Ben er zelf niet geweest, maar als ik de meeste reacties van de mensen hier zo lees en de ervaring van mijn vriendin heb gehoord krijg ik het idee dat het wel 'gezellig is' maar meer ook niet.
De ervaring van mijn vriendin was ook dat je het idee had dat je op de plaatselijke kermis rond loopt, iedereen kent elkaar drinkt gezellig wat met elkaar en de muziek is bijzaak. Helemaal prima, maar alleen jammer dat dan de mensen die voor de muziek gaan daar wel hinder van hebben.
Deze doelgroep zorgt wel voor de meeste horeca omzet, maar wat wil je als organisatie uitstralen?
De namen lopen misschien wel te sterk uiteen, waardoor je misschien bij 't ene publiek ( de rock liefhebber) de plank mis slaat en bij de andere ( pop ) de beste line up hebt. Uiteindelijk gaat het ene het andere uitbannen,
Ik zet mijn geld in op dat PP over een aantal jaren alleen maar de TikTok one hit wonders boekt, kunnen de ouders uit de buurt lekker zuipen met vrienden en de kinders mogen lekker in het voorvak staan.
Geweldig om jullie ervaringen te lezen en verslagen, maar mijn festival zal het niet zijn.