Graspop Metal Meeting 2025

De 013 was snel uitverkocht met veel mensen die nog een ticket zochten. Afas was wel een logische upgrade geweest. Ziggo was inderdaad gewoon een stap te ver.
Eerst was het vooral de "exclusiviteit" waardoor die verkochten. Het was een hele happening als Babymetal weer eens naar Europa kwam, want dat gebeurde NOOIT. Maar dat is nu niet meer het geval, gezien ze nu voor het derde jaar op rij naar Europa komen.. Dus ik denk dat Ziggo Dome inderdaad wel hoog gegrepen is.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Volgens zijn woorden eerder achillespees (volledig) afgescheurd. In het beste geval een spierscheur. Was duidelijk aan het afzien ook, sterk staaltje doorzettingsvermogen.
Zou een verrokken spier zijn, volgens zijn instagram.
The show must go on.

Vond het zelf best een leuke show. Vrij kleine zaal had ik het gevoel, goeie sfeer.
Brutus werkt verrassend goed in arena. Lotto Arena toch maar eens proberen bij volgend album?

• Leuk
Waarderingen: Nander Covents en jbj
Zou een verrokken spier zijn, volgens zijn instagram.
The show must go on.

Vond het zelf best een leuke show. Vrij kleine zaal had ik het gevoel, goeie sfeer.
Brutus werkt verrassend goed in arena. Lotto Arena toch maar eens proberen bij volgend album?
Zal meevallen dan. In eerste instantie sprak hij van erger 😅
Leuke show, maar ik mistte toch wat productie. En de setlist mocht van mij wat door elkaar geschud worden. Kwalitatief wel dik oké!!

Morgen om 10:00 maakt Pinkpop hun lineup compleet
Niet altijd even relevant voor Graspop, maar je weet het maar nooit.
Zou zomaar kunnen dat die bijvoorbeeld Rise Against of Shinedown bekend maken waardoor de kans voor die bands op Graspop behoorlijk stijgt.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en MarcoReusel
Denk niet dat een show in oktober in Nederland de kans beïnvloed van architects op een Belgisch zomerfestival. Sterker nog, denk dat de kans eerder groter is aangezien ze Belgie overslaan in Oktober.

Al blijft de kans op graspop natuurlijk nihil, drie jaar achter elkaar zou belachelijk zijn. Maar op een ander Belgisch festival wellicht nog wel mogelijk
Zou een aardige extra naam kunnen zijn voor de Linkin Park dag van werchter.

Nog 100 dagen tot Graspop en we missen nog steeds en headliner. Is dit ooit al eens eerder gebeurd voor Graspop? Meestal komen zij net eerst met hun rijtje headliners alvorens de rest van de affiche aan te kondigen, toch?

Nog 100 dagen tot Graspop en we missen nog steeds en headliner. Is dit ooit al eens eerder gebeurd voor Graspop? Meestal komen zij net eerst met hun rijtje headliners alvorens de rest van de affiche aan te kondigen, toch?

Eigenlijk sinds corona is het niet meer alle headliners vroeg bekend. Normaal gesproken is wel alles vroeg bekend, maar de laatste paar edities is er natuurlijk ook wel het een en ander fout gegaan of een act als GNR en NiN die pas laat met hun tour komen

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en MarcoReusel

Users who are viewing this thread