Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Vergeet niet dat de prijzen over het algemeen veel hoger liggen in de VS dan hier.
kleinere 013 size metalcore bandjes betaal je vaak al 100 USD voor een ticket daar.
lonen liggen vaak ook wat hoger daar, zeker in Calafornië. je kunt niet de USD prijs daar 1 op 1 vergelijken met de prijzen hier van concerten en festivals.
Kom laatste tijd ook steeds vaker youtube video's tegen van Amerikanen die ieder jaar naar Europa reizen gewoon om een metal festival hier te bezoeken, is natuurlijk ook een reden dat ze dat doen.
ik denk eerlijk gezegd dat dit vrij gemakkelijk zal uitverkopen.
Oh, uitverkopen zal het zeker, daar twijfel ik niet aan.
De vraag is alleen wie al die kaartjes gaat kopen, en dan denk ik dat Jan met de pet het battlevest toch relatief ondervertegenwoordigd zal zijn..
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
MACHINE HEAD TO HEADLINE GRASPOP METAL MEETING 2023 - For the first time in over a decade, Bay Area metal titans, Machine Head, will headline the Graspop Metal Meeting alongside Disturbed, Gojira and many others. Tickets are on sale now!

Van de machine head FB..
Wow, ondanks alle verwachtingen en gespeculeer over herhalers, doorschuivers en te grote/kleine/onrealistische namen, toch nog een vet konijn uit de hoge hoed weten te toveren!
Niet gek laten maken door kritiek en ongeduld, maar 'gewoon' rustig eventjes die Europa exclusive binnen halen. Daar kun je niks anders dan respect voor hebben, chapeau GMM! 🤘
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Amon Amarth - Disturbed - Gojira - Machine Head.
Raap mij op.
En hoe cool is het dat Helmut Lotti daar staat, dank u Willy!
Dit is gewoon zeer sterk ja. Een van de beste festivaldagen die ik ooit heb gezien (vanaf 2012 ben ik actief als festivalganger en vanaf 2013 ongeveer als festival-addict)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Wow, ondanks alle verwachtingen en gespeculeer over herhalers, doorschuivers en te grote/kleine/onrealistische namen, toch nog een vet konijn uit de hoge hoed weten te toveren!
Niet gek laten maken door kritiek en ongeduld, maar 'gewoon' rustig eventjes die Europa exclusive binnen halen. Daar kun je niks anders dan respect voor hebben, chapeau GMM! 🤘
Yep, kan er niks anders aan toevoegen! Dat zal niet zonder slag of stoot zijn geweest, maar dat heeft GMM toch geweldig geregeld!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
1 dag dat ik 's ochtends niet op het forum kijk, en ineens zie ik in mijn gmail een mailtje van Graspop binnen komen

Machine head, hoe fucking vet. We weten allemaal dat dit niet de oorspronkelijke bedoeling was, maar wat een vette exclusieve boeking. Zoiets verwacht ik van Hellfest maar niet van Graspop. European festival exclusive ook echt, dat zien we niet vaak. Dit zijn de gewaagde boekingen waar ik van hou. Er is nog nooit zo'n spannend affiche geweest kijkend naar de bovenkant van de line up. Was al bang dat ze met iets als scorpions of deep purple aan kwamen zetten

1 van de eerste nummers waardoor ik hardere metal ben gaan luisteren is Beautiful Mourning. niet het bekendste nummer van ze, en geloof niet dat ze het live spelen maar wel een vet nummer. Ik luister zelf niet veel Machine Head en ken maar enkele nummers van ze maar daar gaat zeker verandering in komen de komende 2 maanden!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Dit is gewoon zeer sterk ja. Een van de beste festivaldagen die ik ooit heb gezien (vanaf 2012 ben ik actief als festivalganger en vanaf 2013 ongeveer als festival-addict)
In de instagram comments loopt iemand te klagen dat de vrijdag de zwakste Graspop dag ooit is haha, dat hij wellicht de hele dag op Devil’s Lake blijft… maar goed die heeft het over de headliners van Power Trip en noemt Meshuggah en Gojira “mediocre underground acts”, gekke Amerikaan mag lekker op zijn luie reet blijven zitten terwijl wij het festival terrein afbreken, wordt niet gemist!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
In de instagram comments loopt iemand te klagen dat de vrijdag de zwakste Graspop dag ooit is haha, dat hij wellicht de hele dag op Devil’s Lake blijft… maar goed die heeft het over de headliners van Power Trip en noemt Meshuggah en Gojira “mediocre underground acts”, gekke Amerikaan mag lekker op zijn luie reet blijven zitten terwijl wij het festival terrein afbreken, wordt niet gemist!
Niks aan toe te voegen!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Machine Head, wat een domper. Leuk bandje, maar deze spot hebben ze echt niet verdiend, misschien na The Blackening, maar om ze juist nu tot headliner tot bombarderen vind ik niet echt logisch. Is dit dan toch een noodoplossing voor een weggevallen band?
Dat denk ik wel, ja.
A7X is waarschijnlijk de weggevallen band, maar het is knap dat ze dan alsnog Machine Head weten te strikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage en Loek123

RubenJS

Support act
18 feb 2023
793
2.230
1 dag dat ik 's ochtends niet op het forum kijk, en ineens zie ik in mijn gmail een mailtje van Graspop binnen komen

Machine head, hoe fucking vet. We weten allemaal dat dit niet de oorspronkelijke bedoeling was, maar wat een vette exclusieve boeking. Zoiets verwacht ik van Hellfest maar niet van Graspop. European festival exclusive ook echt, dat zien we niet vaak. Dit zijn de gewaagde boekingen waar ik van hou. Er is nog nooit zo'n spannend affiche geweest kijkend naar de bovenkant van de line up. Was al bang dat ze met iets als scorpions of deep purple aan kwamen zetten

1 van de eerste nummers waardoor ik hardere metal ben gaan luisteren is Beautiful Mourning. niet het bekendste nummer van ze, en geloof niet dat ze het live spelen maar wel een vet nummer. Ik luister zelf niet veel Machine Head en ken maar enkele nummers van ze maar daar gaat zeker verandering in komen de komende 2 maanden!

In de instagram comments loopt iemand te klagen dat de vrijdag de zwakste Graspop dag ooit is haha, dat hij wellicht de hele dag op Devil’s Lake blijft… maar goed die heeft het over de headliners van Power Trip en noemt Meshuggah en Gojira “mediocre underground acts”, gekke Amerikaan mag lekker op zijn luie reet blijven zitten terwijl wij het festival terrein afbreken, wordt niet gemist!
Arme kerel, wordt zeker niet gemist. Nu zou ik hartstikke enthousiast zijn als een Metallica of Tool komt, maar wat er nu wel staat is gewoon geweldig. Redelijke boomer houding om alles na 1990 meteen maar af te schrijven.

En @Loek123 precies t zelfde hier 😂. Kom uit een call, check m’n mobiel blijkt er ineens een poster en laatste headliner te zijn!!
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
Bon, met de affiche compleet (knock on wood voor geen afzeggingen meer!) zal ik binnen een uur als ik klaar ben met werken eens aan mijn afspeellijst beginnen. Ik zal hem hier ook delen. Let wel op! Het is op apple music aangezien mijn moeder, zus en vriendin mijn Spotify gekaapt hebben met Schlage, coldplay en hip hop :D Jammer wel altijd dat Graspop enkel een spotify lijst maakt en niet op Apple music maar maak met alle plezier wel eentje voor hun :D :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken