Graspop Metal Meeting 2023

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
drinking, drugs, rude to staff, destruction of property, the whole thing. don't know the specifics but that's the gist of it
Hmm. I wonder if 13/14 years are long enough to forgive and forget, I mean people change. Thanks for clearing that up!
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Ozzy verwacht ik ook niet, hoor.
Als Mötley Crüe niet komt (no tears lost wat mij betreft), zet dan maar mooi Ghost of Nightwish als headliner neer!
Maar Ghost of Nightwish zijn hooguit de kleine headliner die naast Slipknot of Avenged Sevenfold staat. Ik vind het moeilijk om de huidige populariteit van Motley Crue in te schatten, maar zouden die niet als "grote" headliners worden gezien?

Zet Ghost en Nightwish samen als headliners op dezelfde dag en die dag verkoopt niet uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Geen idee, hangt van zoveel factoren af. Was vorst vorige keer niet direct uitverkocht?
yes, ik was een van de gelukkigen die binnen geraakt was (waarom staat dit ook in vorst en niet sportpaleis) maar ik weet dat er wel heel veel animo voor was. Tenacious D doet wel meestal heel korte tours dus geen idee als werchter zelfs een optie wordt, graspop lijkt wel heel goed mogelijk, slechts 1 week na nova rock. maar bij bands waar stubru heel veel actie rond doet heb ik toch altijd het gevoel dat het werchter wordt ipv graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Ik gok dat Ghost, Parkway Drive en Gojira erg hoge posities gaan innemen.

Bij Gojira zou dat wel jammer zijn. Niet dat ze 't niet verdienen, maar hun (véruit) beste optreden was in de Marquee. Hoop dat die niet op een Main belanden, daar zijn ze "gewoon" goed.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
yes, ik was een van de gelukkigen die binnen geraakt was (waarom staat dit ook in vorst en niet sportpaleis) maar ik weet dat er wel heel veel animo voor was. Tenacious D doet wel meestal heel korte tours dus geen idee als werchter zelfs een optie wordt, graspop lijkt wel heel goed mogelijk, slechts 1 week na nova rock. maar bij bands waar stubru heel veel actie rond doet heb ik toch altijd het gevoel dat het werchter wordt ipv graspop.
Denk dat als ze beschikbaar zijn, en ze eruit komen, Werchter ze wel erg graag wil. Maar vorige keer tourden ze los in hun weekend en stonden ze er niet. Maar zoals je zelf al aangeeft, het start bij beschikbaarheid, ze gaan dichter in de buurt zijn voor Graspop dan RW door die korte tours zoals je al zei.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
vorige keer was de marquee al uit zijn voegen aan het treden, gojira op de main in het donker is best case scenario dan, niet vergetende dat er ook gewoon veel fransen naar graspop komen
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
als ze al naar graspop komen, weet niet als gojira nog altijd van plan is om de werchter,pinkpop,hurricanes van de wereld aan te doen, was toch alleszins het plan in 2020.
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Ik denk alsnog wel dat de kans groot is dat Ozzy komt hoor. Het is zeker een risico om hem te programmeren, maar het past precies in zijn tourschema. Zijn huidige tour eindigt vlak voor Hellfest en Graspop, en in zijn huidige tour zitten geen Franse of Belgische shows verder
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Ik denk alsnog wel dat de kans groot is dat Ozzy komt hoor. Het is zeker een risico om hem te programmeren, maar het past precies in zijn tourschema. Zijn huidige tour eindigt vlak voor Hellfest en Graspop, en in zijn huidige tour zitten geen Franse of Belgische shows verder
Ik vrees dat je wel eens gelijk kunt hebben. Hopelijk dan toch in een stevige co-constructie.
Vorige passage was Judas Priest > Ozzy Osbourne > A Perfect Circle. Toch een stevige basis, ondanks Ozzy.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Ik vrees dat je wel eens gelijk kunt hebben. Hopelijk dan toch in een stevige co-constructie.
Vorige passage was Judas Priest > Ozzy Osbourne > A Perfect Circle. Toch een stevige basis, ondanks Ozzy.
stevige basis en nog steeds de laatste dag om uit te verkopen. Hoop dat de graspop organisatie dit onthouden heeft.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken