Ik ben naar … geweest en het was …

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
Nu ben ik nieuwsgierig: wat doet Lana met Harry Nilson? Heerlijke tranentrekker diet hit van hem
Quote uit ''Tunnel under ocean blvd'': "Harry Nilsson has a song, his voice breaks at 2:05 Somethin' about the way he says "Don't forget me" makes me feel like I just wish I had a friend like him, someone to give me five Lennon in the back, whisperin' in my ear, "Come on, baby, you can thrive," but I can't".

Dit nummer is nogal gevoelig en ook wat beangstigend (de Engelsen hebben er een mooi woord voor: haunting). Het gaat over verlies, dood, ouder worden. Dat is precies waar Lana's nummer ook over gaat en waar ze ook wel door geobsedeerd is in veel van haar nummers. Heel emotioneel, maar je dan moet je de achtergrond wel kennen om de link te kunnen leggen. Ik hou daar wel van.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Naaz was verschrikkelijk slecht. Wat een drama queen. En waarom het publiek toespreken in het Engels? Ik hoop dat ze genoten heeft van de Ziggo dome, want ik denk dat het de eerste en laatste keer was voor haar. Next.
Klopt ook! Damn ja we zitten precies op een lijn hierin
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik trek het ook niet even goed hoor, maar Naaz heeft genoeg meegemaakt de voorbije jaren. Laat haar blij zijn denk ik dan, het is maar een voorprogramma he.
Waarom moet ze zes keer zeggen dat ze hier dankzij een tweet staat. Meid we weten het wel. Naaz is vol van zichzelf .
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.525
6.190
Waarom moet ze zes keer zeggen dat ze hier dankzij een tweet staat. Meid we weten het wel. Naaz is vol van zichzelf .
Omdat het voor haar niet normaal fantastisch is om in de Ziggo te staan en ze daar ontiegelijk blij mee was. Dat is niet niks voor een artiest, zo'n kans. Dat het wonderlijk en voor haar vermoedelijk magisch was het zo gelukt is. Uit alles blijkt hoe tof ze het vond in het voorprogramma van haar idool te staan en hoe ontzettend dankbaar ze juist was. Het tegenovergestelde van vol van jezelf zijn zeg maar.
 
  • Winning
Waarderingen: Oasiss

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Ik denk dat ze juist niét zo vol van zichzelf is, check de docu "Azadi" even
Zou best kunnen, maar met die docu heb je als gewone concertganger natuurlijk niks mee te maken. Ik vond haar vooral irritant hysterisch en niet onbelangrijk, muzikaal volledig oninteressant. Misplaatste en lelijke cover van L'enfer ook nog. Nee Naaz heeft er met mij geen fan bijgekregen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.243
4.520
Als gewone concertganger kwam je natuurlijk voor Lana..

Zelden zo veel aandacht zien uitgaan naar een voorprogramma, doet ze ergens toch goed dan.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.031
3.708
Zou best kunnen, maar met die docu heb je als gewone concertganger natuurlijk niks mee te maken. Ik vond haar vooral irritant hysterisch en niet onbelangrijk, muzikaal volledig oninteressant. Misplaatste en lelijke cover van L'enfer ook nog. Nee Naaz heeft er met mij geen fan bijgekregen.
Daarmee zeg je eigenlijk dat je als gewone concertganger je ook niet hoeft uit te spreken over of iemand "vol van zichzelf" is. En waarom is een L'enfer cover precies misplaatst?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Daarmee zeg je eigenlijk dat je als gewone concertganger je ook niet hoeft uit te spreken over of iemand "vol van zichzelf" is. En waarom is een L'enfer cover precies misplaatst?
Dat heb ik ook nergens gezegd dat ze dat zou zijn. Muzikaal niet boeiend, dat heb ik wel gezegd.
Misplaats omdat ze tussen de nummers 100x laat weten hoe ongelofelijk blij ze is dat ze, op eigen kracht, het voorprogramma mag doen. Niet dat ik haar dat niet gun, maar het was erg hysterisch. Om vervolgens een nummer over een persoonlijke hel met zelfmoordgedachtes van een artiest met een burnout te zingen. Op een wijze die naar mijn mening niet maar een beetje eer doet aan het origineel. In een set van nog geen halfuur... Misplaatst met hoofdletter M, naar mijn mening uiteraard.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Als gewone concertganger kwam je natuurlijk voor Lana..

Zelden zo veel aandacht zien uitgaan naar een voorprogramma, doet ze ergens toch goed dan.
Dat bedoel ik niet eens met "gewone concertganger", ik skip nooit een voorprogramma en luister aandachtig.
Doelde meer op dat je eerst een docu van een voorprogramam zou moeten hebben gezien om ergens sympathie voor te hebben.
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
Ik kreeg de indruk dat het niet zozeer opschepperij was, maar dat ze er vooral graag het jonge publiek wilde inspireren om dingen te proberen en daarbij niet bang te zijn om te falen, omdat het je zomaar naar het "fucking" podium van de Ziggo Dome kan brengen. Kwam niet helemaal lekker uit de verf inderdaad, en de keuze in nummers lag mij ook nogal zwaar op de maag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
De meeste mensen die er live bij waren staan er bijna allemaal hetzelfde in. Maar goed ieder z’n mening natuurlijk. Lana had beter geen voorprogramma kunnen hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken