Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
wie zijn gabriels en jacob collier? vind het vreemd dat die groter beschouwd worden dan puscifer en amenra maar misschien heb ik gewoon 0 inzicht in de scene en zijn dat gewoon bekende namen
Ja ik volg nu ook veel, maar Jacob Collier ken ik echt niet... Zag die opduiken bij Mad Cool en Nos. @Yannick misschien?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
3de laatste op zaterdag, ik vind dat nog reuze meevallen... kon veel erger. Bovendien lijken tenten die dag waanzinnig sterk te worden met Fred, Sigur Ros en Poalo.
Die zaterdag damn. Muse, Sigur , Oscar and the wolf , Xavier, Dean Lesis , Paolo ….ik ben fan!
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
3de laatste op zaterdag, ik vind dat nog reuze meevallen... kon veel erger. Bovendien lijken tenten die dag waanzinnig sterk te worden met Fred, Sigur Ros en Poalo.
Kijken naar de affiche en de line-up verwacht Paolo op de main en Xavier Rudd hoog in de Barn.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Blij met The Black Keys en The Interrupters op de vrijdag. Had meer verwacht, maar moet ook eerlijk zijn, wel een paar heel verassende boekingen, die best wat lef vragen van RW.

Het begint vrij officieel te worden: geen combi voor mij dit jaar, enkel een dagticket voor de RHCP-dag.
Als de geruchten kloppen en Editors staan in de Barn en er komt nog een sub/- of coheadliner bij op die vrijdag dan is dat echt gewoon een heel sterke dag.

Met waarschijnlijk een constructie
RHCP + ??? + The Black Keys
Editors + Tamino
Slowthai

Die zaterdag heeft eigenlijk 3 Barn-heads
Zondag kan best ook nog een mooie dag worden. Tof dat ze daar toch wel wat gericht proberen te booken. Kan perfect voorstellen dat de combo Puscifer + Amenra + QOTSA wel wat fans van het stevigere werk gaan overtuigen die anders niet zouden komen.

Die donderdag is best rampzalig.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Meer namen voor Rock Werchter worden binnenkort bekendgemaakt.

Ik verwacht vrijdag eigenlijk nog iets...
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.226
Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar het begint er wel op te lijken. Wel al aardig wat gezien, waar ik wel van baal. Interessante namen:
Donderdag: Stromae - Sam Fender - Nathaniel Rateliff, Aurora.
Vrijdag: Red Hot Chili Peppers - The Black Keys - Tamino - Wardruna - The HU.
Zaterdag: Muse - Paolo Nutini - Sigur Rós.
Zondag: Arctic Monkeys - Queens of the Stone Age - Gabriels - Jacob Collier - Puscifer - Amenra.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Eindigen weer met dezelfde boodschap als de voorbije dagen: 'Meer namen voor Rock Werchter worden binnenkort bekendgemaakt.' Zou het toch nog niet gedaan zijn voor dit jaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Move over, Santa Claus! We're bringing the best gifts: 24 new names for #RW23. Ready, set, go! AURORA, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, The 1975 and Sam Fender for Thursday 29 June. Cavetown, The HU, slowthai, The Interrupters, Wardruna, Tamino and The Black Keys join the line-up on Friday 30 June. AdekunleGold, Dean Lewis, Sigur Rós, Xavier Rudd - Official, Paolo Nutini and Machine Gun Kelly are new for Saturday 1 July. Joining us on Sunday 2 July: Lovejoy Online, Pip Millett, Amenra, Puscifer, Gabriels, Jacob Collier and The Lumineers.
Oké, dat was toch redelijk veel juist hehe.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Meer namen voor Rock Werchter worden binnenkort bekendgemaakt.

Ik verwacht vrijdag eigenlijk nog iets...
Dit was nog niet de volledige 30+ namen die Logic aankondigde, dus de rest komt waarschijnlijk vrijdag dan. Daar zal die "koninklijke" Barn headliner van zondag ook wel bijzitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Hoe komt Paolo Nutini eigenlijk zo populair? Eindigt op hoge spots overal dit jaar. Is dat puur doordat hij zich zo schaars maakt?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken