WK 2022 Qatar

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Argentinië en Duitsland al onderuit. Ik ga heel lekker op dit soort onverwachte uitslagen, tenzij het negatief NL treft hehe
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Argentinië en Duitsland al onderuit. Ik ga heel lekker op dit soort onverwachte uitslagen, tenzij het negatief NL treft hehe
Altijd tof idd, de upset van vandaag is dus met Duitsland al geweest, dus hopelijk is dit goed nieuws voor België vanavond
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik ben blij dat we in Nederland zeiken over het spel en niet over het resultaat. Succes zuiderburen vanavond 👹💪
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik ben een voorspellend orakel dames en heren! Alles wat ik voorspeld heb komt niet uit. Ik bungel heerlijk overal onderaan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Trap ik op tenen als ik het een gestolen overwinning noem van de Belgen ;)?
Werd oprecht positief verrast door de spelopvatting van de Canadezen.

Verder wel belangrijk om deze pot gewoon te winnen, zie maar de penibele situatie waar de Duitsers nu in verkeren. De manier waarop wordt snel vergeten en de 2e ronde mag nu eigenlijk al niet meer misgaan.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Trap ik op tenen als ik het een gestolen overwinning noem van de Belgen ;)?
Werd oprecht positief verrast door de spelopvatting van de Canadezen.

Verder wel belangrijk om deze pot gewoon te winnen, zie maar de penibele situatie waar de Duitsers nu in verkeren. De manier waarop wordt snel vergeten en de 2e ronde mag nu eigenlijk al niet meer misgaan.
Neen hoor, klopt gewoon
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
Trap ik op tenen als ik het een gestolen overwinning noem van de Belgen ;)?
Werd oprecht positief verrast door de spelopvatting van de Canadezen.

Verder wel belangrijk om deze pot gewoon te winnen, zie maar de penibele situatie waar de Duitsers nu in verkeren. De manier waarop wordt snel vergeten en de 2e ronde mag nu eigenlijk al niet meer misgaan.
nee hoor, open deur intrappen.
ik was liever een canadees geweest gisteren
daar zit nog toekomst in
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Iran Wales infeite weggespeeld op het stuk dat ik zag, had ik niet verwacht. 2 keer de piket geraakt ook nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Wales valt me vies tegen. Had verwacht dat die 2e in de poule zouden worden, net achter Engeland.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken