Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien dat ze morgen of woensdag dan nog een naam droppen in de trend van de vroege 1 april marketing grappen die nu overal gaande zijn (ik bedenk ook maar iets)
Misschien dat ze morgen of woensdag dan nog een naam droppen in de trend van de vroege 1 april marketing grappen die nu overal gaande zijn (ik bedenk ook maar iets)
Die donderdag is ook wel echt een zwaargewicht. Op een andere dag hadden ze wellicht nog tot Sub gehesen kunnen worden.
Maar er speelt denk ik ook mee dat ze vaak slechts 75 minuten voluit kan zingen. Bij de tour van 2024 was dat al weer zwaar genoeg.
Kings of Leon toch een streepje voor, als enige sub/co in dezelfde letter als de headliner. Ik verwacht nog wel een naam aan het begin van de zaterdag. KoL zullen wel langere set hebben, maar Jazz Brak, Goldband en Damiano David niet.