Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Ja en rock en seine en DTRH beter vinden, terwijl die met grootte van barnnamen komen
Bon was maar een grapje, maar voel je vooral aangesproken
Je moet die festivals ook in hun context zien. Wat RW nu deelt is, voor hun doen, erg mager. RW is ook een groter festivals dan die 2 die ik, zoals de zaken er nu voor staan, een straffere lineup vind hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Mits ze rondom Kravitz een stevige co-head en mooie sub zetten ben ik erg blij met deze boeking. Kwalitatief een goede artiest naar mijn mening en iemand die zijn strepen al lang en breed heeft verdient.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Je moet die festivals ook in hun context zien. Wat RW nu deelt is, voor hun doen, erg mager. RW is ook een groter festivals dan die 2 die ik, zoals de zaken er nu voor staan, een straffere lineup vind hebben.
Ik lees toch weinig kritiek online, het is te zeggen, ik had veel meer verwacht. Binnen het verhaal dat ze nu brengen klopt Lenny als headliner wel vrees ik. Maar goed, er zal nog serieus wat moeten bijkomen.
Het zijn ook geen uilen in Mechelen, ze weten meestal wel goed wat ze doen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Was na dinsdag, ook al is het duidelijk gewoon een pakket om de massa te paaien, toch wat teleurgesteld over de line-up. Gelukkig maakt Lenny Kravitz (ik had kaarten Sportpaleis, maar ja COVID) dat weer helemaal de moeite en ga ik vandaag nog een combi aanschaffen. Op de socials ook nauwelijks negatieve reacties, bevestigt toch weer dat het forum niet representatief is.

Nu nog hopen op de wat alternatievere namen zoals Massive Attack, LCD Soundsystem, The Smile, Justice en PJ Harvey. Zou toch mooi zijn om zoiets te hebben tijdens Maneskin of die 80's discopop van het circus Dua Lipa.
 

dontletgo

Playlistbediener
18 jun 2019
18
5
Wauw.. puur gevoelsmatig dacht ik echt instant “wat een zwakke naam”. En dat is het toch ook echt wel als headliner voor Rock Werchter in 2024. Een Sportpaleis(je) ofzo ja. Want denk dat de man best wel een schare ticketkopers heeft (had?), is geen nobody ofzo. Maar voor RW en qua publiek past dit gewoon niet heel erg, zeker niet op die headline-positie.

Dit moet toch echt één van de laatst mogelijke opties geweest zijn, want dit is geen naam waar ze geweldig mee kunnen uitpakken en dat weten ze zelf ook wel dat dit (ondanks wat hits vroeger) mager aanvoelt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Was na dinsdag, ook al is het duidelijk gewoon een pakket om de massa te paaien, toch wat teleurgesteld over de line-up. Gelukkig maakt Lenny Kravitz (ik had kaarten Sportpaleis, maar ja COVID) dat weer helemaal de moeite en ga ik vandaag nog een combi aanschaffen. Op de socials ook nauwelijks negatieve reacties, bevestigt toch weer dat het forum niet representatief is.

Nu nog hopen op de wat alternatievere namen zoals Massive Attack, LCD Soundsystem, The Smile, Justice en PJ Harvey. Zou toch mooi zijn om zoiets te hebben tijdens Maneskin of die 80's discopop van het circus Dua Lipa.
Zo zit er ook in hoor. Als objectieve forumgebruiker vind ik het geen sterke naam, duidelijk een noodgreep. Die dag gaat nog veel meer nodig hebben om wat kaarten te verkopen.

Maar tegelijkertijd een artiest met veel hits uit mijn jongere jaren die ik nog nooit live heb gezien. En dat laatste gebeurt niet meer zo vaak. Dus ben wel enthousiast to nu toe. En Werchter kennende volgen er nog genoeg scherpe boekingen bij om onE interne snobjes te verblijden
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Wauw.. puur gevoelsmatig dacht ik echt instant “wat een zwakke naam”. En dat is het toch ook echt wel als headliner voor Rock Werchter in 2024. Een Sportpaleis(je) ofzo ja. Want denk dat de man best wel een schare ticketkopers heeft (had?), is geen nobody ofzo. Maar voor RW en qua publiek past dit gewoon niet heel erg, zeker niet op die headline-positie.

Dit moet toch echt één van de laatst mogelijke opties geweest zijn, want dit is geen naam waar ze geweldig mee kunnen uitpakken en dat weten ze zelf ook wel dat dit (ondanks wat hits vroeger) mager aanvoelt.
Ik schat hem even groot in als The Killers. Dat leek me in 2018 ook niet echt keuze 1, verder wel een in de breedte erg sterke line up.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Stressvol vak moet dat zijn, festivalboeker. Denk je tevreden achter over te kunnen gaan leunen met Pearl Jam als je donderdag naam, trekken ze opeens hun keutel in. Zit je dan..
 
  • Leuk
Waarderingen: appelschil

Julesss

Nieuw lid
30 nov 2023
4
5
Hebben we nog aanvullingen voor de categorie 'Zeer waarschijnlijk'? Ook andere opmerkingen blijven welkom!
Denk dat Wiegedood ook een grote kans maakt dit jaar, staan ook op primavera en zou een leuke Barn act zijn in de lijn van people pleaser metal zoals een Amenra vorig jaar. Zie hen eerder op Werchter dan op GMM
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
57
35
On Thursday 4 July 2024, we’ll Let Lenny Rule!
🎸
❤️‍🔥
Absolute rock legend Lenny Kravitz will be headlining the opening night of Rock Werchter 2024.
I would go on another stage at that time, that doesn't excite me as a headliner
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Denk dat Wiegedood ook een grote kans maakt dit jaar, staan ook op primavera en zou een leuke Barn act zijn in de lijn van people pleaser metal zoals een Amenra vorig jaar. Zie hen eerder op Werchter dan op GMM
Poe. Wiegedood is wel een stuk obscuurder en 'moeilijker' dan Amenra. Verkoopt een Baroeg nog niet zelf uit (350 man). Het zou mij echt verbazen als dit er staat. Brutus, Psychonaut en zeker STAKE vind ik dan veel logischere Belgische metalnamen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Poe. Wiegedood is wel een stuk obscuurder en 'moeilijker' dan Amenra. Verkoopt een Baroeg nog niet zelf uit (350 man). Het zou mij echt verbazen als dit er staat. Brutus, Psychonaut en zeker STAKE vind ik dan veel logischere Belgische metalnamen.
Zou al goed zijn als finaal Brutus er is staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Australiër Troye Sivan (die ik zelf niet persé graag zie komen maar wel een mooie voor de Dua doelgroep) tourt in Europa t/m eind juni. Komt zo’n beetje overal behalve in België.

Opschrijven?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken