Concertaankondigingen

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Armin van Buuren kondigd een concert aan in Groningen. Datum en plaats nog onbekend
Wordt dus op het hullabaloo festival op 2 september
 
  • Leuk
Waarderingen: TBK

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.880
Philip Brooks is support van Leith Ross in Ekko (21 april).
ŽEN ook op 11 mei naar Vera met support van Schau Schau. Tickets zijn al in de verkoop.
Aankondiging is volgens mij al even geleden, maar Stake en An Evening With Knives op 18 mei naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
De horror... Gerard Joling & Friends op 10 en 11 juni naar Surfeiland Aalsmeer met o.a. een optreden van Bonnie St. Claire en voorprogramma van Mike Peterson (10 juni) en Danilo Kuiters (11 juni). Tickets zijn al in de verkoop.
Damiën van Elburg en Jop Dorris op 22 juni naar de Nieuwe Nor. Tickets zijn al in de verkoop.
Extra concert voor Joss Stone op 28 juli in Paradiso. Verkoop 31 maart 10.00.
Descendants op 2 oktober augustus naar de Melkweg. Verkoop 31 maart 11.00.
Russian Circles neemt Crouch mee naar Tilburg (6 augustus).
Stevie Ray Vaughan Undercover en King of the World op 16 september naar Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.
Ian Siegal ook op 3 oktober naar LanterenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Metlheads op 5 oktober naar Gebouw-T. Tickets zijn al in de verkoop.
Hania Rani op 29 oktober naar de Maassilo. Verkoop 5 april 12.00.
Vieux Farka Touré ook op 7 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Extra show voor Cigarettes After Sex op 8 november in AFAS Live. Verkoop 31 maart 10.00 (tegelijk dus met de eigenlijke verkoop voor de show van 9 november). Dat had ik absoluut niet verwacht.
Luka Bloom op 10 november naar de Nieuwe Kerk in Haarlem. Verkoop 7 april 10.00.
Sowulo op 18 november naar Tivoli. Verkoop 26 april 10.00.
Aryana Sayeed op 9 december naar Carré. Tickets zijn al in de verkoop.
Jazz Sabbath (ft. Adam Wakeman) op 9 december naar LUX (Nijmegen) en 10 december de Boerderij. Verkoop 1 april 10.00 voor LUX, voor Zoetermeer is de verkoop al gestart.
The Dutch Queen Tribute op 28 december naar de Effenaar. Verkoop 7 april 10.00.
Waylon op 28 januari naar Stadsschouwburg Groningen. Tickets zijn al in de verkoop.

Daarnaast heeft OLT Rivierenhof alweer wat nieuwe aankondigingen gedaan. Tickets zijn al in de verkoop, behalve voor Coely dat pas 1 april 10.00 in de verkoop zal gaan.
13 juni: LP
13 juli: Coely
16 juni: Sofiane Pamart (ochtendglorenconcert). Dat betekent dat de poorten om 04.30 opengaan, Pamart begint om 05.00 's ochtends. Da's toch best tof! Zie ook dat Amenra 'm al voor is gegaan, dat is ook wakker worden...
23 juli: Melody Gardot
5 augustus: Gary Numan
8 augustus: Nile Rodgers & CHIC (extra show)
26 augustus: Arsenal
9 september: Warhaus (extra show)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en Lion

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.811
1.729
Extra show voor Cigarettes After Sex op 8 november in AFAS Live. Verkoop 31 maart 10.00 (tegelijk dus met de eigenlijke verkoop voor de show van 9 november). Dat had ik absoluut niet verwacht.
Hahaha wat? Zijn die zo groot? Ik vond de AFAS eigenlijk al groot... Lijkt me uberhaupt niet heel fijn om in zo'n grote zaal te zien.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.880
Hahaha wat? Zijn die zo groot? Ik vond de AFAS eigenlijk al groot... Lijkt me uberhaupt niet heel fijn om in zo'n grote zaal te zien.
Ja... Ik denk dat vrijwel iedereen die mening deelt. En deze show is ook nog eens gebaseerd op het feit dat de voorverkoop voor de eerste show blijkbaar hard ging. Dat betekent nog niet dat die show zal uitverkopen, laat staan een tweede.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.880
Will and the People ook op 16 juni naar het Burgerweeshuis. Support komt van Primaat. Tickets zijn al in de verkoop.
Bazart op 22 juni naar Paradiso. Verkoop 31 maart 10.00. Goud wel...
Author & Punisher en Imperial Triumphant op 22 juni naar Kavka Zappa. Tickets zijn al in de verkoop.
Er is nog een voorverkoop voor Dries Roelvink in het Concertgebouw ook (6 november). VVK is 31 maart 10.00. Interesse @Black Lies...?
Buhos op 16 november naar Patronaat. Verkoop 31 maart 10.00.
Warhaus op 25 november naar 013 (Next). Verkoop 7 april 10.00.
Up the Irons op 8 december naar de Nieuwe Nor. Tickets zijn al in de verkoop.
Skindred op 15 december naar de Melkweg. Verkoop 6 april 11.00, VVK 5 april 11.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.138
7.332
338826614_6018873614826643_4696518557828877914_n.jpg

Geen idee of dit al gedeeld was, maar NF komt naar Afaslive op 30 September en naar Vorst nationaal op 8 oktober
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
830
537
Volgens mij is het ding dat ze 'm ook gewoon tien keer kunnen uitverkopen. Snap niet zo goed waarom men, net als Brian, niet gewoon op een zaaltour wacht. Dan heb je én goedkopere tickets én een betere ambiance.
Wat geeft je het idee dat ze een zaaltour zouden gaan doen, ook aangezien A&dM dat in hun hele carrière nog nooit gedaan hebben?

En gezien hoe snel de verkoop van de ZiggoDome-shows loopt, hoe zou je het dan voor elkaar moeten krijgen om kaarten voor een zaalshow te kopen? Die zijn dan helemaal in no time weg.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.880
Wat geeft je het idee dat ze een zaaltour zouden gaan doen, ook aangezien A&dM dat in hun hele carrière nog nooit gedaan hebben?

En gezien hoe snel de verkoop van de ZiggoDome-shows loopt, hoe zou je het dan voor elkaar moeten krijgen om kaarten voor een zaalshow te kopen? Die zijn dan helemaal in no time weg.
Ik zie toch best veel zaalshows die ze gespeeld hebben, maar kan aan mij liggen?

Dat laatste is makkelijker. Zelfde fenomeen heb je met De Dijk gezien waar er nog kaarten voor hun zaalshows gekocht konden worden, terwijl de shows in de Ziggo Dome stijf uitverkocht waren. Geen idee waardoor dat komt, maar denk dat je redelijk makkelijk aan een ticket voor een zaalshow kan komen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik zie toch best veel zaalshows die ze gespeeld hebben, maar kan aan mij liggen?

Dat laatste is makkelijker. Zelfde fenomeen heb je met De Dijk gezien waar er nog kaarten voor hun zaalshows gekocht konden worden, terwijl de shows in de Ziggo Dome stijf uitverkocht waren. Geen idee waardoor dat komt, maar denk dat je redelijk makkelijk aan een ticket voor een zaalshow kan komen.
Maar die zaalshows (veel cabaretshows en een musical ook) waren allemaal wel voor de reünie. Ik denk dat het als ze überhaupt een theatertour gaan doen het eerst ook wel lastig gaat worden om daar tickets voor te scoren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ernst Daniël Smid geeft in mei een comebackconcert. De operazanger, die kampt met de ziekte van Parkinson, treedt op 29 mei twee keer op in AFAS Live in Amsterdam. De 69-jarige Smid liet in december al weten dat hij weer aan optreden dacht.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Ligt het aan mij of kun je alleen maar kaarten kopen voor de show van 8 november??
Extra show voor Cigarettes After Sex op 8 november in AFAS Live. Verkoop 31 maart 10.00 (tegelijk dus met de eigenlijke verkoop voor de show van 9 november). Dat had ik absoluut niet verwacht.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.880
Ligt het aan mij of kun je alleen maar kaarten kopen voor de show van 8 november??
Klopt, geen idee wat ze bij Eventim aan het doen zijn. Edit: Kan natuurlijk ook komen omdat die show van 9 november al is uitverkocht. Daar gingen de laatste tickets al in de verkoop.

Maar die zaalshows (veel cabaretshows en een musical ook) waren allemaal wel voor de reünie. Ik denk dat het als ze überhaupt een theatertour gaan doen het eerst ook wel lastig gaat worden om daar tickets voor te scoren.
Zou me ook niet verbazen, maar ga uit van het positieve ;)
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Klopt, geen idee wat ze bij Eventim aan het doen zijn. Edit: Kan natuurlijk ook komen omdat die show van 9 november al is uitverkocht. Daar gingen de laatste tickets al in de verkoop.


Zou me ook niet verbazen, maar ga uit van het positieve ;)
9 november idd uitverkocht
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
830
537
Ik zie toch best veel zaalshows die ze gespeeld hebben, maar kan aan mij liggen?
Dat was in theaters, nam niet aan dat je dat bedoelde. De theaters hebben hun programma voor 2023/2024 al bekend gemaakt, dus als ze een theatertour zouden doen gaat dat niet voor herfst 2024 gebeuren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Dat was in theaters, nam niet aan dat je dat bedoelde. De theaters hebben hun programma voor 2023/2024 al bekend gemaakt, dus als ze een theatertour zouden doen gaat dat niet voor herfst 2024 gebeuren.
Veel theaters hebben hun programmering voor 2023/2024 nog niet bekend gemaakt en ze kunnen natuurlijk als ze echt een theatertour willen doen nog kunnen worden bijgeboekt. :)
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
830
537
Veel theaters hebben hun programmering voor 2023/2024 nog niet bekend gemaakt en ze kunnen natuurlijk als ze echt een theatertour willen doen nog kunnen worden bijgeboekt. :)
I stand corrected dan, ben de afgelopen weken voor mijn gevoel bedolven onder de 2023/2024-programma's.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken