Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Die staat helaas niet op Gamepass

AC is een goeie though. Oddysey staat er wel op en die vond ik persoonlijk nog leuker. Qua thema ook. Valhalla was gaaf maar werd me uiteindelijk iets te repetitief.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Immortals Fenyx Rising, Wasteland 3, Dragon Age Inquisition, Fallout, Pillars of Eternity zijn RPGs in een open wereld die ik erg leuk vond. Watch Dogs 2 was ook geinig. De Yakuza games zijn niet echt open wereld maar ook briljant als je nog een nieuwe serie zoekt om in te duiken. Ik zou daar met 0 of 7 beginnen.
Bedankt voor de tips!, Ben toevallig vorige week begonnen aan AC Oddysey, welke inderdaad op de gamepass stond. Tot nu toe erg vermakelijk en een mooi thema. Ben wel benieuwd of ik dit keer een AC game helemaal ga uitspelen. Bij de meeste wordt het op een gegeven moment iets te veel herhaling voor mij.

Zodra ik klaar ben met AC zal ik beginnen aan het bovenstaande rijtje. Fallout 3 en Wasteland 3 waren iig top games die ik in het verleden al heb gespeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Meer mensen die hier niet kunnen wachten op Zelda? Nog twee daagjes. :D
Ik ga hem wel spelen. Maar ik heb nog niet "de feels". Maar komt ook een beetje omdat ik BoTW (blijkbaar als enige van deze wereld) helemaal niet zo sterk vond.

Vanuit PS Plus afgelopen dagen The Quarry uitgespeeld. Ik blijf een sucker voor het concept... teens in the woods. Was wel geinig. Ook weer beetje begonnen met Horizon Forbidden West, hoewel het een prachtige game is, viel het kwartje kwa gameplay voor mij eerst niet echt de goede kant op en was hij een beetje links komen te liggen.

Omdat er nieuwe DLC beschikbaar was (die heb ik nog niet gekocht), weer even geïnstalleerd en nu lijkt het kwartje wel de goede kant uit te vallen. Verder ook nog mijn twijfels gehad om Dead Island 2 te kopen. Maar die pik ik nog wel goedkoper op later. Lijkt me een game die vrij snel afprijst, en met deel 1 heb ik me best vermaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik had hetzelfde met BOTW. Niet omver geblazen, wel alsnog van genoten. Als ze dat concept perfectioneren kan het wel richting GOTY gaan.

Ik hoop ook dat ze Jedi Survivor snel patchen, die lijkt me ook wel tof.

Heb je Until Dawn gespeeld? Net zo'n game als The Quarry. Ook erg tof.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
330
265
Ik ga hem wel spelen. Maar ik heb nog niet "de feels". Maar komt ook een beetje omdat ik BoTW (blijkbaar als enige van deze wereld) helemaal niet zo sterk vond.

Vanuit PS Plus afgelopen dagen The Quarry uitgespeeld. Ik blijf een sucker voor het concept... teens in the woods. Was wel geinig. Ook weer beetje begonnen met Horizon Forbidden West, hoewel het een prachtige game is, viel het kwartje kwa gameplay voor mij eerst niet echt de goede kant op en was hij een beetje links komen te liggen.

Omdat er nieuwe DLC beschikbaar was (die heb ik nog niet gekocht), weer even geïnstalleerd en nu lijkt het kwartje wel de goede kant uit te vallen. Verder ook nog mijn twijfels gehad om Dead Island 2 te kopen. Maar die pik ik nog wel goedkoper op later. Lijkt me een game die vrij snel afprijst, en met deel 1 heb ik me best vermaakt.
Had een beetje hetzelfde bij Horizon FW, uiteindelijk wel uit weten te spelen maar de DLC sla ik over. De sfeer en characters zijn top net als het thema om met pijl en boog robotdino's te schieten. Toch voelt het niet zo soepel en fijn aan zoals bijvoorbeeld een GoW. Ook het zoeken naar besjes om je healing te krijgen is gewoon bloedirritant en het hele crafting systeem heeft veel potentie, maar gebruikte ik niet omdat het teveel gedoe was en je de robotdino's ook zonder de beste gear wel neer kan krijgen.

Zelf kijk ik het meest uit naar Diablo 4, ben Hades weer gaan spelen als soort voorbereiding.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Ik heb mijn 7 jarige zoontje kennis laten maken met Kingdom Hearts. Inmiddels is hij al aardig ver gevorderd. Heerlijk om al die nostalgie vanaf de zijlijn nog eens te zien jaren nadat ik hem zelf grijs heb gespeeld...
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Ik had hetzelfde met BOTW. Niet omver geblazen, wel alsnog van genoten. Als ze dat concept perfectioneren kan het wel richting GOTY gaan.

