Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
aan de andere kant...

zo'n 20.000 bezoekers minder per dag.
uit ervaring blijkt, dat ca 50.000 bezoekers p.d. heel erg gemoedelijk is en heel gunstig voor de toiletten en barren...

( ik wil maar zeggen, mij zal je niet zo snel horen klagen )
Precies! Van mij mogen ze de verkoop zo stoppen 😂 Vond de zondag vorig jaar ook heerlijk …wat minder mensen!
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Of het boeken van een headliner die al 3x Ziggo doet.
tja ik had ook liever Rage Against The Machine gezien...

maar, dat zegt nog niets over de dagverkoop van vrijdag en zondag, de act die 3 x ziggo doet.
Voor de weekendtickets vind ik overigens 35.000 van de 43.000 verkocht nog best redelijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
tja ik had ook liever Rage Against The Machine gezien...

maar, dat zegt nog niets over de dagverkoop van vrijdag en zondag, de act die 3 x ziggo doet.
Voor de weekendtickets vind ik overigens 35.000 van de 43.000 verkocht nog best redelijk.
De zaterdag en zondag zijn imo ook het dagprogramma wat aan de zwakke kant.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Ik moet eerlijk zeggen dat vanwege de prijs icm de line-up ik ook geen ticket heb gekocht, want datgene dát ik interessant vind (TWOD, Haunted Youth, QOTSA, Black Keys, Tasha Sultana, Nathaniel Rateliff) vind ik de prijs van een weekendticket (en met alles wat er dan nog bij komt) gewoon niet waard.
Vind het heel jammer hoor, ben er zeker zo'n 25 edities geweest, maar tot nu toe blijft 2019 de laatste x... 😔☺️
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Denk dat er gewoon te weinig acts zijn die echt kaartenverkopen en dan heb je ook nog een headliner die 3x ziggo doet. Denk alleen p!nk,editors en war on drugs , qotsa en robbie Williams en the peppers
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Denk dat er gewoon te weinig acts zijn die echt kaartenverkopen en dan heb je ook nog een headliner die 3x ziggo doet. Denk alleen p!nk,editors en war on drugs , qotsa en robbie Williams en the peppers
Je zult je verbazen hoeveel mensen voor Niall Horan een ticket zouden willen kopen. Probleem is dat het dan toch wat duurt wordt om alleen voor hem meer dan 120 euro neer te leggen.,,.

Namen zoals Nielson, Di-Rect, Donnie, Frenna , etc kun je de hele zomer bij andere festivals zien voor een lagere prijs dus deze zijn puur opvulling.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockgirl72

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Het is gewoon te duur geworden easy as that met een line up met namen die te weinig mensen over de streep trekken.

Als tickets 300 euro worden dan pas ik ook. 😳😂
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Als die mensen echt een ticket zouden willen kopen hadden ze wel een ticket gekocht toch? Lijkt me sterk dat Horan überhaupt zo'n ticketkanon is.

De meeste concerten verkopen allen nog wel uit tegen absurde prijzen. Er is blijkbaar gewoon minder animo voor deze lineup.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Ben benieuwd of ze nog grotere namen erin gaan gooien door hoe het nu verkoopt of dat ze het nu zo laten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken