Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.177
2.425
Het is toch vrij logisch dat het Green Day gaat worden….

Morgen of donderdagochtend verandert Pinkpop de huisstijl digitaal. Om 14:00 zal Green Day worden aangekondigd als eerste headliner (althans dat verwacht ik). En die staan dan ook op Idays (deelt Pinkpop vaak headliner mee) , Isle of Wight, Rock am Ring en nog wat festivals.

OF….after all is het gewoon Ac/Dc al zie ik die niet op Isle of Wight staan.
 
  • Haha
Waarderingen: bcmrmaybe

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Het is toch vrij logisch dat het Green Day gaat worden….

Morgen of donderdagochtend verandert Pinkpop de huisstijl digitaal. Om 14:00 zal Green Day worden aangekondigd als eerste headliner (althans dat verwacht ik). En die staan dan ook op Idays (deelt Pinkpop vaak headliner mee) , Isle of Wight, Rock am Ring en nog wat festivals.

OF….after all is het gewoon Ac/Dc al zie ik die niet op Isle of Wight staan.
Bij Isle of wight forum lopen ze niet over voor Greenday. Die verwachten ze daar eigenlijk niet. Op het AC/DC forum is het stil de laatste tijd. Die komen nog niet.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Bij Isle of wight forum lopen ze niet over voor Greenday. Die verwachten ze daar eigenlijk niet. Op het AC/DC forum is het stil de laatste tijd. Die komen nog niet.
Die gaat daar ook niet komen denk ik het is toch wel een meer pop georiënteerde festival met wat typische Engelse namen er tussen door
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.157
dus wat weten we nu?

Rock for People 1-11,
Greenfield, Isle of Wight, Rock am Ring, Rock im Park, I-Days / Green Day -> allemaal 2-11,
Nova Rock 3-11,
Download 7-11

(fyi, RaR/RiP en i-Days om 14:00)
 
Laatst bewerkt:

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
389
198
Wie heb je liever 🤣
Nou Ed al in Lissabon gezien, als gezegd vind ik het niet echt een festival artiest maar wel zeker heel erg goed, maar Bruce zou er meer passen vind ik persoonlijk. Maar beiden goed eigenlijk haha.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.177
2.425
Bij Isle of wight forum lopen ze niet over voor Greenday. Die verwachten ze daar eigenlijk niet. Op het AC/DC forum is het stil de laatste tijd. Die komen nog niet.
Ik zag wel dat een Kasabian en Muse al gewoon eerder op Isle of Wight stonden. Maar een Green Day zie ik dan toch ook niet zo snel daar staan….

Maar een pop headliner zal niet op Rock am Ring verschijnen dus ik blijf dan toch bij Green Day.

Het moet in de rock / metal of punk kant zitten vanwege Rock Am Ring. Easy as that.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.157
BST Hyde Park komt vrijdag met een headliner.
wat een week
interested rubbing hands GIF
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.157
dus wat weten we nu?

Rock for People 1-11,
Greenfield, Isle of Wight, Rock am Ring, Rock im Park, I-Days / Green Day -> allemaal 2-11,
Nova Rock 3-11,
Download 7-11

(fyi, RaR/RiP en i-Days om 14:00)
de nieuwe namen voor Rock for People zijn alvast niet heel spannend voor Pinkpop denk ik...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken