Pinkpop 2023

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Nathaniel Rateliff gaat daarnaast toch nooit een podium openen? Die zal een mooi plekje krijgen lijkt me
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Is die man nog geen 50?!

Nja, los van de 4,5 ster die de Volkskrant geeft, nog steeds weinig enthousiast.
Ik zou ook echt denken dat die al de 60 voorbij was. Die recensies van OOR en Volkskrant zijn beide wel positief maar als ik het lees kom ik niet verder dan: hij heeft hits. Dat wisten we al, en die heeft die op Pinkpop 2015 ook gespeeld. Moet raar lopen wil dat de show van het weekend worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik zou ook echt denken dat die al de 60 voorbij was. Die recensies van OOR en Volkskrant zijn beide wel positief maar als ik het lees kom ik niet verder dan: hij heeft hits. Dat wisten we al, en die heeft die op Pinkpop 2015 ook gespeeld. Moet raar lopen wil dat de show van het weekend worden.
ach, het is ook een kwestie van 'smaak' misschien.
vorige keer was ik na 3 a 5 nummers van het terrein gevlucht, het zal wel zijn omdat ik er verder heel weinig mee heb.

aankomende editie laat ik het van de situatie afhangen, liggen toch een paar factoren in, hoe is Robbie zijn showtje, hoe veel munten heb ik op zak, hoe is het weer, met wie sta ik... zou nog best eens kunnen dat ik onder het genot van een paar pilsjes blijf hangen

P!nk en The Peppers weet ik zeker dat ik de avond vol ga maken... Zaterdag denk ik dat ik "mijn headliner" van de avond al op het Noordpodium gezien heb...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
zijn er nog meer mensen die te pas en te onpas, bijna alke dag een Ticketmaster mail krijgen "Ga je mee naar Pinkpop" ... als er een organisatie is die kan zien dat je al een ticket hebt in je account, lijkt me dat Ticketmaster wel?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
zijn er nog meer mensen die te pas en te onpas, bijna alke dag een Ticketmaster mail krijgen "Ga je mee naar Pinkpop" ... als er een organisatie is die kan zien dat je al een ticket hebt in je account, lijkt me dat Ticketmaster wel?
Ik denk dat ze koste wat kost willen voorkomen dat de officieuze mr. Pinkpop verstek laat gaan ;).
 

Verwijderd lid 40532

Campingartiest
1 nov 2021
87
221
best interressante vraag inderdaad.
@Pinokkio ? jij een idee?

op ticketmaster staat nog niets op uitverkocht.
voor de organisatie uiteraard geen goed vooruitzicht
voor de bezoekers daarentegen, als ik voor mezelf spreek, zou een 10.000 a 15.000 bezoekers minder per dag op het veld niet heel erg vinden
Nog een kleine 8.000 weekendtickets, dagtickets liggen allen tussen 12.000-14.000 resterend. Geen geweldig vooruitzicht dus.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Nog een kleine 8.000 weekendtickets, dagtickets liggen allen tussen 12.000-14.000 resterend. Geen geweldig vooruitzicht dus.
Dat klinkt niet heel fantastisch inderdaad (hoewel Ticketswap straks in mei/juni dus wel een stuk aantrekkelijker gaat zijn).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Nog een kleine 8.000 weekendtickets, dagtickets liggen allen tussen 12.000-14.000 resterend. Geen geweldig vooruitzicht dus.
dus weekend 81% verkocht.
dagtickets rond 50%

lijkt wel een ouderwetse verkoop...
of mensen vinden de dagtickets te duur, of zijn nog niet content met de lineup/headliners, of willen niet voor deze headliners naar Landgraaf afreizen voor een dagje

(apart dat Boutique in Werchter wel uitverkocht is met P!nk)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik zou ook echt denken dat die al de 60 voorbij was. Die recensies van OOR en Volkskrant zijn beide wel positief maar als ik het lees kom ik niet verder dan: hij heeft hits. Dat wisten we al, en die heeft die op Pinkpop 2015 ook gespeeld. Moet raar lopen wil dat de show van het weekend worden.
In 2015 was het volgens 3Voor12 in ieder geval de show van het weekend.

Ik heb zo’n vermoeden dat qua headliners P!nk sowieso de show van het weekend zal gaan geven. Dansers, hits, acrobatiek , enthousiasme , etc
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Nog een kleine 8.000 weekendtickets, dagtickets liggen allen tussen 12.000-14.000 resterend. Geen geweldig vooruitzicht dus.
Ik denk dat de hoge kosten en inflatie toch ook heel erg meespelen vooral in de regio Limburg. Een Pinkpop weekendticket is gewoon erg veel geld daar komt eten en drinken nog bij.

Veel mensen hier komen net rond vanwege de energieprijs , dure boodschappen en inflatie. Dus dan denken ze laat ik Pinkpop dit weekend maar skippen.

Ook heb ik nooit begrepen waarom Pinkpop niet audio files toe kan voegen aan de website. Je klikt op een artiest en hoort het bekendste nummer. SZiget dit doet wel altijd bijvoorbeeld en Lowlands en dat geeft mensen toch een beter beeld of ze de artiest wel/niet kennen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik denk dat de hoge kosten en inflatie toch ook heel erg meespelen vooral in de regio Limburg. Een Pinkpop weekendticket is gewoon erg veel geld daar komt eten en drinken nog bij.

Veel mensen hier komen net rond vanwege de energieprijs , dure boodschappen en inflatie. Dus dan denken ze laat ik Pinkpop dit weekend maar skippen.
Is in andere delen van Nederland niet anders. En ondertussen verkopen andere (wel kleinere) festivals wel in een vloek en een zucht uit....

Ik denk dat de lineup ook gewoon niet sprankelend genoeg is.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Is in andere delen van Nederland niet anders. En ondertussen verkopen andere (wel kleinere) festivals wel in een vloek en een zucht uit....

Ik denk dat de lineup ook gewoon niet sprankelend genoeg is.
Regio Parkstad heeft heel veel armoede en dat wordt de laatste jaren alleen maar mee. Pinkpop kent veel vaste bezoekers die zullen dit jaar dan eens overslaan ook vanwege de kosten.

De prijsstijging is ook fors. Ga naar Rock Werchter en je betaalt bijna even veel en krijgt er een dag bij. Er zijn grenzen qua prijsstijgingen. En zoals @Timmetje inderdaad zegt een line-up moet voor mensen wel die prijs waard zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken