Bospop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.729
1.894
Alice Cooper - Zucchero - ZZ Top als headliners dan maar?
Misschien dat Duran Duran nog een optie is. Maar anders denk ik dat dit het wel eens zou kunnen zijn.
Misschien Keane nog en Heart zou helemaal fantastisch zijn.
 

Timmy

Playlistbediener
31 okt 2023
31
25
Vorig jaar op 06-12-2022 (dinsdag) werden de eerste namen bekent gemaakt... heeft iemand wellicht al een bekendmaking datum gehoord...gelezen...:rolleyes::cool:

bospop geruchten.PNG
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
514
Vorig jaar op 06-12-2022 (dinsdag) werden de eerste namen bekent gemaakt... heeft iemand wellicht al een bekendmaking datum gehoord...gelezen...:rolleyes::cool:
Uit de wandelgangen vernomen dat half december de eerste namen komen. Dan verwacht ik zelf dus eind volgende week (maar dat is een eigen conclusie); kan ook de eerste helft van de week erna zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.729
1.894
Uit de wandelgangen vernomen dat half december de eerste namen komen. Dan verwacht ik zelf dus eind volgende week (maar dat is een eigen conclusie); kan ook de eerste helft van de week erna zijn.
Volgende week woensdag of donderdag verwacht ik. Bospop komt meestal ergens midden in de week.
Vorig jaar gaven ze paar dagen van te voren een aankondiging op hun Facebook
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.729
1.894
Trouwens, ik zie nu pas dat Heart ook op Hellfest staat. Dat zou ook wel een geweldige boeking voor Bospop zijn!
Die hebben ze volgens mij van de line up gehaald?? Staan er niet meer bij.
Verder hadden ze (nog) geen data staan in Europa dus die kunnen we denk ik dan wel afschrijven vermoed ik.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.247
Die hebben ze volgens mij van de line up gehaald?? Staan er niet meer bij.
Verder hadden ze (nog) geen data staan in Europa dus die kunnen we denk ik dan wel afschrijven vermoed ik.
Bij mij ook, ja, maar ze zijn wel aangekondigd voor Tons of Rock, dus het is niet zo dat ze de volledige tour hebben afgeblazen.
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.719
ZZ Top ook aangekondigd voor Tons of Rock. Die zie ik ook wel op het affiche van Bospop verschijnen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.729
1.894
Bij mij ook, ja, maar ze zijn wel aangekondigd voor Tons of Rock, dus het is niet zo dat ze de volledige tour hebben afgeblazen.
Op hun eigen site geen Europese data dus hoop dat ze nog meer festivals gaan doen...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Bij mij ook, ja, maar ze zijn wel aangekondigd voor Tons of Rock, dus het is niet zo dat ze de volledige tour hebben afgeblazen.

Op hun eigen site geen Europese data dus hoop dat ze nog meer festivals gaan doen...
Ze hebben Tons of Rock ook op hun Facebook aangekondigd. Dus die Europese festivals gaan er komen! Wat Hellfest dan is geweest, weet ik ook niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
Op hun eigen site geen Europese data dus hoop dat ze nog meer festivals gaan doen...

Met deze Noorse tourdate door de band zelf bevestigd, staat sinds gisteren vast dat de zussen wel degelijk in de zomer samen op het podium staan. Gisteren lekte ook een Canadese tourdate uit voor augustus. Slechts 1 show in Europa is geen theorie; Ann deed het vorig jaar in Wacken. Maar het is ook geen theorie dat ze weer op de Franse poster kunnen verschijnen. En andere festivals, al vind ik Bospop dan wat ver qua data. Misschien is Royal Park Live een betere fit?
Voor zowel de Franse als Canadese tourdate (support voor Def Leppard en Journey) geldt dat ze kort na lekken in allerijl zijn verwijderd. Ik verwacht dat vandaag nog de Canadese tourdate officieel zal worden, gezien de teasers van Def Leppard.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
Ze hebben Tons of Rock ook op hun Facebook aangekondigd. Dus die Europese festivals gaan er komen! Wat Hellfest dan is geweest, weet ik ook niet.
Van Heart ben ik gewend dat je echt moet wachten op hun eigen bevestiging. Ik run een fansite en het rondtoeteren van onbevestigde tourdates is daarmee een hobby. Over Hellfest: daar stond tot gisteren op "hun" zondag nog "plus 1 band", maar dat is nu weg zonder Heart te noemen. Momenteel hebben we te maken met drie managers, die van Ann, die van Nancy en die van Heart. Lijkt me lastig voor Livenation.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.729
1.894
Van Heart ben ik gewend dat je echt moet wachten op hun eigen bevestiging. Ik run een fansite en het rondtoeteren van onbevestigde tourdates is daarmee een hobby. Over Hellfest: daar stond tot gisteren op "hun" zondag nog "plus 1 band", maar dat is nu weg zonder Heart te noemen. Momenteel hebben we te maken met drie managers, die van Ann, die van Nancy en die van Heart. Lijkt me lastig voor Livenation.
Ah, dat verklaart een boel. Hopelijk komen richting Bospop al kan ik me ook voorstellen dat ze na al die jaren voor "eigen" concerten gaan. Hoe lang zijn die al niet geweest in Europa?
Paar jaar geleden nog eens enkele concerten in the UK als ik me niet vergis. Ook daar nu nog geen data van bekend....
 

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
Ah, dat verklaart een boel. Hopelijk komen richting Bospop al kan ik me ook voorstellen dat ze na al die jaren voor "eigen" concerten gaan. Hoe lang zijn die al niet geweest in Europa?
Paar jaar geleden nog eens enkele concerten in the UK als ik me niet vergis. Ook daar nu nog geen data van bekend....

Heart in Europa is zeldzaam. Met name vaste land. Laatste keer vaste land is 2004. Laatste keer UK is 2016. Daarvoor 1990 en 1987. 1976. En ik dacht UK ergens begin jaren 80. In NL, UK en Duitsland moeten ze eigen concerten idd kunnen dragen. We gaan het hopelijk zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
40
13
De volgende bands kun je alvast afschrijven...hebben een andere planning.
 

Bijlagen

  • IMG_5188.jpeg
    IMG_5188.jpeg
    264,2 KB · Weergaven: 29
  • IMG_5189.jpeg
    IMG_5189.jpeg
    904,4 KB · Weergaven: 29

TDHS

Playlistbediener
6 dec 2023
23
29
De volgende bands kun je alvast afschrijven...hebben een andere planning.
Heart kan nog. Die doen maar drie shows van die Def Leppard / Journey tour. Althans, zodra de band die zelf ook bevestigt.

Edit: Nancy Wilson heeft de drie shows net bevestigd
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken