En dag 3.
Na een heerlijke douche om 06:15, weer terug de tent in gedoken om nog even te slapen. Lang leve de black&fresh tent, geen enkele ochtend de tent uitgebrand.
Na het ontwaken koffie en ontbijt en dag 2 hadden we besloten niet te blijven tot maandagochtend maar zondagavond/nacht naar huis te rijden. Dus spullen ingepakt en naar auto gebracht en op tijd naar het terrein voor
Donnie! Ik heb helemaal niets met rap of Nederlandse hoempapa/schlager muziek. Thuis luister ik hier ook helemaal niet naar. Toch heb ik een zwak voor Donnie en hij heeft me niet teleurgesteld, wat een feestje. Was het hoogstaand? Absoluut niet. Vonden we het leuk? Absoluut wel

top begin van de dag.
Even weer goed geluncht bij de kalm aan baan. Ik had me vergist in de tijd van
Orange skyline, daar alleen de laatste nummers mee kunnen pakken. Wat ik hoorde klonk goed.
Terug naar de tent voor
I Prevail. Heerlijke herrie, we stonden vrij ver vooraan en dat was een zeer goede plek (zonder ondersteboven gebeukt te worden

). Gewoon goede show, geen poespas. Laatste nummers gemist want ik wilde op tijd naar
Brutus. Het was rustig bij stage 4, heel rustig. Iedereen stond natuurlijk bij Goldband.
Gedurende de dag begon stage 4 steeds meer op een mislukte braderie verzamelplek te lijken helaas. Veel mensen die de hele dag alleen maar aan de tafels zaten te ouwehoeren.
Gezien we bijna voor het podium stonden weinig meegekregen van geklets. Wat een show! Ik ken ze nog niet zo heel lang en heb voor Pinkpop veel zitten luisteren naar ze en had hoge verwachtingen die waargemaakt werden.
Daarna teruggelopen naar de kalm aan baan, beetje door gestapt zodat we de drukte na Goldband nog voor zouden zijn. Laatste nummers Goldband daardoor ook meegekregen, het veld ging los. Maar zo leuk als ik Donnie vind, zo verschrikkelijk vind ik Goldband, maar hey, ieder zn ding
Het was nogal een heen en weer dag, want daarna weer terug naar stage 4 voor de Lathums.
Ik heb dagelijks zo'n 35000/40000 stappen gedaan, mede hierdoor. Aparte doorgang naar stage 4 zou toch wel heel fijn zijn
The Lathums, enorm sympathieke band met fijne muziek. Helaas was de stage 4 braderie flink op gang waardoor je meer geklets dan muziek hoorde. Na een paar nummers voor gezien gehouden, ik ga wel een keertje naar een zaalshow.
En dat bleek ook gelijk onze laatste band te zijn. Door omstandigheden (niets ernstigs) vroeger naar de auto gelopen om naar huis te gaan dan we wilden. Gelukkig hadden we geen must sees meer.
De Peppers, in 2006 ging ik speciaal voor hun naar Pinkpop. De laatste albums kunnen me niet bekoren helaas en de laatste live shows was ik ook teleurgesteld. Soms is het wat het is.
De Peppers thuis op tv gekeken en dat was prima. Gelukkig waren ze beter dan men verwacht had.
Ik heb genoten van het weekend. Toch was dit denk ik mijn laatste Pinkpop. Ik kan het niet goed omschrijven, ik heb het echt leuk gehad maar de sfeer is toch anders ofzo.
Vrienden van ons gaan vaak naar Graspop, misschien dat we daar volgend jaar ook maar eens gaan kijken. Of weer eens terug naar Rock Werchter of DTRH, afhankelijk van de lineup. We zien het wel.
Ik kijk uit naar al jullie verslagen