Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tot mijn verbazing is Horizon Forbidden West gratis voor Plus! Heel blij mee, heb net Hogwards uitgespeeld in 35 uur. Prima game uiteindelijk. Weet nét lang genoeg te boeien maar ben er nu ook wel klaar mee.
Mocht je een medefan kennen dan is de Deluxe best de moeite omdat die PS4 code erbij zit, die kun je dan splitten haha. Let wel dat de DLC naar de PS4 speler gaat. Is ook te verkopen. (Deluxe heeft ook een vette cover)
Je mag hem ook wel eens van mij lenen als ik de story uit heb.
Vond de hele ascend- en rewind-functies wel kicken, maar ik ben (nog) niet echt fan van de ability om dingen aan elkaar te timmeren. Ik wacht nog in alle rust af, maar ik ga de game sowieso wel halen.
Gisteravond main verhaallijn en de friends side quests van Hogwarts Legacy uitgespeeld. Was een erg vermakelijke game (Zeker voor Harry Potter fans).
Het vechten met de spreuken werkte erg fijn, daarnaast was de muziek ook erg goed!
Heb nu een progress van 85% (na ongeveer 41 uur speeltijd), maar de zin om alle Merlin trials en loot te vinden is wel een beetje weg. Vond dat gedeelte van de game erg repetitief en de loot was niet heel bijzonder.
Net gekocht en de game zit oprecht tof in elkaar. Heerlijk om net John Cena in de lucht op te vangen met The Undertaker om vervolgens een Last Ride te kunnen doen. Tof
De sfeer (Vooral Hogwarts zelf) en de muziek zijn inderdaad prachtig.
Maar moet eerlijk zeggen dat de omgeving voor de rest vrij repetitief is en helaas niet bestaat uit verschillende type dorpen, steden of natuur (Zoals bij RDR2, Skyrim of the Witcher 3). Het is veel copy/paste.
Maar de manier hoe levendig en mooi Hogwarts eruit ziet en aanvoelt maakt veel goed. Ook bepaalde verhaallijnen waren leuk om te spelen.
En vond het ook wel een game die je wilt blijven spelen en ontdekken. Ondanks dat ik dacht dat ik na het uitspelen van de mainstory zou stoppen ben ik toch weer verder gegaan om alle achievements te halen.
Ik vond de game er echt niet uit zien. Die facial animations zijn echt uit de PS3 tijd. Maargoed, wel gewoon uitgespeeld en 40h op gemaakt dus het bleef wel boeiend genoeg. 3 weken geleden zelfs nog kunnen verkopen voor 45 euro en God of War kunnen kopen.
Helaas heeft MW2 en Warzone mij weer bij de keel gepakt en zit er weer veel te competitief in.
Immortals Fenyx Rising, Wasteland 3, Dragon Age Inquisition, Fallout, Pillars of Eternity zijn RPGs in een open wereld die ik erg leuk vond. Watch Dogs 2 was ook geinig. De Yakuza games zijn niet echt open wereld maar ook briljant als je nog een nieuwe serie zoekt om in te duiken. Ik zou daar met 0 of 7 beginnen.
Als je niet veel AC heb gespeeld, is Valhalla wel écht een topper moet ik zeggen. Voor mij de eerste AC na deel 1 en 2 en heb daar met gemak de 100h gehaald. Ook gratis binnen PS+