Graspop Metal Meeting 2023

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.786
Screenshot_2023-03-31-11-33-15-763_com.android.chrome.jpg
Toch geen kleine jongen hoor. Kende hem inderdaad van de Soundmixshow. Was vroeger een heel grote show in Nederland.
Leuke toevoeging. Zonder clashes ga ik zeker even kijken👍👍🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Op basis van de eigen clashfinder:

Donderdag: Motionless In White - Molybaron - 1914 / As I Lay Dying - Epica - Papa Roach - Arch Enemy - Tom Morello - Alter Bridge - GNR (mss My Dying Bride meepakken) - Ghost

Vrijdag: Ice Nine Kills - Loathe (- Crowbar) - Asking Alexandria - Fever 333 - Hollywood Undead - Airbourne - Heidevolk / Any Given Day - Behemoth - (eten aan NoS met Disturbed op achtergrond) - Amon Amarth - Machine Head - Gojira

Zaterdag: Vended - Sleep Token - The Chats - I Prevail - The Ghost Inside (/Solstafir) - Antimatter - In Flames - Architects - Rancid - Pantera / Code Orange - Parkway Drive - Slipknot

Zondag: Bloodywood (/ Hippotraktor) - Avatar - Insomnium - Katatonia - Billy Talent - Lorna Shore - (rustig alles van een afstand vanaf nu) - Generation Sex - Hollywood Vampires - Mötley Crue - The Halo Effect / Kreator

Het wordt in ieder geval een mooi weekend
Ik denk wel dat je Insomnium en Katatonia wat hoger moet zetten. Die zitten al een tijdje vrij stabiel rond de Marquee headline positie geloof ik, denk niet dat ze opeens overdag daar gaan spelen.
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
291
741
haha klinkt herkenbaar, ben momenteel ook behoorlijk hyped, maar moet toch nog ff rustig zien te werken zonder door het kantoor te stuiteren🤣
Hier ook, heb eigenlijk nog geen reet uitgevoerd op 2 meetings en een belletje na. Wellicht speelt het ook mee dat ik net gistermiddag thuis ben gekomen van een hele vette week attractiepark/zwemparadijs hahaha
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackRamIndian

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
Aangezien de Brides Of Lucifer een paar jaar geleden ook giga aantrek hadden, ben ik zeker dat Hellmut (met twee -l'en) ook op een volle Dome mag rekenen.

Vent heeft wel humor, ook. Toen bekend werd dat ie al jaren een pruik droeg, en daar heel wat ophef over kwam (insert roll-eyes emoji) trad ie de eerstvolgende keer met een mega afro pruik op 😁
en ik denk dat hij ook gewoon nu mee doet met dat hatelijke the masked singer (8jarige vind dat leuk dus staat hier wel op)
 
  • Haha
Waarderingen: EddiePlaysBass

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
42
42
Er staat dat je met dagkaart ook op de camping kan. Maar wat zijn jullie ervaringen? Luxe plek is niet nodig. Stukje lopen ook niet. Maar naar huis rijden gaat hem niet worden natuurlijk. Vrijdagochtend de camping op.. is dat een optie?
 

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
100
293
Zo, dat was dat. De poster is bekend! Had even de hoop dat we ook een stage invulling zouden zien, omdat er over die Helmut (wie?) wordt gezegd dat ie in de Metal Dome staat.

Machine Head, kan niet wachten tot iemand in de band voorstelronde Machine Head op zich neemt. Want ik ken eigenlijk helemaal niks van ze.
Maar wat een line-up!!!
Vanmiddag ga ik ook aan de slag met mijn clashfinder. Nu eerst nog een paar uurtjes de rust zien te bewaren op het werk.
Vast wat tips aan nummers die je kunt luisteren:
- Is there anybody out there
- Locust
- Davidian
- imperium
- Old
- Circle the drain
- Halo
- Days Turn Blue to Gray

En dan vergeet ik vast nog veel in mijn enthousiasme. MACHINE FUCKING HEAD 🤘🏻
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Vind dat ik niet slecht heb gedaan met mijn zelfgemaakte poster qua design ;)

Svs tijdens de pauze nog eens tegoei bekijken, Sleeptoken (doordat ze zo laat staan) bijvoorbeeld gaat dan wellicht heel vroeg spelen en maar voor 30-35 min? 😐
Graspopsets duren altijd minimaal 40 minuten, dus dat scenario gaat sowieso niet op. Denk dat ze als derde in de Marquee of Metaldome zullen staan en dan is het een set van drie kwartier ofzo.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Kan zijn dat ik alleen voor mezelf spreek hierzo, maar ik dacht dat Helmut Lotti "bij ons" in Nederland ook wel best bekend was. Ondanks dat ik zelf helemaal niet naar klassieke muziek luister
Ja Helmut is zeker ook bekend in Nederland. Ik ken hem zeker ook en als het ff kan ben ik erbij in de Metal Dome. In ieder geval om hier een gedeelte van mee te maken. Altijd tof om er zo'n uitspringende act tussen te hebben.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
De tering, ik krijg nu al kippenvel als ik denk aan de laatste minuten van Davidian live op Graspop en dan 50.000 mensen (toch bijna) die op die riff en het ritme headbangen.
Vorig jaar MH voor het eerst live gezien in AFAS en ging er helemaal stuk op, net als het publiek om me heen. De gedachte om dat in het donker op een groot veld x10 te hebben, kippenvel! O man wat een avond wordt dat en dan daarna nog Gojira.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en BlackRamIndian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken