Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Geldt eveneens voor the Strokes, zij moesten ook niet terug komen. Bij Kendrick zie je bijna hetzelfde verhaal.
De ene kreeg ook een belabberde dag voor zich. De ander verkoopt een zaal veel te stroef.
Maar mislukkingen krijgen altijd terug kansen, zie Muse.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Florence een jaar na Classic meteen weer op de reguliere Werchter lijkt me wel erg snel.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Florence een jaar na Classic meteen weer op de reguliere Werchter lijkt me wel erg snel.
Het gaat hier over Werchter he. Van sub in 15 (door omstandigheden zelfs head toen) naar afsluiter in 16.
Nu zou het zelfs nog minder extreem zijn omdat het van een dagevent naar het main festival gaat.
Als vaste Werchterganger de laatste jaren ben ik even Florence moe en Muse moe, laat ze er aub niet beide terug staan...
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Als we nu een headliner moeten noemen die we niet verwachten, maar wel zou kunnen opzich? Dan ga ik even voor Kendrick, Blur en/of Ed Sheeran. De laatste, please no. Zal ook niet gebeuren denk ik.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
7:00 is nochtans erg vroeg. Ik zie daar niet echt een grote aankondiging in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Geldt eveneens voor the Strokes, zij moesten ook niet terug komen. Bij Kendrick zie je bijna hetzelfde verhaal.
De ene kreeg ook een belabberde dag voor zich. De ander verkoopt een zaal veel te stroef.
Maar mislukkingen krijgen altijd terug kansen, zie Muse.
The Strokes waren wél ruim op voorhand aangekondigd, alleen werd die dag nooit volledig aangekleed in tegenstelling tot andere dagen. Kendrick.. was gewoon niet uitverkocht, maar.. That's it, toch? Ik heb altijd gedacht dat die dag oké verkocht, alleen niet snél ondanks dat die dag de meeste kleppers op één dag had met FNM en TOP etc. De sportpaleis-show van Kendrick in 2017 was dacht ik gewoon uitverkocht. Bij de show van dit najaar zou je het argument kunnen gebruiken dat de ticketprijzen gewoon té hoog zijn voor de casual hiphop/Kendrick-fan. Kendrick is geen mainstream naam zoals Cold play, Ed Sheeran of Harry Styles natuurlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
The Strokes waren wél ruim op voorhand aangekondigd, alleen werd die dag nooit volledig aangekleed in tegenstelling tot andere dagen. Kendrick.. was gewoon niet uitverkocht, maar.. That's it, toch? Ik heb altijd gedacht dat die dag oké verkocht, alleen niet snél ondanks dat die dag de meeste kleppers op één dag had met FNM en TOP etc. De sportpaleis-show van Kendrick in 2017 was dacht ik gewoon uitverkocht. Bij de show van dit najaar zou je het argument kunnen gebruiken dat de ticketprijzen gewoon té hoog zijn voor de casual hiphop/Kendrick-fan. Kendrick is geen mainstream naam zoals Cold play, Ed Sheeran of Harry Styles natuurlijk.
Beide Ziggo Dome shows zijn, met iets hogere prijzen, wel op de dag zo uitverkocht. Blijf het raar vinden dat Sportpaleis zo slecht verkoopt.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik vermoed iets van Stubru zelf. Die doen het kwa luistercijfers al een tijdje niet goed en hebben ook nieuwe baas, misschien weer een andere richting uitgaan?

Edit: of nog is ne zotte showcase ter ere warmste week, zal dat wel zijn
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken