Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Ik zie juist dat Bad Religion eind juni speelt in CZ. Als The Offspring kan dan zie ik BR ook graag nog eens op Graspop (ja NOG eens want ze hebben er lang geleden al eens gespeeld)

Allee lang ... 2016. Maar ik doelde op ergens 1998 ofzo maar weet niet van buiten en ik vind de setlist niet terug. Maar ik dacht dat ik die eens gespot had op Graspop 2022 aan de Jupiler stage toen bij die oude affiches zo.
 
Laatst bewerkt:

saurus

Dagopener
4 feb 2019
545
642
Ik zie juist dat Bad Religion eind juni speelt in CZ. Als The Offspring kan dan zie ik BR ook graag nog eens op Graspop (ja NOG eens want ze hebben er lang geleden al eens gespeeld)

Allee lang ... 2016. Maar ik doelde op ergens 1998 ofzo maar weet niet van buiten en ik vind de setlist niet terug. Maar ik dacht dat ik die eens gespot had op Graspop 2022 aan de Jupiler stage toen bij die oude affiches zo.
2001 en 2016 idd zouden zeker welkom zijn in de late namiddag op de main.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en won666

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.538
3.063
Ik zie juist dat Bad Religion eind juni speelt in CZ. Als The Offspring kan dan zie ik BR ook graag nog eens op Graspop (ja NOG eens want ze hebben er lang geleden al eens gespeeld)

Allee lang ... 2016. Maar ik doelde op ergens 1998 ofzo maar weet niet van buiten en ik vind de setlist niet terug. Maar ik dacht dat ik die eens gespot had op Graspop 2022 aan de Jupiler stage toen bij die oude affiches zo.
Waar staat CZ voor?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Ik zie juist dat Bad Religion eind juni speelt in CZ. Als The Offspring kan dan zie ik BR ook graag nog eens op Graspop (ja NOG eens want ze hebben er lang geleden al eens gespeeld)

Allee lang ... 2016. Maar ik doelde op ergens 1998 ofzo maar weet niet van buiten en ik vind de setlist niet terug. Maar ik dacht dat ik die eens gespot had op Graspop 2022 aan de Jupiler stage toen bij die oude affiches zo.
Een set van een uur half met 35-40 songs, laat maar komen 🤣 Bad Religion geeft wel waar voor je geld, altijd een pak songs erdoor rammen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Staat op de website van Rotting Christ, alleen staat er 2023 achter. Maar wel 22 juni, wat wel overeenkomt met de data van 2024 en niet die van 2023 (en ze stonden er in 2023 sowieso niet)
Thanks! Mijn god wat een zooi die tourpagina. De manager had een wilde vrijdagavond geloof ik.

Maar als het klopt ben ik hier heel heel blij mee! Een band die ik nog nooit gezien heb en al veel te lang daar niet meer gestaan heeft.

Al heb ik weinig vertrouwen in de headliners, de undercard leaks tot nu toe word ik wel blij van met Vltimas, Bury Tomorrow en Rotting Christ.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
411
696
Thanks! Mijn god wat een zooi die tourpagina. De manager had een wilde vrijdagavond geloof ik.

Maar als het klopt ben ik hier heel heel blij mee! Een band die ik nog nooit gezien heb en al veel te lang daar niet meer gestaan heeft.

Al heb ik weinig vertrouwen in de headliners, de undercard leaks tot nu toe word ik wel blij van met Vltimas, Bury Tomorrow en Rotting Christ.
Gister op meerdere websites zien staan en nu dan ook weer weggehaald
Eigen site inderdaad 2023.
Lijkt wel een staats geheim lol .
👇👇👇Screenshot_20231021_083419_Chrome.jpg
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Bury Tomorrow is not on your must-see list? :eek:
Not really, I do like them though.

It's kind of weird, I had so many opportunities to see them but I always skip their sets in favor of something else. You might say, they're on my "I will see them eventually because they play every second festival I visit"-list :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.211
7.467
Not really, I do like them though.

It's kind of weird, I had so many opportunities to see them but I always skip their sets in favor of something else. You might say, they're on my "I will see them eventually because they play every second festival I visit"-list :D
I definitely recommend you to go see them some day, one of the best live acts in the genre honestly. They always remind me of the old PWD.
 
  • Geweldig
Waarderingen: festivalryo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken