Graspop forum shirts

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
We moeten een groet bedenken voor wanneer 2 mensen met dit shirt elkaar, al dan niet op Graspop, elkaar tegenkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

RubenJS

Support act
18 feb 2023
831
2.404
Goed nieuws: nu de deadline is verstreken weten we welke namen er op de rug komen, en hebben we het ontwerp gefinaliseerd!

Reageren deden jullie massaal, en dat betekent dat we zijn uitgekomen op 28 bestellingen, waarvan de meesten ook voor een bedrukking op de achterkant hebben gekozen!
Allereerst, gaaf om te zien hoe enthousiast er is gereageerd op de shirts, en dat dit dus ook tot een grote bestelling heeft geleid!
Peinzen over lettertypes is er ook veel gedaan, uiteindelijk was het leuk te zien dat bijna elk lettertype wel een keer gekozen is.

Je ziet hier het finale ontwerp:

GetAttachmentThumbnail

GetAttachmentThumbnail


En tot slot: de shirts worden de komende weken geproduceerd en verzonden, ik zal een update posten wanneer wij ze versturen!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Goed nieuws: nu de deadline is verstreken weten we welke namen er op de rug komen, en hebben we het ontwerp gefinaliseerd!

Reageren deden jullie massaal, en dat betekent dat we zijn uitgekomen op 28 bestellingen, waarvan de meesten ook voor een bedrukking op de achterkant hebben gekozen!
Allereerst, gaaf om te zien hoe enthousiast er is gereageerd op de shirts, en dat dit dus ook tot een grote bestelling heeft geleid!
Peinzen over lettertypes is er ook veel gedaan, uiteindelijk was het leuk te zien dat bijna elk lettertype wel een keer gekozen is.

Je ziet hier het finale ontwerp:

GetAttachmentThumbnail

GetAttachmentThumbnail


En tot slot: de shirts worden de komende weken geproduceerd en verzonden, ik zal een update posten wanneer wij ze versturen!
Season 4 Applause GIF by The Office
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.644
7.393
We moeten een groet bedenken voor wanneer 2 mensen met dit shirt elkaar, al dan niet op Graspop, elkaar tegenkomen.

Gewoon keihard een willekeurige forumnaam van achterop het shirt schreeuwen. Uiteindelijk schreeuw je vanzelf de goede door het vaak genoeg fout te doen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Ik heb interesse maar ga passen, band-shirts zijn heilig voor mij. 😄

Wel makkelijk om jullie te herkennen.nu nog een codewoord en dan zijn we vertrokken 🤣
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
Goed nieuws: nu de deadline is verstreken weten we welke namen er op de rug komen, en hebben we het ontwerp gefinaliseerd!

Reageren deden jullie massaal, en dat betekent dat we zijn uitgekomen op 28 bestellingen, waarvan de meesten ook voor een bedrukking op de achterkant hebben gekozen!
Allereerst, gaaf om te zien hoe enthousiast er is gereageerd op de shirts, en dat dit dus ook tot een grote bestelling heeft geleid!
Peinzen over lettertypes is er ook veel gedaan, uiteindelijk was het leuk te zien dat bijna elk lettertype wel een keer gekozen is.

Je ziet hier het finale ontwerp:

GetAttachmentThumbnail

GetAttachmentThumbnail


En tot slot: de shirts worden de komende weken geproduceerd en verzonden, ik zal een update posten wanneer wij ze versturen!
Heel tof geworden! Ik ga m de donderdag aantrekken aangezien de meeting bij tom Morello voor mij de belangrijkste is. Hopelijk wat meer met het shirt voor een goede foto!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.380
2.877
Gaaf shirt!!!!! Donderdag stond ie ook voor mij op de planning. Al was het alleen maar omdat het dan echt is begonnen! Dan is het ook echt De Dag
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni en Joslittel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
831
2.404
Goed nieuws: nu de deadline is verstreken weten we welke namen er op de rug komen, en hebben we het ontwerp gefinaliseerd!

Reageren deden jullie massaal, en dat betekent dat we zijn uitgekomen op 28 bestellingen, waarvan de meesten ook voor een bedrukking op de achterkant hebben gekozen!
Allereerst, gaaf om te zien hoe enthousiast er is gereageerd op de shirts, en dat dit dus ook tot een grote bestelling heeft geleid!
Peinzen over lettertypes is er ook veel gedaan, uiteindelijk was het leuk te zien dat bijna elk lettertype wel een keer gekozen is.

Je ziet hier het finale ontwerp:

GetAttachmentThumbnail

GetAttachmentThumbnail


En tot slot: de shirts worden de komende weken geproduceerd en verzonden, ik zal een update posten wanneer wij ze versturen!
Hoewel we erg blij zijn dat jullie het “finale” ontwerp geslaagd vinden.
Zijn we ook wel een beetje geschokt dat jullie het gewoon oké vinden dat wij onszelf bombarderen tot headliners van de meeting…
Het ontwerp was dus fake, wie de eerste letters van de zinnen had verbonden, kon al zien dat het slechts een “grapje” was ;)

Het echte finale ontwerp volgt zsm!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken