Rock Werchter 2024

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Dat kan je toch absoluut niet concluderen nu? Alleen The National kan definitief afgestreept worden. De rest kan er prima nog staan en PJ harvey lijkt me in ieder geval een zekerheid.
Denk dat we PJ Harvey gaan kwijtspelen aan Live /s Live of Gent Jazz. Anders hadden ze haar wel al aangekondigd. Lijkt voorlopig ook elk festival te headlinen waar ze speelt.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.177
Voordeel van Lenny Kravitz is dat die dag dan zeer sterk geprogrammeerd moet worden.

Bovendien: dit is mijn favoriet van de tot nu toe aangekondigde headliners. Nog maar één keer gezien ook, vond het toen verrassend goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sakke

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
137
126
Ik had - door de berichten hier - grote hoop voor Pearl Jam.
Niet ontevreden met Lenny Kravtiz, was in 2008 toch wel subliem.

Kings of Leon voor hem als co-head zou perfect passen imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik vind het zelf toch wel een gedateerde headliner hoor. Het is geen vetpot dit jaar voor de Benelux festivals vooralsnog.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Lana Del Rey nog voor Lenny op main of tijdens in de barn? Iemand nodig die tickets verkoopt denkik

Zoiets dan bvb
Lana? - Lenny (Skrillex barnhead?)
Als je Lana vóór Lenny wil zetten,ben je de realiteitszin een beetje kwijt vrees ik.

Lenny stond de drie jaar voor Covid zowat elk jaar in Sportpaleis / Paleis 12 en elk jaar werd die zaal leger en leger. Jammer dat zoiets anno 2024 nog als headliner geboekt wordt, zelfs als noodoplossing nr 30.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
2014 trouwens ook soortgelijk toen we uit het niets Kings Of Leon kregen als zondag headliner. Maar dat is toen opgelost door Stromae te verhuizen naar de main Ipv de Barn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Ik vind het zelf toch wel een gedateerde headliner hoor. Het is geen vetpot dit jaar voor de Benelux festivals vooralsnog.
DTRH springt er toch echt wat bovenuit vind ik, tot nu toe dan. Maar verder eens.

Primavera, Hellfest (beide zoals gewoonlijk), dat Scandinavische trio (WoW, Oya, Flow) en vooral Rock En Seine zijn wel allemaal best strak bezig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Gebruikers die dit onderwerp bekijken