Ik hoop ook dat ze Jedi Survivor snel patchen, die lijkt me ook wel tof.

Heb je Until Dawn gespeeld? Net zo'n game als The Quarry. Ook erg tof.
Nee staat ook ooit op mijn lijstje. En staat nu op PS Plus, idem geld voor Man of Medan (van dezelfde makers, en de legende komt niet ver van mijn geboorte plaats vandaan, dus in dat kader ook tof) . Ik vind dit soort games best leuk.... maar er moet ook wat tijd tussen zitten. Soms ben ik ook een beetje bang dat ze ook te verouderd

Ik heb niks met Star Wars, maar die voorganger vond ik best tof (kan helaas even de titel niet meer herinneren). Maar ook een game waar ik ooit aan begonnen ben, en toch op een of andere manier ben afgehaakt en nooit meer heb afgemaakt (story of my life).

Wat betreft Zelda. De mechanics die me irriteerde (wapens die veel te snel breken, niet te repareren waren, het stamina principe) zie ik niet snel veranderen. En ik miste gewoon de oldschool Zelda items waarvan je in iedere dungeon er wel een kreeg waardoor steeds nieuwe gameplay mogelijk was. En wat ik begrijp, is dat je de nieuwe skills opnieuw vrijwel in begin (tutorial area) krijgt. Dat vind ik al jammer. En die eilandjes in de lucht, en allerlei dingen "bouwen"... I don't know man.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wapens breken nog steeds, maar je kunt er nu iets aan toevoegen waardoor het dan niet meer gebeurt oid. Ik weet ook niet helemaal wat ik daarvan moet vinden. Het voelt ergens ook wel alsof het heel erg gecatered is naar Twitch en Youtube creators. Zoveel mogelijk gekke shit maken.

Aan de andere kant, het is Zelda en BOTW was ook wel tof. Dus alsnog veel zin in.

Ik had een mooi deal via Amazon (€52,50) dus ben alsnog wel erg benieuwd. Eerst Persona 4 even uitspelen. :D
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Wapens breken nog steeds, maar je kunt er nu iets aan toevoegen waardoor het dan niet meer gebeurt oid. Ik weet ook niet helemaal wat ik daarvan moet vinden. Het voelt ergens ook wel alsof het heel erg gecatered is naar Twitch en Youtube creators. Zoveel mogelijk gekke shit maken.

Aan de andere kant, het is Zelda en BOTW was ook wel tof. Dus alsnog veel zin in.

Ik had een mooi deal via Amazon (€52,50) dus ben alsnog wel erg benieuwd. Eerst Persona 4 even uitspelen. :D
Nou dat inderdaad... ik vond BOTW al een klein beetje niet echt Zelda aanvoelen, en dit nog minder ben ik een beetje voor. Zo vond ik een motor in een Zelda wereld al waanzin (fucking hell ik wil gewoon Epona). Het "sprookjesachtige" gevoel wat een Ocarina of Time, A Link To The Past, Majora's Mask, WindWaker etc. lagen is juist het tofste wat ik vind aan Zelda. Dat had ik bij BOTW minder.

Persona is weird, maar enorm gaaf
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Tof om dat te lezen @Indiaantje89, want dat was exact wat ik ook in BOTW miste. Tof spel, maar het voelde net niet echt Zelda.

Persona is inderdaad te gek. Gisteren de slappe lach in deel 4 toen
ze een bandje moesten beginnen en gingen oefenen. Hilarisch onnozel.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Net mijn track en trace gegevens voor Tears of the Kingdom ontvangen, zou morgen al moeten binnenkomen. Ik moest in eerste instantie ook erg wennen aan BOTW, maar wist me uiteindelijk toch goed te smaken en is mijn een na favoriete game ooit op de Switch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Net mijn track en trace gegevens voor Tears of the Kingdom ontvangen, zou morgen al moeten binnenkomen. Ik moest in eerste instantie ook erg wennen aan BOTW, maar wist me uiteindelijk toch goed te smaken en is mijn een na favoriete game ooit op de Switch.
Waar heb je hem besteld?

En uit nieuwsgierigheid: Wat is je favoriet op de Switch?
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
330
265
Lees net dat Silksong officieel is uitgesteld :-(
Was te verwachten, en zelf wacht ik liever wat langer op een game die dan bij release dan wel af is. Lijkt de laatste tijd meer een uitzondering te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
574
423
Ik speel op dit moment The Minish Cap (via Switch Online). Daarnaast F-Zero X en Mario Golf.

Twijfel toch over die nieuwe Zelda, ben meer van de lineaire spellen op dit moment...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Neem je trouwens data mee van BoTW naar de nieuwe Zelda game? Dus je heartpieces, of andere wapens etc.? Want ik heb BoTW op de WiiU gespeeld en niet op de switch
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken