Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Volbeat stond 2022 al op Graspop, lijkt me 2023 kanshebber voor Rock Werchter.
Is Ghost niet een ontzettende kanshebber Graspop ipv Rock Werchter?
Gaat Volbeat weer de ronde doen? Tot nu toe voor geen enkel festival een gerucht en de grootste kanshebbers (RAR/RIP/Novarock/GMM/Pinkpop/Download/Hellfest,...) hebben hen dit jaar al gehad.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Als Guns N' Roses op Rock Werchter zou staan, dan gaan we ervan uit dat Metallica (!?) op de donderdag van Graspop staat? Niet zo'n grote kans denk ik toch.
Metallica is toch een serieus gerucht voor een groot deel metal festivals komende zomer. Ze stonden dit jaar nog maar op RW, dus waarom zou Metallica geen Rammsteintje kunnen doen zoals in 2016-2017.
Schuur haalt Metallica binnen voor GMM zodat ze GnR kunnen opvissen om het RATM gat op Werchter te vullen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Metallica is toch een serieus gerucht voor een groot deel metal festivals komende zomer. Ze stonden dit jaar nog maar op RW, dus waarom zou Metallica geen Rammsteintje kunnen doen zoals in 2016-2017.
Schuur haalt Metallica binnen voor GMM zodat ze GnR kunnen opvissen om het RATM gat op Werchter te vullen.
Of Metallica komt 2j op rij 🤷‍♂️… zou niet eerste keer zijn
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Zoiets krijgt zelfs RW niet verzonnen hoor. Of ze droppen ineens een nieuw album en gaan de wereld rond met een nieuwe tour.
2003-2004 nochtans.
Indien het in Dessel GnR-Parkway-Slipknot-Motley (even kort door de bocht) wordt en Werchter pakt opnieuw Metallica, dan kan je toch beter een switch maken? Zo blijft het voor beide 'nieuwig'.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
2003-2004 nochtans.
Indien het in Dessel GnR-Parkway-Slipknot-Motley (even kort door de bocht) wordt en Werchter pakt opnieuw Metallica, dan kan je toch beter een switch maken? Zo blijft het voor beide 'nieuwig'.
Precies. Ook gewoon weer de vrijdag zelfs, mocht dat gebeuren. Vind het sowieso raar dat Metallica weer zou touren. Alweer zonder album?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Niet dat er een aanwijzing is hoor. Maar denk nu niet dat ze zouden twijfelen in Mechelen als die kans er is. Al het rationeel denken hier ten spijt, die verkopen vlotjes hun dag uit. Of het nu elk jaar is of niet. Hondstrouwe fanschare.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Precies. Ook gewoon weer de vrijdag zelfs, mocht dat gebeuren. Vind het sowieso raar dat Metallica weer zou touren. Alweer zonder album?
Doet me echt wel denken aan de Rammstein situatie in 2016 op Werchter en jaars nadien op Graspop, was toen ook zonder album.
Ik weet ook niet zeker dat Metallica fans nog nieuwe muziek verwachten of willen van hun idolen, liever de oude stukken en b kanten dan nieuw materiaal lijkt het wel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Niet dat er een aanwijzing is hoor. Maar denk nu niet dat ze zouden twijfelen in Mechelen als die kans er is. Al het rationeel denken hier ten spijt, die verkopen vlotjes hun dag uit. Of het nu elk jaar is of niet. Hondstrouwe fanschare.
Ik zou zelfs Radiohead of Nick Cave geen 2 jaar na elkaar op RW willen zien verschijnen. Je wilt toch niet altijd dezelfde bands zien. Hoe saai is dat.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Ik zou zelfs Radiohead of Nick Cave geen 2 jaar na elkaar op RW willen zien verschijnen. Je wilt toch niet altijd dezelfde bands zien. Hoe saai is dat.
Zou jij afgelopen jaar niet 2x naar The Strokes gaan op Primavera en riep je daarnaast niet ook nog een heel jaar je wens voor Rock Werchter uit?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Zou jij afgelopen jaar niet 2x naar The Strokes gaan op Primavera en riep je daarnaast niet ook nog een heel jaar je wens voor Rock Werchter uit?
Dat is toch heel wat anders dan The Strokes 2 jaar na elkaar op een festival willen zien verschijnen? Je favo act 2x in 1 jaar willen meepakken betekent niet automatisch dat je diezelfde act dan ook jaar in jaar uit op festivals wil zien verschijnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken