Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.679
5.174
Owja en Unleash the Archers. Na de uitzonderlijke prestatie van de zangeres bij Ayreon zou ik graag de hele band weer eens live zien. En ze touren ook die periode.
Ik hoop met je mee, maar gezien hun tourschema ligt het veel meer voor de hand dat ze op Alcatraz zullen staan, lijkt me:

1701132329097.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Om eerlijk te zijn, Pendulum is niet mijn ding. Het is een metal niche om deze band te plaatsen op Graspop. Klinkt niet slecht live. Maar ik geraak er niet door geworsteld. 1 clash minder 🤣
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
198
311
Oei mijn vriend wilde nog een kaartje kopen voor donderdag, en een andere vriend twijfelde nog. Dat de donderdag als eerste zou uitverkopen zagen we wel aankomen, maar niet dat dat zo snel zou gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

thesummoning

Playlistbediener
18 jun 2019
47
123
Dat zou een grote clash zijn: babymetal vs polyphia. Wat een nadeel soms om vreed van muziekgenre te zijn.
Hehe, zou voor mij ook een spijtige clash zijn. Maar dan omdat ik die alletwee absoluut niet moet zien en ik liefst toch altijd één 'aanvaardbare' optie heb.
 

Davidov90

Campingartiest
21 nov 2023
87
158
Lijkt me ook best logisch dat een band bij een reeks zaalconcerten direct na lanceren van een album relatief veel nummers van dat nieuwe album speelt, maar later op festivals dat aantal terugschroeft, en meer van de oudere, bekendere nummers speelt.
Klopt natuurlijk. Ondertussen toch nog eens beluisterd en moet zeggen dat het al beter is. Ik denk dat ik gewoon te hoge verwachtingen had in het begin.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
Ik lees net een bijzonder verhaal over Until I wake
Zelf nooit van die band gehoord maar ze staan wel op de line up voor 2024
Ze begonnen gisteren aan hun amerikaanse tour, en ineens hebben ze een andere zanger blijkbaar
was niets over aangekondigd op hun socials
1 van hun fans vraagt op facebook hier over, en wordt gewoon geblocked door de band:ROFLMAO:
Could be worse. I listened to their recent album yesterday and thought they would make for a decent gig on the Jupiler stage. Then I watched a live performance and, oh boy, did it suck. Vocals were really disappointing. I'm hoping it will get better with a new vocalist.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel

JK79

Dagopener
11 sep 2021
506
1.243
Polyphia is de meeste logische bands van de subheadliners voor Tool tot nu toe. Geen idee wat fans van Tool de ideale band voor Tool vinden
Dat verschilt heel erg per fan. Ik zou daar dan graag Asinhell zien maar gok dat de gemiddelde Tool fan (normaliter niet naar Graspop) dat wat te extreem vindt.
 

Rob 'n Roll

Playlistbediener
26 apr 2022
22
28
Pendulum trekt veel volk, ik ken persoonlijk 20 mensen die speciaal vrijdag gaan voor de combinatie Pendulum & Electric Callboy. Die gaan beide op de MainStage staan, geen twijfel over. Pendulum heeft echt een heel trouwe fanbase die ook zeker over de landsgrenzen gaat.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.148
Pendulum trekt veel volk, ik ken persoonlijk 20 mensen die speciaal vrijdag gaan voor de combinatie Pendulum & Electric Callboy. Die gaan beide op de MainStage staan, geen twijfel over. Pendulum heeft echt een heel trouwe fanbase die ook zeker over de landsgrenzen gaat.
Zie je Pendulum dan echt om 19u of om 20u een uurtje op een van de main stages staan? Ik hoop van harte dat je gelijk hebt, want dan is er nog ruimte voor een Marquee headliner. Maar ik denk dat Pendulum gewoon de Marquee gaat headlinen, tijdens Judas Priest.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.416
6.098
Dat ze dan een specialleke doen en Pendulum alsnog een mainstage laten afsluiten hé. Zou perfect zijn.
Dan zouden ze groter op het affiche staan lijkt me. JP kan op zich best wat vroeger spelen, waardoor je na de headline show van FFDP nog best tijd over hebt, maar gebaseerd op de poster posities zou ik dan eerder Electric Callboy als “dance afsluiter” na de headliners verwachten dan Pedulum (om er maar eens een Werchter term tegenaan te gooien).
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Logobands staan toch in de regel op de main stage, een enkeling in de Marquee? Toch zeker niet in Metal Dome lijkt me, de kleinste stage. Ook Jupiler Stage is in de regel niet voor logobands. Dus Pendulum zou best in Marquee kunnen staan (headlinen), kan alleen niet inschatten hoe groot hun fanbase is en waar de fans vandaan komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken