Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik verwacht dat die game over een paar weken wel weer rond de 30 a 40 is haha.

Zitten wel weinig legends in inderdaad.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Tot mijn verbazing is Horizon Forbidden West gratis voor Plus! Heel blij mee, heb net Hogwards uitgespeeld in 35 uur. Prima game uiteindelijk. Weet nét lang genoeg te boeien maar ben er nu ook wel klaar mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik bekijk nu de rost pas echt goed. Maar ik vind de klassiekers lijstje toch best mooi moet ik zeggen. Begin nu weer te twijfelen haha.
Mocht je een medefan kennen dan is de Deluxe best de moeite omdat die PS4 code erbij zit, die kun je dan splitten haha. Let wel dat de DLC naar de PS4 speler gaat. Is ook te verkopen. (Deluxe heeft ook een vette cover)

Je mag hem ook wel eens van mij lenen als ik de story uit heb. :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Begonnen met Tchia, Zit bij PS Plus. Erg mooie game, beetje Windwaker vibes. Benieuwd of de game dit vol blijft houden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wat vonden jullie van die Zelda gameplay? Mij doet het nog weinig eigenlijk. De nieuwe abilities zijn niet echt mijn ding.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Vond de hele ascend- en rewind-functies wel kicken, maar ik ben (nog) niet echt fan van de ability om dingen aan elkaar te timmeren. Ik wacht nog in alle rust af, maar ik ga de game sowieso wel halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Gisteravond main verhaallijn en de friends side quests van Hogwarts Legacy uitgespeeld. Was een erg vermakelijke game (Zeker voor Harry Potter fans).
Het vechten met de spreuken werkte erg fijn, daarnaast was de muziek ook erg goed!

Heb nu een progress van 85% (na ongeveer 41 uur speeltijd), maar de zin om alle Merlin trials en loot te vinden is wel een beetje weg. Vond dat gedeelte van de game erg repetitief en de loot was niet heel bijzonder.

Nu wachten tot september voor Starfield.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke, MarkD en Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
WWE2K23 is weer leuk @Indiaantje89. Gameplay staat als een huis, Cena Showcase is tof en een hilarische storyline.

30 voor betaald (20e aan tegoed en de Deluxe heeft PS4 code dus kon deze 50/50 delen met maatje) en dat is de game zeker waard.
Net gekocht en de game zit oprecht tof in elkaar. Heerlijk om net John Cena in de lucht op te vangen met The Undertaker om vervolgens een Last Ride te kunnen doen. Tof
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
PS5? Misschien kunnen we binnenkort even een potje online spelen. Of GM Mode haha.

Skip ook de tutorial niet. Hilarisch.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Paar uur in Hogwarts Legacy nadat ik hem voor een prikkie op Marktplaats heb gekocht.

Heel erg sfeervol, prachtig en vol liefde gemaakt.... maar ergens ook een tikkie saai? Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Paar uur in Hogwarts Legacy nadat ik hem voor een prikkie op Marktplaats heb gekocht.

Heel erg sfeervol, prachtig en vol liefde gemaakt.... maar ergens ook een tikkie saai? Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind.
De sfeer (Vooral Hogwarts zelf) en de muziek zijn inderdaad prachtig.
Maar moet eerlijk zeggen dat de omgeving voor de rest vrij repetitief is en helaas niet bestaat uit verschillende type dorpen, steden of natuur (Zoals bij RDR2, Skyrim of the Witcher 3). Het is veel copy/paste.

Maar de manier hoe levendig en mooi Hogwarts eruit ziet en aanvoelt maakt veel goed. Ook bepaalde verhaallijnen waren leuk om te spelen.

En vond het ook wel een game die je wilt blijven spelen en ontdekken. Ondanks dat ik dacht dat ik na het uitspelen van de mainstory zou stoppen ben ik toch weer verder gegaan om alle achievements te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ben nu net bij de Merlin Trials en die vind ik dan wel weer erg leuk. Tikkie Immortals Fenyx Rising en BOTW shrine achtig.

Game is wel wat buggy. Af en toe moeten herstarten omdat de omgeving raar deed.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik vond de game er echt niet uit zien. Die facial animations zijn echt uit de PS3 tijd. Maargoed, wel gewoon uitgespeeld en 40h op gemaakt dus het bleef wel boeiend genoeg. 3 weken geleden zelfs nog kunnen verkopen voor 45 euro en God of War kunnen kopen.

Helaas heeft MW2 en Warzone mij weer bij de keel gepakt en zit er weer veel te competitief in.
 
  • Haha
Waarderingen: gerbthederp

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik vind hem best mooi. Met name met HDR en al het pracht en praal aan.

Facial animations zijn inderdaad wat PS3 era.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Hebben hier nog mensen wat tips voor openwereld games die op de gamepass van de xbox staan?

Ben zelf fan van games zoals Skyrim, RDR2, Mass Effect.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hebben hier nog mensen wat tips voor openwereld games die op de gamepass van de xbox staan?

Ben zelf fan van games zoals Skyrim, RDR2, Mass Effect.
Immortals Fenyx Rising, Wasteland 3, Dragon Age Inquisition, Fallout, Pillars of Eternity zijn RPGs in een open wereld die ik erg leuk vond. Watch Dogs 2 was ook geinig. De Yakuza games zijn niet echt open wereld maar ook briljant als je nog een nieuwe serie zoekt om in te duiken. Ik zou daar met 0 of 7 beginnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en Joslittel

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Als je niet veel AC heb gespeeld, is Valhalla wel écht een topper moet ik zeggen. Voor mij de eerste AC na deel 1 en 2 en heb daar met gemak de 100h gehaald. Ook gratis binnen PS+
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken