Graspop Metal Meeting 2023

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
Op veler verzoek, verkoopupdate.

Donderdag: kleine 500 resterend
Vrijdag: ongeveer 4,500 resterend
Zondag: iets minder dan 4,000 resterend
Combi: nog ongeveer 1,300.
Thank you!

Good to hear that the combi tickets are selling well! I was a little worried to be honest but this could be another sold out edition. Good for Graspop :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.655
11.468
Beetje wel ja. Moet ik ook niet doen. Had er eigenlijk al spijt van toen ik hem net geplaatst had.

Excuses.
Vooral benieuwd of de toevoeging van Machine Head dusdanig veel heeft uitgemaakt voor de verkoop, aangezien die vrijdag nou ook niet bepaald lekker loopt.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.265
7.583
Thank you!

Good to hear that the combi tickets are selling well! I was a little worried to be honest but this could be another sold out edition. Good for Graspop :)
Yeah, the question is mostly if the friday and sunday tickets will end up selling out
Vooral benieuwd of de toevoeging van Machine Head dusdanig veel heeft uitgemaakt voor de verkoop, aangezien die vrijdag nou ook niet bepaald lekker loopt.
is natuurlijk ook wel logisch, die dag heeft de kleinste/goedkoopste headliners
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.779
7.615
Jij als grote voorvechter hier van klassiekers en dan een aantal écht trendsettende acts niets vinden. Da's op z'n minst hoogst opmerkelijk, haha.

De meeste van die namen zijn verder ook wel prima en gewoon goed, en vind het ook leuk als het voorbij komt in bijvoorbeeld een top2000 of feestjes oid, maar zou het niet zelf opzetten.

Toch vooral fan van vrijwel alle glammetal en hardrock klassiekers, maar als je het dan hebt over algemene klassiekers uit eenzelfde periode, dan is het echt 50/50 en gaat het echt alle kanten op
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.435
6.812
Vooral benieuwd of de toevoeging van Machine Head dusdanig veel heeft uitgemaakt voor de verkoop, aangezien die vrijdag nou ook niet bepaald lekker loopt.
Dat vraag ik mij inderdaad ook af. En ik vraag me ook af of de vrijdag of zondag alsnog uitverkoopt als de donderdag- en combitickets dadelijk weg zijn.

In elk geval denk ik dat de organisatie best tevreden is, met (naar ik schat) zo'n 40.000 verkochte weekendtickets en meer dan 30.000 verkochte dagtickets. Dat lijkt me heel prima op dit moment, wetende dat er in de laatste weken voor het festival altijd nog wel kaarten worden verkocht, met ook vakantiegeld in aantocht voor veel mensen, eind van deze maand.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.265
7.583
True, but maybe spontaneous purchases will get these days closer to the finish-line. Even if these days are not sold-out in the end, I don't think falling 1000-2000 daytickets short will damage the festival too much :)
Dat vraag ik mij inderdaad ook af. En ik vraag me ook af of de vrijdag of zondag alsnog uitverkoopt als de donderdag- en combitickets dadelijk weg zijn.

In elk geval denk ik dat de organisatie best tevreden is, met (naar ik schat) zo'n 40.000 verkochte weekendtickets en meer dan 30.000 verkochte dagtickets. Dat lijkt me heel prima op dit moment, wetende dat er in de laatste weken voor het festival altijd nog wel kaarten worden verkocht, met ook vakantiegeld in aantocht voor veel mensen, eind van deze maand.
Ik denk inderdaad dat we met deze cijfers al voorzichtig de conclusie kunnen trekken dat ze gewoon weer een zeer succesvolle editie hebben neergezet qua verkoop. en ook zeker verdiend met deze line up :)
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.435
6.812
Ik denk inderdaad dat we met deze cijfers al voorzichtig de conclusie kunnen trekken dat ze gewoon weer een zeer succesvolle editie hebben neergezet qua verkoop. en ook zeker verdiend met deze line up :)
Ja, da's echt geweldig voor ze! Zijn geen gemakkelijke tijden zo na de pandemie. Dus een succesvolle kaartverkoop is een hele mooie meevaller. En voor ons ook fijn, want elk festival valt of staat met de kaartverkoop.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Op veler verzoek, verkoopupdate.

Donderdag: kleine 500 resterend
Vrijdag: ongeveer 4,500 resterend
Zondag: iets minder dan 4,000 resterend
Combi: nog ongeveer 1,300.
Hmmm, 🤔 als ik de som maak kom ik zo toch aan een klein anderhalf miljoen omzet dat ze nog moeten ophalen met die kaarten. Ik heb het graag rustig op de weide maar ik gun het ze toch om hun kaarten nog verkocht te krijgen. Anders gaan ze volgend jaar nooit Metallica kunnen betalen.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
419
586
Als dit geen reden voor een ban is.
Wall of Death + crouwdsurfen van helemaal achter het plein tot op het podium + traktatie tijden de meeting + ...? :p

Blij voor de verkoop! Als ze dit nog een delen gaan die er wellicht ook wel snel door.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
526
642
Hmmm, 🤔 als ik de som maak kom ik zo toch aan een klein anderhalf miljoen omzet dat ze nog moeten ophalen met die kaarten. Ik heb het graag rustig op de weide maar ik gun het ze toch om hun kaarten nog verkocht te krijgen. Anders gaan ze volgend jaar nooit Metallica kunnen betalen.

Op veler verzoek, verkoopupdate.

Donderdag: kleine 500 resterend
Vrijdag: ongeveer 4,500 resterend
Zondag: iets minder dan 4,000 resterend
Combi: nog ongeveer 1,300.
met nog 500 kaarten voor donderdag zou je toch van graspop een "ticketwarning" verwachten ?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken