Graspop Metal Meeting 2024

ik blijf bij mijn gok dat het gewoon die toten hosen is en dat wij er niet veel aan zullen hebben

ik blijf bij mijn gok dat het gewoon die toten hosen is en dat wij er niet veel aan zullen hebben
Boekt RAR back-to back headliners want ik geloof dat die er dit jaar al stonden?
Enfin ben er zelfs vrij zeker van want ik heb (deel van de ) show gezien

Is dat in feite iets?

Beetje punkrock ,persoonlijk vond ik het niet slecht,paar leuke nummers maar het kan zijn dat jij er niks aan vind.
Ik zou zeggen check het eens en oordeel dan zelf ;)

Heb ze door deze leren kennen en was wel getriggerd om er meer van te horen.

Beetje punkrock ,persoonlijk vond ik het niet slecht,paar leuke nummers maar het kan zijn dat jij er niks aan vind.

vraag me altijd af bij die grote duitse groepen, moesten die op graspop of werchter komen, op welke positie zouden die bij ons staan

Ik bedoelde eigenlijk vooral live.

vraag me altijd af bij die grote duitse groepen, moesten die op graspop of werchter komen, op welke positie zouden die bij ons staan

Versta daar deze bijvoorbeeld onder: Doro, Edguy, Die Toten Hosen, Bohse Onkelz, Accept, Helloween

Ik zou ze in de vooravond plaatsen (tijdslot 19H-20H).
Maar of ze daar zelf mee tevreden zijn?

Blind Guardian zou ik graag als pre headlliner (21H-22H) zien maar vrees als ze geboekt worden dat ze dan ook met zo'n slot moeten tevreden zijn.
Ofwel de Marquee afsluiten is ook nog optie voor hen denk ik.

Versta daar deze bijvoorbeeld onder: Doro, Edguy, Die Toten Hosen, Bohse Onkelz, Accept, Helloween

Blind Guardian zou ik graag als pre headlliner (21H-22H) zien maar vrees als ze geboekt worden dat ze dan ook met zo'n slot moeten tevreden zijn.
ik denk zelfs eerder aan metal dome afsluiten zoals demons and wizards paar jaar geleden gezien welke positie ze op alcatraz kregen dit jaar

• Wow
Waarderingen: saurus
Dat zou ik toch enorm jammer vinden,hebben toch nog iets of wat reputatie ?

Maar als je ziet hoe bvb Lorna Shore en Orbit Culture geboomd zijn en dan een vroeg slot krijgen weet je het nooit.
BTW : niet echt fan van Lorna Shore ,Orbit Culture mag van mij toekomstige headliner worden maar niet te snel natuurlijk.

ik las net iemand aangeven dat Powerwolf niet kon ? touren ze niet of zijn ze al elders ?

Ach van het middag programma mag er van de afgelopen jaren best wat terug komen hoor,
kan je een mooi programma van maken

Ik vind Die Toten Hosen niet meteen in hetzelfde rijtje horen als Accept, Helloween, Edguy, etc.... Dan heb ik het niet over genre, maar eenmaal over de Duitse grens geeft er toch niemand meer om Die Toten Hosen? Daar waar de anderen nog een status hebben (de ene al wat groter dan de andere)

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Ik vind Die Toten Hosen niet meteen in hetzelfde rijtje horen als Accept, Helloween, Edguy, etc.... Dan heb ik het niet over genre, maar eenmaal over de Duitse grens geeft er toch niemand meer om Die Toten Hosen? Daar waar de anderen nog een status hebben (de ene al wat groter dan de andere)
Ik kan u geen ongelijk geven bij uitzondering van Bohse Unkelz ;)
Misschien Dat DTH en BU in andere Duitstalige regio's zoals in delen van Oostenrijk en Zwitserland ook wel een festival kunnen headlinen.

Ik kan u geen ongelijk geven bij uitzondering van Bohse Unkelz ;)
Misschien Dat DTH en BU in andere Duitstalige regio's zoals in delen van Oostenrijk en Zwitserland ook wel een festival kunnen headlinen.
Verkochten hier de ab uit op enkele uren.
Grotendeels wel duitsers die aanwezig waren.
Vrienden van mij zijn grote fan en waren er toen ook vandaar dat ik het weet.

• Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93
Aldus google komende week nog geen herfstvakantie in België (ga ervan uit dat dat klopt), dus komende week zou logisch zijn als ze daadwerkelijk in september/oktober met namen zouden komen

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Eind oktober is gebruikelijk. Vandaag precies een jaar geleden werd Def Leppard en Motley Crüe aangekondigd

Ja, klopt, had vorig jaar een overzicht gemaakt van alle aankondigingen vanaf 2016 oid, en gemiddeld was het altijd in het laatste deel van oktober de eerste aankondiging, alleen één keer Black Sabbath al op 30 september ergens en Rammstein een keer pas in november

• Leuk
Waarderingen: Gebruikersnaam

Users who are viewing this thread