Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
leuke lineup maar ik vind nu ook niet dat graspop moet onder doen.
zaken zoals prodigy maken die lineup wel natuurlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Hellfest line up? Ik vind ze raar. Echt heel raar. Geen Bring Me The Horizon en geen Judas Priest. Geen Sum 41, dat snap ik nog wel aangezien ze er in '23 al stonden, maar toch, met hun afscheidstournee had ik ze verwacht. Vooral mainstage 2 heeft hele rare headliners. Maar op mainstage 1 Machine Head als headliner had ik niet verwacht aangezien ze op kleine festivals ook niet headlinen (bij ons wel maar dat is omdat ze niet wilden degraderen waarschijnlijk nadat ze vorig jaar de organisatie al uit de nood hadden geholpen). Machine Head en dan DM, The Prodigy, Saxon en The Offspring als headliners? Daaruit blijkt dat ze niet al te veel budget meer overhadden na Metallica en Foo Fighters. Shaka Ponk is kei rare muziek, heb dat gisteren heel even gecheckt nadat Zegut dat had geleaked (waarvan haalt die Rammstein trouwens!?). Steel Panther bij ons niet eens een logoband, bij Hellfest vlak voor de sub op ms2.


Al bij al van Hellfest hun line up mag Graspop nog overnemen: Accept, Rhapsody Of Fire zou heel graaf zijn, Suicidal Tendencies, The Casualties (maar misschien dan wat overkill want spelen zou al op Brakrock en Alcatraz), Crosses ken ik nog niet en ben geen Deftones fan maar toch benieuwd eens naar die band, Sodom, Dark Tranquility, Brujeria, Suffocation, Skalmold en Wiegedood. En metallica mag natuurlijk ook maar ja ... :D


Ik vrees wel dat Graspop Bad Omens nog gaat overnemen
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
257
523
Van wat ik snel heb gezien, zou het tof zijn als Bad Omens, Amorphis, Fear Factory en Therapy? ook over komen!
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
En toch snap ik het niet. De kaarten lagen nu eens open om Metallica op Graspop te hebben. Geen Werchter festival blijkbaar. Een week rust? Ja zou kunnen maar dan nog. 1,5 miljoen normaal? Ik zou 2 miljoen geboden hebben als organisator dan. Is heel veel geld? ja, maar komt wel terug als de dagtickets voor die dag wat duurder worden gemaakt. Combitickets van 350 euro ipv 309 euro? Ja so be it, de zotten blijven het toch betalen. Inclusief mezelf.


Maar soit, als Metallica niet wilt dan kunnen ze m'n kloten kussen! Graspop 2023 wordt legendarisch. Wel of geen Metallica!
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
The Offspring vermoedelijk naar Werchter.
Staan op 19.06 op Copenhell, en 21 en 23 juni op respectievelijk Southside en Hurricane Festival. Lijkt me niet dat ze 3 dagen na elkaar spelen. Indien wel lijkt me vrijdag 20 juni de enige logische datum.

Met nu de aankondiging van Hellfest lijkt het me logischer om nadien Werchter aan te doen.

Dropkick murphys zal vermoedelijk wel Graspop worden denk ik. Er zit nog een gat tussen vrijdag 21.06 (Copenhell) en donderdag 27.06 (Hellfest). Dus ik gok op zaterdag of zondag op GMM.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en won666

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.593
597
En toch snap ik het niet. De kaarten lagen nu eens open om Metallica op Graspop te hebben. Geen Werchter festival blijkbaar. Een week rust? Ja zou kunnen maar dan nog. 1,5 miljoen normaal? Ik zou 2 miljoen geboden hebben als organisator dan. Is heel veel geld? ja, maar komt wel terug als de dagtickets voor die dag wat duurder worden gemaakt. Combitickets van 350 euro ipv 309 euro? Ja so be it, de zotten blijven het toch betalen. Inclusief mezelf.


Maar soit, als Metallica niet wilt dan kunnen ze m'n kloten kussen! Graspop 2023 wordt legendarisch. Wel of geen Metallica!
Lol, jij bent er serieus voor om alles nog maar duurder te maken? Bizar, we gaan toch niet alles voor die paar zotten maar duurder maken.
Plus de kans op Metallica is er al geweest.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.459
een paar hele sterke headliners hebben ze daar in Frankrijk, maar je ziet ook dat dat gepaard gaat met een paar hele zwakke headliners
wij klagen veel over de graspop headliners maar Offspring, Saxon en Dropkick zouden in dessel niet als headliner neergezet worden
I guess dat dat de prijs is die je betaald om 2 stadionacts te boeken
overall vind ik dat Hellfest wel een sterke line up heeft, ben benieuwd wat hier nog van over komt naar Graspop
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Lol, jij bent er serieus voor om alles nog maar duurder te maken? Bizar, we gaan toch niet alles voor die paar zotten maar duurder maken.
Plus de kans op Metallica is er al geweest.
Tons Of Rock 346 of 356 euro. Ergens rond de 50 ieder geval.

Ik moet wel erkennen, de lonen in Noorwegen zitten over het algemeen wel wat hoger dan in België.


En voor is nu veel gezegd, als Metallica kan voor 309 euro graag natuurlijk maar vrees dat dit onhaalbaar is voor de organisatie. Op restaurant bv vragen ze mij ook hoe ik wil betalen. Niet zeg ik af en toe :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
een paar hele sterke headliners hebben ze daar in Frankrijk, maar je ziet ook dat dat gepaard gaat met een paar hele zwakke headliners
wij klagen veel over de graspop headliners maar Offspring, Saxon en Dropkick zouden in dessel niet als headliner neergezet worden
I guess dat dat de prijs is die je betaald om 2 stadionacts te boeken
overall vind ik dat Hellfest wel een sterke line up heeft, ben benieuwd wat hier nog van over komt naar Graspop
voor mij heeft graspop de sterkere headliners van de 2 festivals. al heeft hellfest die paar pareltjes meer
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
Ik zie Mr Bungle, eerste EU show? Die mogen van mij zeker overkomen.
Wiegedood, Frank Carter, Stratovarius, Rhapsody of Fire, The Prodigy en Saxon mogen van mij ook zeker mee!
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en festivalryo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken