Het grote Presale topic - Enkel links plaatsen aub

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Volgens mij heb je wel een code nodig bij die Metallica pre-sale als ik me niet vergis.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Volgens mij heb je wel een code nodig bij die Metallica pre-sale als ik me niet vergis.
Altijd. Ik ga ervan uit dat de eerste drie van Metallica zelf zijn en alleen de laatste een Mojo Weekly, waardoor je alleen voor die laatste geen code nodighebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Heb ik voor the weeknd ook een code nodig?
Dit wordt vermeld op zijn website:
Fans who had tickets for the 2022 After Hours Arena Tour in Europe can register HERE for presale access to the 2023 dates. Please visit this FAQ page for any questions.
Verder geen presale van zijn kant vermoed ik enkel die van mojo.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Ik denk dat dit de Mojo Weekly is, aangezien het de enige is die ik kon vinden. Dus dan niet, maar pin me er niet op vast.
Ook wel lekker trouwens. Via zijn website wordt je doorverwezen naar de mojo presale die voor iedereen toegankelijk is.... Net of het te maken heeft met eerder afgelaste tour..... Niet dus.
 
  • Haha
Waarderingen: wenteldave

Tjeef

Playlistbediener
18 jun 2021
11
12
Wat is de garantie dat enkel mensen die eerder een ticket hadden toegang zullen hebben tot de presale van The Weeknd? Tot nu lijkt het alsof iedereen zich kan registeren. (België)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Wat is de garantie dat enkel mensen die eerder een ticket hadden toegang zullen hebben tot de presale van The Weeknd? Tot nu lijkt het alsof iedereen zich kan registeren. (België)
Maakte me gisteren ook deze bedenking
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Wat is de garantie dat enkel mensen die eerder een ticket hadden toegang zullen hebben tot de presale van The Weeknd? Tot nu lijkt het alsof iedereen zich kan registeren. (België)
Dat is ook zo. Dooie mus......
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Wat is de garantie dat enkel mensen die eerder een ticket hadden toegang zullen hebben tot de presale van The Weeknd? Tot nu lijkt het alsof iedereen zich kan registeren. (België)
Ik denk dat iedereen die zich registreert bij Live Nation inderdaad kan genieten van de presale. Daar lijkt het toch gewoon op.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Kon net 2 tickets voor the Weeknd afrekenen maar kwam er nu pas achter dat het 135 per ticket was(staanplaats). Wat een prijzen! Ik sla deze playbackshow wel over.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Kon net 2 tickets voor the Weeknd afrekenen maar kwam er nu pas achter dat het 135 per ticket was(staanplaats). Wat een prijzen! Ik sla deze playbackshow wel over.
Ben je zeker dat 't niet voor de Golden Circle was?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken