Lowlands 2025

Toch wel een vreemde gang van zaken t.o.v. vorig jaar:

Eerste namen (dagprogramma):31 januari
Tweede drop namen (dagprogramma):6 maart
Namen nacht programma:17 april
Derde drop namen (dagprogramma):15 mei
Comedy programma:29 mei
Wetenschapsprogramma:17 juni
Haciënda programma:10 juli
Laatste drop namen (dagprogramma):25 juli
ArmadiLLow programma:8 augustus
Blokkenschema:15 augustus

Lopen nu dus een hele drop achter.

Misschien dat ze de hele drop willen combineren met de 15 mei drop.

Alpha: A$AP Rocky - Chappell Roan - Queens Of The Stone Age
Alpha sub/of after - Chase & Status - Fontainses D.C. - Job Jobse / Kiki

Bravo: Jamie XX - Vampire Weekend - London Grammar

Zoiets gaat het worden denk ik.
Vampire weekend headliner bravo ja? Voelt voor mij als een sub of subsub Alpha act. Maar dat komt ook omdat ik Vampire Weekend heel erg met zonnig weer associeer, en niet met de donkere stamphut genaamd de Bravo

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: gguuss
Vampire weekend headliner bravo ja? Voelt voor mij als een sub of subsub Alpha act. Maar dat komt ook omdat ik Vampire Weekend heel erg met zonnig weer associeer, en niet met de donkere stamphut genaamd de Bravo
Opzich met de show die ze in de AFAS hebben gedaan zie ik ze wel in de Bravo staan. Denk dat sfeervoller is dan voor een halfvolle Alpha

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Misschien dat ze de hele drop willen combineren met de 15 mei drop.
Zou kunnen, maar het blijft een beetje vreemd. Voor de rest ook weinig berichten voorbij zien komen vanuit Lowlands, op de servetten wedstrijd na.

Qua leaks ook nog niet zoveel trouwens, alleen Kingfishr van de nog niet bekendgemaakte namen, volgens mij?

Sommige artiesten zijn letterlijk groot geworden omdat ze een hoger plekje op de poster door hun management afdwingen. Ik ken een voorbeeld van een Nederlandse dj die in het begin van zijn carriere al vrij snel overal bovenaan stond, waardoor hij weer meer werd geboekt en meer kon vragen voor zijn optredens. Heeft hem uiteindelijk tot de DJ Mag Top 100 gebracht.

Precies, vandaar dat ik Fontaines een hogere plek gun dan fucking Doechii.

Ik kan me niet voorstellen dat er, buiten dit forum om, ook maar één Lowlands-bezoeker is die hier wakker van ligt. (Ikzelf als forumbezoeker ook al totaal niet.) De gemiddelde bezoeker heeft een kaartje, weet dat er al heel wat vette acts aangekondigd staan en wacht rustig af op wat nog meer komt en tot het eindelijk augustus is. Eerst komt toch nog de eerstvolgende wedstrijd van Feyenoord, BKS, Awakenings, vakantie, de Tour de France, whatever.

Er zal vast een idee achter de aanpak van Lowlands zitten, maar het lijkt me dat die gericht is op de overgrote meerderheid van het publiek in plaats van de forumbezoekers hier, die nog precies weten wanneer vorig jaar de verschillende aankondigingen waren.

Ik kan me niet voorstellen dat er, buiten dit forum om, ook maar één Lowlands-bezoeker is die hier wakker van ligt. (Ikzelf als forumbezoeker ook al totaal niet.) De gemiddelde bezoeker heeft een kaartje, weet dat er al heel wat vette acts aangekondigd staan en wacht rustig af op wat nog meer komt en tot het eindelijk augustus is. Eerst komt toch nog de eerstvolgende wedstrijd van Feyenoord, BKS, Awakenings, vakantie, de Tour de France, whatever.

Er zal vast een idee achter de aanpak van Lowlands zitten, maar het lijkt me dat die gericht is op de overgrote meerderheid van het publiek in plaats van de forumbezoekers hier, die nog precies weten wanneer vorig jaar de verschillende aankondigingen waren.
Eens! Mensen zien een afwijking in de drop van vorig jaar als een soort inbreuk op hun voorpret. Zit stil en wacht lekker af! Speculeren mag natuurlijk altijd🙏🏻

• Leuk
Waarderingen: markvdrheijden

Dat is ook toch precies de reden dat wij op dit forum zitten en de meeste bezoekers niet? Om over dat soort 'onbenulligheden' te praten en andere festival/muziek fanaten te leren kennen, die vandaag ook heel erg hoopte op een nieuwe drop namen.
Het is inderdaad zo dat het voor velen niks uit maakt, maar denk dat er hier veel mensen zijn die het toch wel een beetje jammer vinden dat er vandaag geen namen bij zijn gekomen.

Eens! Mensen zien een afwijking in de drop van vorig jaar als een soort inbreuk op hun voorpret. Zit stil en wacht lekker af! Speculeren mag natuurlijk altijd🙏🏻
Als dat zo persoonlijk voor je werkt, prima. Maar zoals je leest is het merendeel hier op het forum daar niet mee eens. Ook hoor ik in onze groep dat het zowel voor DTRH als voor LL dit keer wel écht lang duurt en dat is eigenlijk voor het eerst.

Ik geloof er ook wel in dat ze achter de schermen op iets wachten voor DTRH en LL want het is allemaal wel erg ongebruikelijk. Zou het de boeking van Doechii zijn?

Als dat zo persoonlijk voor je werkt, prima. Maar zoals je leest is het merendeel hier op het forum daar niet mee eens. Ook hoor ik in onze groep dat het zowel voor DTRH als voor LL dit keer wel écht lang duurt en dat is eigenlijk voor het eerst.

Ik geloof er ook wel in dat ze achter de schermen op iets wachten voor DTRH en LL want het is allemaal wel erg ongebruikelijk. Zou het de boeking van Doechii zijn?
Charlie xcx op Lowlands en Justice voor dtrh. ;)

• Winning
Waarderingen: StevieU2
Ik vind zo'n line-up gewoon een leuk moment in de maand, als een soort cadeautjes uitpakken en hopen dat er wat leuks bij zit. Mja dan volgende week weer pret dan :).

Ben over het huidige affiche gewoon tevreden. Vind de "grote namen" dit keer erg tof, en op A$AP Rocky na zie ik me overal best wel mogelijk belanden. Ben benieuwd of er nog wat leuks bij komt wat we over het hoofd hebben gezien met z'n allen.

Kan ook zijn dat lowlands niets te melden heeft qua namen, gaan zeker niet bakken vol geld uitgeven aan een artiest terwijl het al uitverkocht is, was bij pukkelpop om de zondag te versterken ( doechii) anders. Kleine namen voor lowlands vrees ik. Wanneer lowlands niet uitverkocht was, had mojo meer zijn best moeten doen om tickets te verkopen. Het snelle uitverkoop is naar mijn mening niet voordelig voor extra goeie naam.

Kan ook zijn dat lowlands niets te melden heeft qua namen, gaan zeker niet bakken vol geld uitgeven aan een artiest terwijl het al uitverkocht is, was bij pukkelpop om de zondag te versterken ( doechii) anders. Kleine namen voor lowlands vrees ik. Wanneer lowlands niet uitverkocht was, had mojo meer zijn best moeten doen om tickets te verkopen. Het snelle uitverkoop is naar mijn mening niet voordelig voor extra goeie naam.
Die stages vullen zichzelf niet he

Users who are viewing this thread