Forum feedback

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Mobiel is nooit denderend geweest, dus daar moet je geluk bij hebben.

Ben nog steeds bezig met het uitzoeken voor die reclames.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Eerste keer dat ik hier iets post, maar de advertenties onderaan zijn behoorlijk ergerlijk. Vooral op tablet nemen ze zowat een derde van het scherm in... 😟
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
Sinds vandaag weer hier last van. Na minimaliseren van reclame pop-ups niet mogelijk om het onderste deel van het beeldscherm, waar de reclame stond, iets aan te klikken.
Hier al een tijdje last van die agressieve beeldscherm vullende advertenties. Zodra je ze weg klikt kan je geen hyperlinks meer aanklikken. Uiteraard gun ik Festileaks van harte de reclame inkomsten als fervent gebruiken van dit forum, maar dit is vrij storend zo. Kan daar een oplossing voor komen?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Als ik hier ook maar iets een update van hem, koppel ik het terug.
Er is namelijk niks veranderd aan het forum, dus het is een beetje gek hoe de reclame banner hier mee omgaat.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Als ik hier ook maar iets een update van hem, koppel ik het terug.
Er is namelijk niks veranderd aan het forum, dus het is een beetje gek hoe de reclame banner hier mee omgaat.

Om een of andere reden heb ik er momenteel ineens geen last van...

De afgelopen dagen ging het bij mij trouwens sowieso alleen maar voor de pc. Mobiel werkte prima nog gewoon.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Hier al een tijdje last van die agressieve beeldscherm vullende advertenties. Zodra je ze weg klikt kan je geen hyperlinks meer aanklikken. Uiteraard gun ik Festileaks van harte de reclame inkomsten als fervent gebruiken van dit forum, maar dit is vrij storend zo. Kan daar een oplossing voor komen?
Mee eens. Behoorlijk irritant. Dus niet reclame ansich (jullie moeten ook geld verdienen), maar wel op deze manier. Ook dat ik niet meer op linkjes kan klikken en een paar seconden later (of na refreshen) wel weer.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Inderdaad, ik kan zelf soms niet op 'Plaats Reactie' of een pagina drukken. Lijkt wel of die knoppen bevriezen.
Op de Ipad wel meer last van dan op de PC.
Hoog genoeg scrollen, zodat je als het ware boven de advert komt die je waarschijnlijk hebt weggeklikt. Die blijft er op 1 of andere manier dan onzichtbaar staan waardoor je niet kan klikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni en jonasvh

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Hoog genoeg scrollen, zodat je als het ware boven de advert komt die je waarschijnlijk hebt weggeklikt. Die blijft er op 1 of andere manier dan onzichtbaar staan waardoor je niet kan klikken.
Klopt heeft te maken met een stukje Java Script dat blijft hangen... Is als het goed is intussen aangepast!
Bij mij werkt het weer.

Ik ga ook nog wat aan de grote van de pop-up laten doen.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Back again! 👋 Ik geloof dat alle bovenstaande zaken dankzij hulp van @JB. inmiddels opgelost zijn, maar mocht er nog ergens iets openstaan: let me know, dan ga ik er naar kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Dr. Hannibal

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.192
Back again! 👋 Ik geloof dat alle bovenstaande zaken dankzij hulp van @JB. inmiddels opgelost zijn, maar mocht er nog ergens iets openstaan: let me know, dan ga ik er naar kijken.
Welkom terug! Hopelijk was 't wat. Als je bedoelt dat we ook weer onderaan ons scherm kunnen klikken, dan absoluut! Dat is opgelost. Maar ik vind die reclame nog steeds irritant, al snap ik dat er ook geld moet worden verdiend ;)
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Welkom terug! Hopelijk was 't wat. Als je bedoelt dat we ook weer onderaan ons scherm kunnen klikken, dan absoluut! Dat is opgelost. Maar ik vind die reclame nog steeds irritant, al snap ik dat er ook geld moet worden verdiend ;)
Thanks, prachtige maanden gehad!

Aan iets van advertenties zullen we inderdaad niet ontkomen, maar wel in redelijkheid. Wat ik nu zo snel zie lijkt me prima, met een positie na elke 5 berichten of meer. Volgens mij scroll je er in principe snel overheen en belemmert het verder functionaliteiten niet, maar geef een gil (en een screenshot) als ik iets mis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Thanks, prachtige maanden gehad!

Aan iets van advertenties zullen we inderdaad niet ontkomen, maar wel in redelijkheid. Wat ik nu zo snel zie lijkt me prima, met een positie na elke 5 berichten of meer. Volgens mij scroll je er in principe snel overheen en belemmert het verder functionaliteiten niet, maar geef een gil (en een screenshot) als ik iets mis.
Die ads in het midden van de pagina ben je inderdaad snel door gescrolled en vallen niet zo op.
Ik blijf wel die pop-ups krijgen onderaan de pagina. wel niet meer van die ads die 1/3e van de pagina opvullen, maar toch.

1671014325236.png
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Geen issue per se, meer een suggestie: ik heb erg vaak de behoefte om :unsure: te reageren op een bericht wat een interessante gedachte deelt. Overpeinzend, nadenkend, "hmmm zou kunnen?", in die trant. Maar die zit niet bij het standaard rijtje reacties (zoals winning, wow, sad, grrr etc).

Dus mijn vraag: is het mogelijk die toe te voegen?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Het forum loopt volledig vast als ik de Festileaks 100 pagina probeer te openen op mijn telefoon, specifiek op de twitch embeds lijkt het. Gebruik de brave browser app voor het forum omdat chome überhaupt niet werkt (host error).

Niet het einde van de wereld, maar dan weten jullie het maar 🤷🏻‍♂️
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Geen issue per se, meer een suggestie: ik heb erg vaak de behoefte om :unsure: te reageren op een bericht wat een interessante gedachte deelt. Overpeinzend, nadenkend, "hmmm zou kunnen?", in die trant. Maar die zit niet bij het standaard rijtje reacties (zoals winning, wow, sad, grrr etc).

Dus mijn vraag: is het mogelijk die toe te voegen?
Mag er dan ook een knop bij voor een automatische 'vandaag is de dag' post? Scheelt me minuten per week
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken