Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Hoe is die? Net Trails To Reverie uitgespeeld en Cold Steel 1 gekocht. Gave serie.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.199
10.583
De nieuwe Ratchrt & Clank bij de nieuwe ps plus namen!! Nice. Goed tussendoortje om te wachten op de nieuwe Final Fantasy. Immortals Fenyx Rising is overigens ook best een geinig spelletje
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Humanity zag er ook best interessant uit. Ik denk wel dat ik ga downgraden (heb nu PlayStation Plus Premium) en die oude spellen zijn vaak gewoon de moeite niet of draaien niet lekker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Humanity zag er ook best interessant uit. Ik denk wel dat ik ga downgraden (heb nu PlayStation Plus Premium) en die oude spellen zijn vaak gewoon de moeite niet of draaien niet lekker.
Ik ga speciaal voor die game een maandje Plus kopen. Doet me enorm aan Lemmings denken.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
368
302
Mijn ontdekking afgelopen maand was Cult of the Lamb.

Een combo van Binding of Isaac/Hades met Stardew Valley, dat allemaal onder een schattige maar satanische sfeer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Ik ga speciaal voor die game een maandje Plus kopen. Doet me enorm aan Lemmings denken.
Dat jij geen PS plus hebt :D (volgens mij speel jij de meeste games van allemaal hier ;)). Ja ik ben benieuwd, leuk zo'n puzzel achtige game, idd werd het al vergeleken met Lemmings zag ik bij Gamekings.

Ik ben toch wel tevreden met mijn gewone PS plus hoor, ik merk wel dat ik hierdoor een "budgetgamer" ben geworden. Ik wacht wel tot de prijs gezakt is of

Alleen die premium is gewoon onnodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Hoe is die? Net Trails To Reverie uitgespeeld en Cold Steel 1 gekocht. Gave serie.
Het is een game uit 2004 dus de gameplay is wel even een stap terug na de Cold Steel games. Maar wel heel leuk om het verhaal te volgen van allerlei characters die ik al ken uit CS3 en 4.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.748
7.568
Hebben jullie inmiddels allemaal een ps5? Voor de mensen die een PlayStation hebben natuurlijk. Zit hier nog steeds op een 4 te spelen. Maar speel ook vooral dezelfde spellen en vrijwel nooit iets nieuws😅
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Hebben jullie inmiddels allemaal een ps5? Voor de mensen die een PlayStation hebben natuurlijk. Zit hier nog steeds op een 4 te spelen. Maar speel ook vooral dezelfde spellen en vrijwel nooit iets nieuws😅
Al weer een poos. wat speel je zoal?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Hebben jullie inmiddels allemaal een ps5? Voor de mensen die een PlayStation hebben natuurlijk. Zit hier nog steeds op een 4 te spelen. Maar speel ook vooral dezelfde spellen en vrijwel nooit iets nieuws😅
Yes, sinds release. :)
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
757
1.272
Hebben jullie inmiddels allemaal een ps5? Voor de mensen die een PlayStation hebben natuurlijk. Zit hier nog steeds op een 4 te spelen. Maar speel ook vooral dezelfde spellen en vrijwel nooit iets nieuws😅
Ik speel ook nog steeds op de 4 hoor!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Straks even de nieuwe Zelda downloaden dus... Ben wel weer toe aan een Tripple A game, qua dat betreft is het aanbod niet gigantisch op dit moment. Mijn laatste was God Of War Ragnarok. Kwa dat betreft vind ik de PS5 nog niet op volle touren draaien
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Straks even de nieuwe Zelda downloaden dus... Ben wel weer toe aan een Tripple A game, qua dat betreft is het aanbod niet gigantisch op dit moment. Mijn laatste was God Of War Ragnarok. Kwa dat betreft vind ik de PS5 nog niet op volle touren draaien
Veel remakes en remasters hè! Voor mensen die ook een PS4 hadden is het aanbod AAA nog wat karig inderdaad.

Returnal al gespeeld? Vetste game op PS5 tot dusver imo.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Zit nu zo'n 18 uur in Ragnarok, maar vind het een game die je eigenlijk zonder al te veel pauzes moet spelen. Dat lukt mij momenteel even niet en dat haalt mij enorm uit het verhaal en uit de combat. Pas na een uur/anderhalf uur ingame te zitten, heb je alles weer een beetje onder de knie, maar het verhaal volg ik niet helemaal meer in detail. Toch jammer, want verhaaltechnisch zit het volgens mij wel dik in orde.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
368
302
Zit nu zo'n 18 uur in Ragnarok, maar vind het een game die je eigenlijk zonder al te veel pauzes moet spelen. Dat lukt mij momenteel even niet en dat haalt mij enorm uit het verhaal en uit de combat. Pas na een uur/anderhalf uur ingame te zitten, heb je alles weer een beetje onder de knie, maar het verhaal volg ik niet helemaal meer in detail. Toch jammer, want verhaaltechnisch zit het volgens mij wel dik in orde.
Ik wil dat er een optie in games moet komen om even een snelle refresher te krijgen van de controls en daarna een soort 'previously on' om het verhaal weer te snappen net als bij series.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik wil dat er een optie in games moet komen om even een snelle refresher te krijgen van de controls en daarna een soort 'previously on' om het verhaal weer te snappen net als bij series.
Dat is een goede inderdaad. Als je een game een week niet aanraakt, dan zit je er totaal niet meer in.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken