Rock Werchter 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.614
11.269
Misschien moeten ze er Greta voor zetten om de meme compleet te maken, kunnen ze samen 20 nummers spelen verdeeld over 2 sets.
Lach maar. Die zie ik er gewoon staan. 4 (donderdag) en 5 juli (Vrijdag) zijn namelijk de enige dagen die ze nog kunnen. Met vrijdag spelen ze drie dagen achterelkaar, dus de vierde is de meest logische optie.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
1h30 settijd 11 nummers, 8 minuten per nummer gemiddeld, het was echt irriterend. https://www.setlist.fm/setlist/lenny-kravitz/2015/festivalpark-werchter-belgium-4bc95f3e.html
Precies. Uren gejam om niks , zo kan ik het me herinneren. Ja hij heeft een pak hits, klopt. Maar dit is echt een act voor de late middag- vroege avond. En hij moet er meer zin in hebben en meer power in steken dan die vorige keer. Anders zie ik geen enkele reden om hem hoog te zetten.
Kings of Leon vind ik 2x meer headliner qua show. Moet je nagaan.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
2008 vond ik hem ook goed.

Ik vind het een mooie booking. Een classic headliner en 1 die lang er niet stond. Komt vast nog een mooie sub bij
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
2008 vond ik hem onverwacht ook echt heel goed.
Toen stond hij er ook op een goede plek, als sub voor R.E.M. en Chemical Brothers. Vind het toen ook best prima. Maar dat jaar was zowat het laatste jaar waarin hij not iets hitwaardigs afleverde. Een prima act voor tijdens etenstijd gewoon, al vind ik het voor 2024 ook wel een erg belegen boeking geworden. Voelt zonder grap aan als iets wat je op dat Nostalgie Beach Festival mag verwachten, of CaS en Hello Festival in NL, dan op een groot festival als RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Kan gewoon nog een mooie naam co headliner zijn op donderdag en dan heb je gewoon 2 mooie namen bovenaan.
Zal nog wel wat komen voor donderdag
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Kan gewoon nog een mooie naam co headliner zijn op donderdag en dan heb je gewoon 2 mooie namen bovenaan.
Zal nog wel wat komen voor donderdag
Aan de manier van communiceren voelt dit toch echt aan als de afsluiter van hun openingsdag...
 
  • Leuk
Waarderingen: Julesss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Lach maar. Die zie ik er gewoon staan. 4 (donderdag) en 5 juli (Vrijdag) zijn namelijk de enige dagen die ze nog kunnen. Met vrijdag spelen ze drie dagen achterelkaar, dus de vierde is de meest logische optie.
Op dit punt schrik ik nergens meer van wat RW betreft.
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Lana Del Rey nog voor Lenny op main of tijdens in de barn? Iemand nodig die tickets verkoopt denkik

Zoiets dan bvb
Lana? - Lenny (Skrillex barnhead?)
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Gebruikers die dit onderwerp bekijken