Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat kan je toch absoluut niet concluderen nu? Alleen The National kan definitief afgestreept worden. De rest kan er prima nog staan en PJ harvey lijkt me in ieder geval een zekerheid.
Denk dat we PJ Harvey gaan kwijtspelen aan Live /s Live of Gent Jazz. Anders hadden ze haar wel al aangekondigd. Lijkt voorlopig ook elk festival te headlinen waar ze speelt.
Yes topboeking, vriendin en ik zijn al wat meer overtuigd om een combi te gaan. Vroeger met mijn ouders veel liggen meekwelen en een van mijn eerste concerten in sportpaleis wat toen ook top was
Als je Lana vóór Lenny wil zetten,ben je de realiteitszin een beetje kwijt vrees ik.
Lenny stond de drie jaar voor Covid zowat elk jaar in Sportpaleis / Paleis 12 en elk jaar werd die zaal leger en leger. Jammer dat zoiets anno 2024 nog als headliner geboekt wordt, zelfs als noodoplossing nr 30.
2014 trouwens ook soortgelijk toen we uit het niets Kings Of Leon kregen als zondag headliner. Maar dat is toen opgelost door Stromae te verhuizen naar de main Ipv de Barn.