijfel meer, het worden de Villagers

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Weet iemand hoever van te voren je je bungalownummer krijgt van het metalpark ?
En zouden er nog weer festival shirts in de pre order zijn dit jaar ?

Inderdaad, de presale van de shirtjes met ophalen was een fantastisch systeem. Hopelijk dit jaar weer! Weet iemand wanneer dit aangekondigd werd voor de vorige editie?

Weet iemand hoever van te voren je je bungalownummer krijgt van het metalpark ?
En zouden er nog weer festival shirts in de pre order zijn dit jaar ?
die krijg je pas ter plekke. Tot het laatste moment dus een leuke verrassing waar je staat

About the T-shirts preorder- I sent an email last week and this is the response I got.
Super helpful, I know! :)
But I think that indicates that soon is the word.
1000112933.jpg

Ik hoop dat dit opnieuw mogelijk gaat zijn maar dat ze dat afhaalpunt dan wel op het deel van het terrein zetten dag woensdag open is. Voor de mensen die niet overnachten op de camping

Ik hoop dat dit opnieuw mogelijk gaat zijn maar dat ze dat afhaalpunt dan wel op het deel van het terrein zetten dag woensdag open is. Voor de mensen die niet overnachten op de camping
Je kon er gewoon om gaan op de boneyard hoor. Ik slaap daar ook niet.

Users who are viewing this thread