Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.677
7.439
Nummers van hun aangekondigde artiesten correct schrijven is toch niet hun sterke kant.
Bekijk bijlage 3007

Wie had de vorige keer hierover gemaild? Misschien moet deze persoon nu ook dit melden en in dezelfde mail vragen naar Metallica...
Als een soort beloning voor het al twee keer verbeteren van de teksten op de website.

Of gewoon als iemand hierover mailt, vraag in dezelfde mail om Metallica en kijk of ze daarop reageren, de mail volledig negeren of wie weet wat ze doen?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Wie had de vorige keer hierover gemaild? Misschien moet deze persoon nu ook dit melden en in dezelfde mail vragen naar Metallica...
Als een soort beloning voor het al twee keer verbeteren van de teksten op de website.

Of gewoon als iemand hierover mailt, vraag in dezelfde mail om Metallica en kijk of ze daarop reageren, de mail volledig negeren of wie weet wat ze doen?
gewoon een berichtje: zeg, nummer dance macabre van ghost staat verkeerd in de tekst op de site, maar dat is ok, because 'nothing else matters' niewaar?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Wie had de vorige keer hierover gemaild? Misschien moet deze persoon nu ook dit melden en in dezelfde mail vragen naar Metallica...
Als een soort beloning voor het al twee keer verbeteren van de teksten op de website.

Of gewoon als iemand hierover mailt, vraag in dezelfde mail om Metallica en kijk of ze daarop reageren, de mail volledig negeren of wie weet wat ze doen?
In die mail mag ook staan dat ze (nog steeds) Slipknot niet volgen op instagram. De rest wel.
Nu mogen ze ook al de rest van de line-up bezorgen, als beloning!
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
In die mail mag ook staan dat ze (nog steeds) Slipknot niet volgen op instagram. De rest wel.
Nu mogen ze ook al de rest van de line-up bezorgen, als beloning!
Of gewoon in de mail laten weten dat ze zullen veroordeeld worden op het FestiLeaks-forum. Dan zullen ze 't weten aja!
Stressed Season 2 GIF by Blunt Talk
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
zeg @WJ ben nu wel eens curieus naar welke bands jij allemaal uitkijkt voor dagvulling. Er zijn redelijk wat wensen voor jongere populaire bands maar misschien zijn er nog een hele hoop verborgen parels die we hier missen. We weten dat graspop zeker uit de nostalgische vijver vist, misschien heb je een aantal aanraders die we eens kunnen bekijken als die beschikbaarheid hebben tijdens graspop.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.517
3.013
Metallica - Ghost
... - ...
Slipknot - Parkway Drive
Def Leppard - Mötley Crüe

De tweede dag is toch nog wel een grote onbekende. Ik verwacht dat het een soort van 2022-zaterdag constructie wordt. Met dus drie middelgrote namen. Een voorzichtige gok:
Avenged Sevenfold - Gojira en dan nog grote namen als Disturbed, Amon Amarth en/of Evanescence.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.677
7.439
zeg @WJ ben nu wel eens curieus naar welke bands jij allemaal uitkijkt voor dagvulling. Er zijn redelijk wat wensen voor jongere populaire bands maar misschien zijn er nog een hele hoop verborgen parels die we hier missen. We weten dat graspop zeker uit de nostalgische vijver vist, misschien heb je een aantal aanraders die we eens kunnen bekijken als die beschikbaarheid hebben tijdens graspop.
Als je het hebt over oude bands qua glammetal en vergelijkbare dingen uit de 80s... Waarvan de meerderheid toch niet gaan komen uiteraard:

Night Ranger
FireHouse
Dokken (kan nie meer zingen)
Great White
Tesla
Skid Row
Journey
Hardline
King Kobra
Mr Big
Queensrÿche
Quiet Riot (voor zover ze nog bestaan/actief zijn na overlijden van oprichter)
Rough Cutt
Ted Nugent
Winger
Uriah Heep
Y&T
Autograph
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
Metallica - Ghost
... - ...
Slipknot - Parkway Drive
Def Leppard - Mötley Crüe

De tweede dag is toch nog wel een grote onbekende. Ik verwacht dat het een soort van 2022-zaterdag constructie wordt. Met dus drie middelgrote namen. Een voorzichtige gok:
Avenged Sevenfold - Gojira en dan nog grote namen als Disturbed, Amon Amarth en/of Evanescence.
Zijn er eigenlijk geruchten rond A7X? Of bevestigingen voor andere festivals?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Als je het hebt over oude bands qua glammetal en vergelijkbare dingen uit de 80s... Waarvan de meerderheid toch niet gaan komen uiteraard:

Night Ranger
FireHouse
Dokken (kan nie meer zingen)
Great White
Tesla
Skid Row
Journey
Hardline
King Kobra
Mr Big
Queensrÿche
Quiet Riot (voor zover ze nog bestaan/actief zijn na overlijden van oprichter)
Rough Cutt
Ted Nugent
Winger
Uriah Heep
Y&T
Autograph
vind het vooral jammer dat kansas niet meer gaat gebeuren, die wou ik nog zien. voor zo ver mijn kennis van classic rock. skid row misschien maar geen idee hoe veel het nog voorsteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Metallica - Ghost
... - ...
Slipknot - Parkway Drive
Def Leppard - Mötley Crüe

De tweede dag is toch nog wel een grote onbekende. Ik verwacht dat het een soort van 2022-zaterdag constructie wordt. Met dus drie middelgrote namen. Een voorzichtige gok:
Avenged Sevenfold - Gojira en dan nog grote namen als Disturbed, Amon Amarth en/of Evanescence.
Vergeet BMTH niet.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.677
7.439
vind het vooral jammer dat kansas niet meer gaat gebeuren, die wou ik nog zien. voor zo ver mijn kennis van classic rock. skid row misschien maar geen idee hoe veel het nog voorsteld.

Klopt, wij hadden ook tickets voor Kansas liggen, maar toen kwam corona, uitstel en het overlijden van de zanger...

Skid Row zou nu best goed moeten klinken met de nieuwe zanger. Maar die hele lijst is een hele variatie aan nog wel en niet meer klinkende zang.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.354
5.910
Denk eigenlijk dat we de positie van Gojira wat te hoog inzetten trouwens. Weet dat ik ze een aantal pagina's terug zelf opperde voor het rijtje net onder de mainstage headliners, maar op Graspop 2019 stonden ze gewoon in de middag op main (tussen 15:00 en 16:00) en uit 2016 herinner ik mij dat ze in de Marquee stonden, niet eens als afsluiter. Tel daar bij op dat ik ze in 2019 ook nog gewoon in de Melkweg zag (zaaltje van 1500 man) dan denk ik dat ze niet veel groter zijn geworden dan dat. Misschien eens de Marquee afsluiten komende editie?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Denk eigenlijk dat we de positie van Gojira wat te hoog inzetten trouwens. Weet dat ik ze een aantal pagina's terug zelf opperde voor het rijtje net onder de mainstage headliners, maar op Graspop 2019 stonden ze gewoon in de middag op main (tussen 15:00 en 16:00) en uit 2016 herinner ik mij dat ze in de Marquee stonden, niet eens als afsluiter. Tel daar bij op dat ik ze dit jaar nog gewoon in de Melkweg zag (zaaltje van 1500 man) dan denk ik dat ze niet veel groter zijn geworden dan dat. Misschien eens de Marquee afsluiten komende editie?
gojira in de marquee 2016 was onverantwoord, veel te druk. als gojira komt zal het mainstage zijn
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
403
565
Iemand een idee, Möntley Crüe is van de banner op de Graspop homepage?

Ze staan wel nog op de geschiedenis pagina.

1668085591085.png
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
I don't think a band ever plays at festivals after Metallica, I could be wrong.
For example, at Hellfest this year, a band played after GNR, but nothing played after Metallica.
from timetables of other festivals the idea that metallica is just a closing.
GNR >> set list was cut to 2.5h
Metallica >> played 2h and ended festival around 1 am and then fireworks for around 15 min

In other days it was up to 2 am
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken