Graspop Metal Meeting 2025

Eigenlijk sinds corona is het niet meer alle headliners vroeg bekend. Normaal gesproken is wel alles vroeg bekend, maar de laatste paar edities is er natuurlijk ook wel het een en ander fout gegaan of een act als GNR en NiN die pas laat met hun tour komen
Voor de vorige editie waren alle headliners netjes bekend gemaakt voor de start van de kaartverkoop :)

Cry Cry Cry GIF by MOODMAN

About time, I expected to see the Saturday sell out way sooner. I am glad to see the organisers get rewarded for their extra effort, though. Many festivals would have put Korn on South Stage and let NIN go to Werchter.
Ik had ook verwacht dat de zondag een stuk sneller zou verkopen. maar blijkbaar heb ik de populariteit van till toch wel wat overschat. (dat zien we ondertussen ook wel in de verkoop van zijn sportpaleis show) +- 50% van de onderste ring en de bovenste ring wat nog bijna volledig vrij is

• Leuk
Waarderingen: HerveBe en Nightrage
Dan verwacht ik dat het geen zaterdagticket voor mij wordt. Vermoed niet dat er nog namen bij komen, voordat de dag uitverkocht raakt.

Dan verwacht ik dat het geen zaterdagticket voor mij wordt. Vermoed niet dat er nog namen bij komen, voordat de dag uitverkocht raakt.
Juist dat is de dag waarop ze nog 2 subheadliners nodig hebben. Zouden ze daar dan echt nog 2 dure acts a la BFMV, Rise Against of Shinedown bij zetten? Zou natuurlijk ook wel een naaistreek zijn als ze gewoon wat bands doorschuiven en enkel nog openingsacts er bij boeken :D Al hoe wel. Al die mensen die nu hun ticket kopen, kopen dat voor Korn en/of Nine Inch Nails en/of ... .

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Juist dat is de dag waarop ze nog 2 subheadliners nodig hebben. Zouden ze daar dan echt nog 2 dure acts a la BFMV, Rise Against of Shinedown bij zetten? Zou natuurlijk ook wel een naaistreek zijn als ze gewoon wat bands doorschuiven en enkel nog openingsacts er bij boeken :D Al hoe wel. Al die mensen die nu hun ticket kopen, kopen dat voor Korn en/of Nine Inch Nails en/of ... .
Misschien worden we beloond als de dag is uitverkocht 😂

• Leuk
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread