Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Zolang het geen SOAD, RATM, Metallica, Tool is ben ik geen fan van de headliners.
Tenzij gojira, Amon Amarth, Behemoth zou afsluiten natuurlijk.
Geef mij maar de marquee.
maar de marquee headliners mis je dan toch ook neem ik aan als je zo veel zuipt? of is het zo erg nog net niet?
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437
maar de marquee headliners mis je dan toch ook neem ik aan als je zo veel zuipt? of is het zo erg nog net niet?
Hangt af wat het programma is he.
Spijtig genoeg wel slayer moeten missen paar jaar geleden, iets te enthousiast gestart 🥴
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
denk je dat amity affliction jupilerstage zal headlinen? ik zie ze ook wel begin van de dag op de mainstage spelen eigenlijk
Zeker, dat is ook goed mogelijk. Zelfde geldt voor Fever 333.
TAA was in 2016 afsluiter van de JS (en ook in 2019, al was dat maar een pre-party).
Fever 333 stond in 2019 als voorlaatste op JS (voor Discharge).
Maar ik verwacht wel een van beiden, zo niet allebei op de JS, aangezien er juist voor die dag (i.t.t. de andere dagen) nog niet heel veel JS kandidaten zijn (kunnen wel nog erbij komen uiteraard):

Do.:
Agnostic Front
As I Lay Dying (mogelijk MS)
Butcher Babies (waarschijnlijk MS/MD)
End
Escape The Fate (waarschijnlijk MD)
Motionless In White (mogelijk MS)
Sick Of It All
Spiritbox
Stray From The Path
Unearth

Vr.:
Any Given Day
Asking Alexandria (waarschijnlijk MS)
Fever 333 (mogelijk MS/MD)
Hollywood Undead (mogelijk MS/MD)
Landmvrks
Loathe
The Amity Affliction (mogelijk MS)

Za.:
Cane Hill
I Prevail
Less Than Jake (mogelijk MS/MD)
Oceans
Rancid (mogelijk MS)
Russkaja (waarschijnlijk MS/MD)
Skindred (mogelijk MS/MD)
The Chats (waarschijnlijk MS/MD)
The Ghost Inside (mogelijk MS)
The Menzingers (waarschijnlijk MS/MD)

Zo.:
Anti-Flag
Billy Talent (waarschijnlijk MS)
Bloodywood (mogelijk MS/MD)
Enter Shikari (mogelijk MS/MD)
Greg Puciato (mogelijk MD)
Lionheart
Lorna Shore (waarschijnlijk Marquee)
Novelists (waarschijnlijk MD)
Polaris
Stand Atlantic (mogelijk MD)
Three Days Grace (waarschijnlijk MS/MD)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Loek123

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Hangt af wat het programma is he.
Spijtig genoeg wel slayer moeten missen paar jaar geleden, iets te enthousiast gestart 🥴
Serieuze vraag, want ik ben echt benieuwd: hoe doe jij dat dan zo'n heel weekend? Ik moet er niet aan denken om dronken rond te lopen op een festival. Veel te bang voor een kater, waardoor ik allerlei bands mis. Of zwarte gaten in mijn geheugen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties23 en saurus

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
435 pagina's in het Graspop Metal Meeting-draadje - DE SAMENVATTING:


Bekijk bijlage 3404 Bekijk bijlage 3405 Bekijk bijlage 3406


english translation for @festivalryo:
1) "Today is the day" - "Where's Metallica?"
2) "Aerosmith is still possible" - "Joe Perry is on tour with Hollywood Vampires"?
3) "Bunch of hipsters with their young headliners" - "50-plus people with their arms crossed"
You're awesome hahaha
Funnily enough, I could actually understand the Dutch version - thanks to the past few weeks in this forum :D
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Serieuze vraag, want ik ben echt benieuwd: hoe doe jij dat dan zo'n heel weekend? Ik moet er niet aan denken om dronken rond te lopen op een festival. Veel te bang voor een kater, waardoor ik allerlei bands mis. Of zwarte gaten in mijn geheugen.
I quit alcohol last year and honestly, 2022 was the best festival season of my life (so far).
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Zolang het geen SOAD, RATM, Metallica, Tool is ben ik geen fan van de headliners.
Tenzij gojira, Amon Amarth, Behemoth zou afsluiten natuurlijk.
Geef mij maar de marquee.
Maar Gojira zou gaan afsluiten, althans daar hopen we met zijn allen op, en dan begin jij dat je ze liever om 21:00 zou zien...
Rare kronkels in jouw logica. Maar dat komt misschien van al dat bier xD
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437
Maar Gojira zou gaan afsluiten, althans daar hopen we met zijn allen op, en dan begin jij dat je ze liever om 21:00 zou zien...
Rare kronkels in jouw logica. Maar dat komt misschien van al dat bier xD

Dat ik ze liever wat vroeger zie optreden is dan ook mijn persoonlijke mening he.
Weinig met logica te maken.
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437
Serieuze vraag, want ik ben echt benieuwd: hoe doe jij dat dan zo'n heel weekend? Ik moet er niet aan denken om dronken rond te lopen op een festival. Veel te bang voor een kater, waardoor ik allerlei bands mis. Of zwarte gaten in mijn geheugen.

Als het een druk programma is valt dit wel behoorlijk mee.
Het slechtste is als er een paar uren niks speelt naar onze goesting... dan wordt het moeilijk 😅
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Serieuze vraag, want ik ben echt benieuwd: hoe doe jij dat dan zo'n heel weekend? Ik moet er niet aan denken om dronken rond te lopen op een festival. Veel te bang voor een kater, waardoor ik allerlei bands mis. Of zwarte gaten in mijn geheugen.
Ik drink ook de hele dag door bier (regelmatig ook een speciaalbiertje).
Met name als het heet is heb ik echter ook wel een flesje water ofzo bij me, en probeer ik veel water (of af een toe een cola/ice-tea) tussendoor te drinken.

Gelukkig kan ik wel aardig wat hebben, en weet ik wel goed te doseren, hoewel ik soms ook wel over de schreef ga, zeker bij veel leuke, sfeervolle optredens achter elkaar (ben wel een 'feestdrinker'). De combo Dropkick Murphies, Iron Maiden, Volbeat was dan ook aardig dodelijk afgelopen jaar, met name die laatste kan ik me niet meer alles van herinneren... 😝

Katers laat ik me niet door tegenhouden, dat hoort er dan bij.
De volgende dag stond ik gewoon weer vooraan bij Disillusion. 🤘
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Ik drink ook de hele dag door bier (regelmatig ook een speciaalbiertje).
Met name als het heet is heb ik echter ook wel een flesje water ofzo bij me, en probeer ik veel water (of af een toe een cola/ice-tea) tussendoor te drinken.

Gelukkig kan ik wel aardig wat hebben, en weet ik wel goed te doseren, hoewel ik soms ook wel over de schreef ga, zeker bij veel leuke, sfeervolle optredens achter elkaar (ben wel een 'feestdrinker'). De combo Dropkick Murphies, Iron Maiden, Volbeat was dan ook aardig dodelijk afgelopen jaar, met name die laatste kan ik me niet meer alles van herinneren... 😝

Katers laat ik me niet door tegenhouden, dat hoort er dan bij.
De volgende dag stond ik gewoon weer vooraan bij Disillusion. 🤘
Ja, ik spuug er ook niet in hoor, haha! Met name 's nachts in de Metaldome gaat het soms behoorlijk hard. Maar mijn voordeel is dat ik mijn lichaam behoorlijk goed ken en het omslagpunt altijd wel aan voel komen. Ik heb ook gewoon echt een hekel aan katers, omdat het bij mij niet alleen fysiek maar ook mentaal invloed heeft. Maar we zien natuurlijk ook allemaal regelmatig gasten midden op het gras knock-out liggen en dan denk ik steeds wat zonde voor zo'n kerel. Rib uit je lijf moeten betalen voor een kaartje en alles wat er nog bij komt en dan mis je uren en uren omdat je jezelf niet kunt beheersen met alcohol.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Dat ik ze liever wat vroeger zie optreden is dan ook mijn persoonlijke mening he.
Weinig met logica te maken.
Wel ja, het is wel jouw eigen logica die niet echt logisch is..
1) Bericht #8675; je laat weten dat je liever Gojira om 21u hebt, dan 01u.
2) Bericht #8679; Dit komt door een hele dag te zuipen, dat alles na 21u teveel voor je is.
3) Bericht #8690: Op de vraag van Loek of je nooit headliners meemaakt, antwoord je dat zolang 't niet SOAD, Tool, RATM, Metallica is, je geen fan bent van headliners. Tenzij Gojira zou afsluiten.
4) Zie 1)

Conclusie? Graspop moet stoppen om 21u. Met als "afsluiter" Gojira?

John Cena Face GIF
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ja, ik spuug er ook niet in hoor, haha! Met name 's nachts in de Metaldome gaat het soms behoorlijk hard. Maar mijn voordeel is dat ik mijn lichaam behoorlijk goed ken en het omslagpunt altijd wel aan voel komen. Ik heb ook gewoon echt een hekel aan katers, omdat het bij mij niet alleen fysiek maar ook mentaal invloed heeft. Maar we zien natuurlijk ook allemaal regelmatig gasten midden op het gras knock-out liggen en dan denk ik steeds wat zonde voor zo'n kerel. Rib uit je lijf moeten betalen voor een kaartje en alles wat er nog bij komt en dan mis je uren en uren omdat je jezelf niet kunt beheersen met alcohol.
Hé, dat is precies een omschrijving van mezelf in '18 tijdens Hollywood Vampires en al wat erna komt. 🙋‍♂️
Sindsdien nooit meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken